Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähti Weekened-festareille, minä jäin lasten kanssa kotiin. Mitä mieltä?

Vierailija
07.08.2015 |

Ajattelin kysellä mitä muut on mieltä siitä, että mieheni on kiertänyt kesän aikana niin monet festarit etten ole edes laskuissa pysynyt. Itse olen ollut kotoa pian kahdeksan vuotta täyttävän pojan ja vuoden vanhan tytön kanssa. Itselläni ei ole mahdollisuutta lähteä mukaan (ei isovanhempia auttamassa lastenhoidossa)enkä tuollasissa paikoissa viihtyisikään. On hetkiä jolloin harmittaa, mutta ehkä sitten kun laset on isompia.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 16:01"]

Eikös se ole sellainen teinien festari? Tai ainakin koululaisten ja opiskelijoiden. Vähän niinkuin loman päättymis-festarit. Minkä ikäinen miehesi oikein on?

[/quote]

Tä? Minäkin menen sinne illalla, vaikka olen 48-vuotias täti-ihminen. Vai meinaatko, ettei tämänikäinen saa enää tykätä Guettasta, kun pitää kuunnella pelkkää klassista tai iskelmää...?

Ap, turhaan harmittelet, kun et kerran a) itse festareilla viihdy ja b) ulosmenosi on omasta viitseliäisyyden puutteestasi kiinni.

Toki jos mies varaa menoja kalenteriin kovin omin päin ja miehittää viikonloput niillä jo hyvissä ajoin, ehkä kannattaa käydä vakava keskustelu hänen kanssaan siitä, että osa vapaa-ajasta pyhitetään perhelle ja osa sinulle. Ja menoista sovitaan ENNEN niiden festarilippujen ostamista.

Mitä jos ottaisit nyt ne lapset ja pakkaisit rattaisiin viltin ja eväät ja lähtisitte puistoon/rannalle yhdessä? Nyt on tämän kesän kaunein päivä, ei kannata jäädä kotiin murjottamaan. Hauskaa iltaa sinulle. Minä lähden kohta esikoiseni kanssa sinne Sörkkaan...
[/quote]
Sinä ihana ihminen, olet aurinko!
Olen toki lapsosten kanssa ulkona, pakkasin meidät jo aikoja sitten autoon ja olemme Sääksjärven rannalla uimaretkellä! Beibe nukkuu rattaissa ja poika uiskentelee tuossa kaverinsa kanssa joten ei meillä hätää. Katselen vain kun toiset availee siideritään yms, että olisi tosiasn sellaiseenkin mahdollisuus jos saisi järjestettyä jotenkin. Niin niin, mies hoitaa, tiedetään...

Vierailija
2/28 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on joku nuori muija jota se käy panemassa siellä. Ei tollaset kävyt muuten mene David Guettaa kattoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 16:31"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 16:01"] Eikös se ole sellainen teinien festari? Tai ainakin koululaisten ja opiskelijoiden. Vähän niinkuin loman päättymis-festarit. Minkä ikäinen miehesi oikein on? [/quote] Tä? Minäkin menen sinne illalla, vaikka olen 48-vuotias täti-ihminen. Vai meinaatko, ettei tämänikäinen saa enää tykätä Guettasta, kun pitää kuunnella pelkkää klassista tai iskelmää...? Ap, turhaan harmittelet, kun et kerran a) itse festareilla viihdy ja b) ulosmenosi on omasta viitseliäisyyden puutteestasi kiinni. Toki jos mies varaa menoja kalenteriin kovin omin päin ja miehittää viikonloput niillä jo hyvissä ajoin, ehkä kannattaa käydä vakava keskustelu hänen kanssaan siitä, että osa vapaa-ajasta pyhitetään perhelle ja osa sinulle. Ja menoista sovitaan ENNEN niiden festarilippujen ostamista. Mitä jos ottaisit nyt ne lapset ja pakkaisit rattaisiin viltin ja eväät ja lähtisitte puistoon/rannalle yhdessä? Nyt on tämän kesän kaunein päivä, ei kannata jäädä kotiin murjottamaan. Hauskaa iltaa sinulle. Minä lähden kohta esikoiseni kanssa sinne Sörkkaan... [/quote] Sinä ihana ihminen, olet aurinko! Olen toki lapsosten kanssa ulkona, pakkasin meidät jo aikoja sitten autoon ja olemme Sääksjärven rannalla uimaretkellä! Beibe nukkuu rattaissa ja poika uiskentelee tuossa kaverinsa kanssa joten ei meillä hätää. Katselen vain kun toiset availee siideritään yms, että olisi tosiasn sellaiseenkin mahdollisuus jos saisi järjestettyä jotenkin. Niin niin, mies hoitaa, tiedetään...

[/quote]

Hae kotimatkalla kaupasta pari siideriä, ei se ole äiti-ihmisellekään kiellettyä. Et varmaan enää imetä, ja kahdesta et tule vielä känniin.

Vierailija
4/28 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehesi on jonninjoutavilla festareilla eikä mustikassa? 

Vierailija
5/28 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, voihan se panna siellä ketä hyvänsä, sille mä en nyt juuri voi mitään. Mutta voisin kuvitella, että se aika ja panostus jonka laitan suhteemme hoitoon kantaisi hedelmää ettei tarvitsisi teinityttöihin langeta.
Ja toki voin siiderin tai parikin ostaa kotimatkalla, kyllä äiti-ihminen on ihminen siinä missä kuka hyvänsä. Tuli vaan sellainen menojalan vipatus, flashback vuosien takaa...

Vierailija
6/28 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 16:41"]Miksi miehesi on jonninjoutavilla festareilla eikä mustikassa? 
[/quote]
Erittäin asiallinen kysymys. Valittaisi luultavasti, että on hyttysiä tai kärpäsiä liikaa. Ap

Vierailija
7/28 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näitä naisia vaivaa kun suostutaan miesten kynnysmatoiksi ???

Vierailija
8/28 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö juttele ollenkaan keskenänne, jotta voisit ilmaista, että haluat itsekin joskus lähteä johonkin?

Parisuhteessa joustetaan puolin ja toisin.

Vierailija
9/28 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö voi vuorotella? Meillä neljä lasta ja käydään vuorotellen jossain. Joskus käy tuuri ja päästään kahdestaankin.

Vierailija
10/28 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että miehelläsi on huono musiikkimaku, ja että lapset rajoittavat ihmisen vapautta liikaa.

Vierailija
11/28 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske miehes kasvaa aikuseks

Vierailija
12/28 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei näköjään ymmärrä että ne lapset ovat hänenkin. Itsekästä käytöstä jos aina mies pääsee vapaalle. Nyt on aika lopettaa kynnysmattona oleminen.

Vierailija
13/28 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikänne? Olisitte varmasti saaneet jostain järjestettyä lapsillenne hoitajan yhdeksi illaksi, mutta taitaa olla niin ettei mies halua sinua mukaan ollenkaan..

Turhaan valitat jos itse siedät tuollaista käytöstä ja jäät aina kiltisti hoitamaan lapsia kotiin. Lapset ovat kuitenkin yhteisiä joten voisitteko sopia että sinä pääset ensi viikonloppuna juhlimaan ja mies jää hoitamaan lapsia kotiin? 

Vierailija
14/28 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisessa tapahtumassa itse viihtyisit? Jospa nyt vuorostasi etsisit jonkun mukavan esiintyjän vaikka naapurikaupungista  ja käyt viikonloppureissun, jos et festareista tykkää. Viikonloppu hotellissa ja shoppailemassa tekee hyvää.  Saathan sinäkin  käydä tapahtumissa, kun vain miehelle ilmoitat milloin lähdet. Yhteiset lapset, joten molemmat huolehtii. 

Toki jonkinmoista rajaa noihin reissuihin. KUn on perhe ja lapset niin ei noita juhlimisia ja festareita enää kuin silloin tällöin parit kerrat vuodessa. Muuten kärsii perhe.

Vierailija
15/28 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko avannut suutasi? Miehesi varmasti ajattelee asian olevan ok, jos et sano mitään

Vierailija
16/28 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlaista vastavuoroisuutta tuohonkin hommaan on saatava. Meillä toimii niin, että vuorotellen ollaan "tuulettumassa" - ei mitenkään orjallisesti kalenteria kytäten, mutta kuitenkin niin, ettei toinen kierrä kaikkia kesän festareita eikä toinen pääse mihinkään. 

Vierailija
17/28 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanoisit miehelle, että haluat lähteä juhlimaan yksin ja mies hoitaisi lapset, niin mitä mies vastaisi?

Vierailija
18/28 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on sinulle ookoo ni asia on ookoo. Mutta jos sua vituttaa ni ilmaise tuntemuksesi miehelles.

Vierailija
19/28 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Mihin niitä isovanhempia tarvii kun on mies?

Vierailija
20/28 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole sellainen teinien festari? Tai ainakin koululaisten ja opiskelijoiden. Vähän niinkuin loman päättymis-festarit. Minkä ikäinen miehesi oikein on?