Panettaa jatkuvasti
Vasta nyt ymmärrän miltä ilmeisesti monista miehistä tuntuu! Erosin n vuosi sitten ja viime kuukausina haluni ovat heränneet potenssiin sata. Panettaa koko ajan ja seksi on mielessä jatkuvasti. Töissä on vaikea keskittyä. Joko tähän vaikuttaa ikä eli kun saavutin neljänkympin tai sitten se, kun lopetin hormonaalisen ehkäisyn. Luultavasti molemmat yhdessä.
Masturboidessa saan vain heikkoja väristyksiä ja niistä tulee ainoastaan entistä suurempi himo. Voi kun saisi oikeaa miestä ja kunnolla! Ja saisi se mieskin kunnon kyydit;) Haaveilen, että voisin kosketella, halata ja suudella lihaksikasta miestä. Imisin hänet taivaaseen... Ja todellakin haaveilen kunnon nuolennasta, ah. Ex- mies ei koskaan nuollut. Ihan on posket nytkin kuumana ja pillu märkänä, kun ajatukset alkoivat harhailla kuvitelmiin...
Seuraa saisin siitä olen varma. Ongelmani on vain se, että on suuri kynnys hakea seuraa niin pitkän suhteen jälkeen. Olin yhden miehen nainen parikymmentä vuotta. Tosin seksi oli epätyydyttävää ja mies ylipainoinen (se visuaalisuus..) eikä jaksanut juurikaan. Itse kyllä ratsastin paljon, siitä pidin. Itse olen sporttinen ja liikun paljon. E- kupin rinnat ja pyöreä perse. Tuntuu, että menee hyvä nainen hukkaan elämän parhaissa vuosissa;)
Siinäkin on suuri kynnys, että toisin ketään lasteni elämään. Miten te muut olette päässeet jatkamaan? Kuinka pian aloitte suhteeseen? En osaa edes olla pyöriä sinkkumarkkinoilla, joten olen keskittynyt vain lapsiin, töihin ja treenaukseen. Mutta pikku hiljaa olisi jo aika tai pää sekoaa. Eikä se pelkkä seksikään. Olisi ihana saada ihan vain joku ihana mies kaikkeen kivaan elämässä.
Kommentit (24)
Olet oikeassa ap tuon kanssa, että jokin henkinen yhteys pitää olla seksiin ryhtyessä. Pitää ainakin minun kohdalla paikkansa ja sen vuoksi esimerkiksi yhdenyön -suhteet ei anna minulle mitään. Ja paraneehan se seksikin, mitä paremmin toisen oppii tuntemaan. Eikä tule aamukatumisia kännissä tehdyn päätöksen seurauksena :)
Elämä ei tosiaankaan lopu neljäänkymppiin. Nuorempi väki voi ajatella, että tässä iässä odotellaan keittiönpöydän ääressä kuolemaa, mutta oikeastihan elämä vain paranee kun nuoruuden musta-valkoinen ajattelutapa, kokemattomuus ja ystäväpiirin vaikutus vähenee ja tilalle tulee oma tahto, itsensä ja omien vikojen hyväksyntä sekä kokemuksen antama tieto siitä mitä haluaa ja mitä ei.
Kiva kuulla, että olit mansen flikkoja ;) Jos haluat vaihtaa ajatuksia, ihan ilman paineita välttämättä mihinkään muuhun, niin m149941(a)suomi24 lisättynä fi-tunnuksella voisi välittää viestit yli nelikymppiselle miehelle.
Olisi mukava auttaa sinua antaa munaa imettäväksi nuolisin samalla pillun huuliasi69 työntää muna märkään pilluusii naida hitaasti kovaa 52v mies Saisko kuvan sormetat 0409320389
pilluihn märkä pakko työntää sormet sinne
Vai asustaa tämä nelikymppinen mies Tampereella, niin minäkin;) Ihan mukava kirjoitus:)
Kai se tosiaan pitäisi hieman itseäänkin huomioida. Nyt kun lapset ovat hieman kasvaneet, niin on jo aikaa itsellekin ihan eri tavalla. Kaikki tosiaan on kiinni vain korvien välistä.
Eikä kyllä yhtään kiinnosta mitkään parikymppiset jannut. Ei pahalla, mutta minun näkövinkkelistäni olette vielä ihan raakileita. Ette kiinnosta minua edes fyysisesti, sillä miehellä pitää olla jonkin verran massaa. En nyt tarkoita mitään kuntosalilla pumpattuja lihaksia vaan sellaista voimaa ja vakautta, joka miehelle kertyy vain iän myötä, en osaa selittää. Ja se ei tarkoita myöskään 8. kk:n raskauskumpua:)
En kyllä ymmärrä tätä hemmetin puuma- jankkaustakaan. Nelikymppinen nainenko kelpaa enää pussi päässä seksinnälkäisille kolleille nylkytykseen silmät kiinni? On meissäkin itsestään huolehtivia naisellisia naisia. Ja kyllä henkinen yhteyskin pitää olla.
Kun tulette itse tähän ikään niin huomaatte ettei se elämä tähän loppunutkaan. Päinvastoin, paljon on saavutettu ja ne mitä haluaisi saavuttaa on itse asiassa aika pieniä asioita ja pieneen olisi tyytyväinen. Eihän se onni paljosta ole kiinni. Elämä koulii laittamaan asiat tärkeysjärjestykseen ja relaamaan monien asioiden suhteen.
-ap