Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Panettaa jatkuvasti

Vierailija
07.08.2015 |

Vasta nyt ymmärrän miltä ilmeisesti monista miehistä tuntuu! Erosin n vuosi sitten ja viime kuukausina haluni ovat heränneet potenssiin sata. Panettaa koko ajan ja seksi on mielessä jatkuvasti. Töissä on vaikea keskittyä. Joko tähän vaikuttaa ikä eli kun saavutin neljänkympin tai sitten se, kun lopetin hormonaalisen ehkäisyn. Luultavasti molemmat yhdessä.

Masturboidessa saan vain heikkoja väristyksiä ja niistä tulee ainoastaan entistä suurempi himo. Voi kun saisi oikeaa miestä ja kunnolla! Ja saisi se mieskin kunnon kyydit;) Haaveilen, että voisin kosketella, halata ja suudella lihaksikasta miestä. Imisin hänet taivaaseen... Ja todellakin haaveilen kunnon nuolennasta, ah. Ex- mies ei koskaan nuollut. Ihan on posket nytkin kuumana ja pillu märkänä, kun ajatukset alkoivat harhailla kuvitelmiin...

Seuraa saisin siitä olen varma. Ongelmani on vain se, että on suuri kynnys hakea seuraa niin pitkän suhteen jälkeen. Olin yhden miehen nainen parikymmentä vuotta. Tosin seksi oli epätyydyttävää ja mies ylipainoinen (se visuaalisuus..) eikä jaksanut juurikaan. Itse kyllä ratsastin paljon, siitä pidin. Itse olen sporttinen ja liikun paljon. E- kupin rinnat ja pyöreä perse. Tuntuu, että menee hyvä nainen hukkaan elämän parhaissa vuosissa;)

Siinäkin on suuri kynnys, että toisin ketään lasteni elämään. Miten te muut olette päässeet jatkamaan? Kuinka pian aloitte suhteeseen? En osaa edes olla pyöriä sinkkumarkkinoilla, joten olen keskittynyt vain lapsiin, töihin ja treenaukseen. Mutta pikku hiljaa olisi jo aika tai pää sekoaa. Eikä se pelkkä seksikään. Olisi ihana saada ihan vain joku ihana mies kaikkeen kivaan elämässä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitpa tässä ja nyt niin auttaisin mielelläni!

Vierailija
2/24 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, olisitkin täällä;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä tiedä kuin lähellä jo ollaan.
Ei muutakuin tulehan käymään! :)

Vierailija
4/24 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rennompaa asennetta ja panokaveri hakuun. Ei pitäis olla paha rasti. Valkkaat vaan parhaat päältä. ;)

Eikä tarvi lapsille esitellä.

-Niksu

Vierailija
5/24 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täällä on pitkä ketju miehistä, jotka haaveilevat nuolennasta. Kun tapaisikin sellaisen tosielämässä. Kaipa se on vaan otettava tosiaan rennompi asenne. -ap

Vierailija
6/24 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 17:03"]

Panettaa koko ajan ja seksi on mielessä jatkuvasti. Töissä on vaikea keskittyä.

[/quote]

Tervetuloa kerhoon. M20

Vierailija
7/24 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko se on taas mennä sormettamaan ja kuvitella siihen joku kuuma mies. -ap

Vierailija
8/24 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:24"]

Pakko se on taas mennä sormettamaan ja kuvitella siihen joku kuuma mies. -ap

[/quote]

Ei se nyt ihan pakko.. mistäs päin olet?:)

Vierailija
9/24 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsi-Suomesta. Taaskaan ei saanut nukuttua. Täytyy taas tänään vetäistä rankat setit salilla, jotta saa ajatukset kuriin. Liian vieras ajatus vielä lähteä pokaamaan miestä baarista.

Vierailija
10/24 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks baariin? Onko interin netissä jotain vikaa?

-Niksu

Vierailija
11/24 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla yli nelikymppisenä miehenä oli sama ongelma eron jälkeen muutama vuosi sitten, pitkän seksittömän loppuliiton ja hetken sinkkuuden jälkeen alkoi olla jo ajatukset pyöriä ihan vain seksissä. Vakituisempi suhde oli muutenkin vielä liian aikaista ja lapstenkaan elämään en ketään sotkea. Minulla myös aina suuseksi on ollut se juttu, varsinkin kun saan antaa sitä naiselle. Ei vain voi mitään, on se niin upea näky kun nainen nauttii ;)

Yksissä juhlissa sitten tapasin juuri eronneen naisen ja vitsailimme erosta, liitoista, jne. Hän sitten sanoi, että ei ikinä tule enää miestä ottamaan huusholliinsa, mutta hyvää seksiä kaipaa, erityisesti...no arvaatte mitä :) Ja siinä se oli, parin päivän päästä alkoi noin kaksi vuotta kestänyt kaveripohjainen suhde, jossa molempien halut tuli tyydytettyä varmasti ;)  Keväällä tämä sitten päättyi, kun hän joutui muuttamaan töiden perässä ulkomaille :( Muistelen kuitenkin tuota aikaa sellaisena, että se oli minulle parasta mitä avioeron jälkeen voi tapahtua. Ei vaikeita kysymyksiä suhteen laadusta, kestävyydestä tai jatkosta vaan päivä kerrallaan toinen toisistaan nauttien, yhdessä aikaa viettäen ja molempien läheisyydentarvetta tyydyttäen. Ai että minulla on ikävä tuota aikaa...

Vierailija
12/24 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 09:09"]Minulla yli nelikymppisenä miehenä oli sama ongelma eron jälkeen muutama vuosi sitten, pitkän seksittömän loppuliiton ja hetken sinkkuuden jälkeen alkoi olla jo ajatukset pyöriä ihan vain seksissä. Vakituisempi suhde oli muutenkin vielä liian aikaista ja lapstenkaan elämään en ketään sotkea. Minulla myös aina suuseksi on ollut se juttu, varsinkin kun saan antaa sitä naiselle. Ei vain voi mitään, on se niin upea näky kun nainen nauttii ;)

Yksissä juhlissa sitten tapasin juuri eronneen naisen ja vitsailimme erosta, liitoista, jne. Hän sitten sanoi, että ei ikinä tule enää miestä ottamaan huusholliinsa, mutta hyvää seksiä kaipaa, erityisesti...no arvaatte mitä :) Ja siinä se oli, parin päivän päästä alkoi noin kaksi vuotta kestänyt kaveripohjainen suhde, jossa molempien halut tuli tyydytettyä varmasti ;)  Keväällä tämä sitten päättyi, kun hän joutui muuttamaan töiden perässä ulkomaille :( Muistelen kuitenkin tuota aikaa sellaisena, että se oli minulle parasta mitä avioeron jälkeen voi tapahtua. Ei vaikeita kysymyksiä suhteen laadusta, kestävyydestä tai jatkosta vaan päivä kerrallaan toinen toisistaan nauttien, yhdessä aikaa viettäen ja molempien läheisyydentarvetta tyydyttäen. Ai että minulla on ikävä tuota aikaa...
[/quote]

Vierailija
13/24 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No moi mä luen tätä liian myöhään mutta ootko vielä sinkku? Meinaa mä voisin oikeesti sun kaa 27v aasialainen etelä- koreasta lihaksikas pituus 179. Paino 75kg jos kiinnostut niin pistä puhelin nor alas

Vierailija
14/24 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita omasi

Vierailija
15/24 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 09:09"]

Minulla yli nelikymppisenä miehenä oli sama ongelma eron jälkeen muutama vuosi sitten, pitkän seksittömän loppuliiton ja hetken sinkkuuden jälkeen alkoi olla jo ajatukset pyöriä ihan vain seksissä. Vakituisempi suhde oli muutenkin vielä liian aikaista ja lapstenkaan elämään en ketään sotkea. Minulla myös aina suuseksi on ollut se juttu, varsinkin kun saan antaa sitä naiselle. Ei vain voi mitään, on se niin upea näky kun nainen nauttii ;)

[/quote]

Vielä sen verran, että jos jotain naispuoleista lukijaa tällainen ystävyyteen ja yhteistyöhön perustuva suhde kiinnostaa, niin minun elämäntilanteeseeni tällainen sopisi taas oikein hyvin ;) 

Vierailija
16/24 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 12:46"]Laita omasi
[/quote]

Vierailija
17/24 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin sen jos olisit kyseinen henkilö

Vierailija
18/24 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuon mukavan tarinan kirjoittanut yli nelikymppinen mies asuu? Sattuisiko lähellekään Pohjois-Savoa? Miten sinuun saa yhteyden?

-Taru-

Vierailija
19/24 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli nelikymppinen mies asustaa Tampereella, valitettavasti pitkä matka on Savoon.... Numeroa en tänne laita, mahdollisesti jonkun tilapäisen sähköpostiosoitteen voisin perustaa ja tänne laittaa, mikäli tarvetta ilmenee

Vierailija
20/24 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 17:03"]

Vasta nyt ymmärrän miltä ilmeisesti monista miehistä tuntuu! Erosin n vuosi sitten ja viime kuukausina haluni ovat heränneet potenssiin sata. Panettaa koko ajan ja seksi on mielessä jatkuvasti. Töissä on vaikea keskittyä. Joko tähän vaikuttaa ikä eli kun saavutin neljänkympin tai sitten se, kun lopetin hormonaalisen ehkäisyn. Luultavasti molemmat yhdessä.

Masturboidessa saan vain heikkoja väristyksiä ja niistä tulee ainoastaan entistä suurempi himo. Voi kun saisi oikeaa miestä ja kunnolla! Ja saisi se mieskin kunnon kyydit;) Haaveilen, että voisin kosketella, halata ja suudella lihaksikasta miestä. Imisin hänet taivaaseen... Ja todellakin haaveilen kunnon nuolennasta, ah. Ex- mies ei koskaan nuollut. Ihan on posket nytkin kuumana ja pillu märkänä, kun ajatukset alkoivat harhailla kuvitelmiin...

Seuraa saisin siitä olen varma. Ongelmani on vain se, että on suuri kynnys hakea seuraa niin pitkän suhteen jälkeen. Olin yhden miehen nainen parikymmentä vuotta. Tosin seksi oli epätyydyttävää ja mies ylipainoinen (se visuaalisuus..) eikä jaksanut juurikaan. Itse kyllä ratsastin paljon, siitä pidin. Itse olen sporttinen ja liikun paljon. E- kupin rinnat ja pyöreä perse. Tuntuu, että menee hyvä nainen hukkaan elämän parhaissa vuosissa;)

Siinäkin on suuri kynnys, että toisin ketään lasteni elämään. Miten te muut olette päässeet jatkamaan? Kuinka pian aloitte suhteeseen? En osaa edes olla pyöriä sinkkumarkkinoilla, joten olen keskittynyt vain lapsiin, töihin ja treenaukseen. Mutta pikku hiljaa olisi jo aika tai pää sekoaa. Eikä se pelkkä seksikään. Olisi ihana saada ihan vain joku ihana mies kaikkeen kivaan elämässä.

[/quote]

Kaikki esteet uuden suhteen tai pelkän seksisuhteen aloittamiseen ovat oman pääsi sisällä. Miksi asetat itsellesi keinotekoisia rajoitteita jos olet onneton ilman seksiä?