Mistä todella vaalea meikkivoide ja puuteri?
Olen nyt käyttänyt Lumenen CC-voidetta, mutta vaaleinkin sävy niistä näyttää oranssilta kasvoillani. Puuterista nyt puhumattakaan, sen nimeä en nyt muista.
Tähän mennessä olen siis kulkenut oranssilla naamalla, koska parempi sekin kuin musta-puna-valkoinen finneillä höystetty ruumisnaama. Tosi huonon ihon siis omistan.
Vinkkejä todella vaaleisiin tuotteisiin? Rusketus ei ole vaihtoehto.
Kommentit (32)
Joe blasco ehdottomasti paras meikkivoide. Ja ei ole paksu, jos joku niin väittää. Sitä ei kuulu läästiä paksulti vaan hyvin ohuelti. Uskomattoman riitoisa.
Macilla on kans tosiaan yksi ihan vitivalkoinen meikkivoide, se on se joku vartalolle ja kasvoille tarkoitettu.
Osta sitä, niin saat kaikista meikkivoiteista tarpeeksi vaalean sekoittamalla sitä joukkoon, sitä käyttää ammattimeikkaajat tolla tavalla.
Vitivalkoisia puutereita löytyy kans, jos googletat, esim. kryolanilla (?) pitäisi olla.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:06"]Joe blasco ehdottomasti paras meikkivoide. Ja ei ole paksu, jos joku niin väittää. Sitä ei kuulu läästiä paksulti vaan hyvin ohuelti. Uskomattoman riitoisa.
[/quote]
Alabaster on minun vaaleaan ihooni ainakin oranssi
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:04"]
Macin nw10
[/quote]
Nw10 ei riitä vaaleudeltaan tosi vaaleille.
Joo mullekkin tuo Lumenen cc voide on himpun verran liian tumma! Yksi MaxFactorin meikkivoide on ihan ok, en muista mikä sen nimi ja väri on
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:06"]Fit me sävy 110
[/quote]
Tätä olen tosi vaaleana käyttänyt, mutta lumenella on uusi mattameikkivoide (tuubin yläosa hopea ja muuten läpinäkyvä), josta vaalein on tätäkin hieman vaaleampi ja selvästi peittävämpi! Käy testaamassa kaupassa.
Oletko kokeillut mitään esim. Korealaisia bb-voiteita? Etusi Housella on hyviä bb-voiteita, peittäviä ja hoitavia ja ennen kaikkea vaaleita! Muillakin merkeillä on hyviä, mutta minusta tuntuu että Etude Housen bb-voiteet on vaaleimpia. Esim. Precious mineral bb on tosi hyvä :)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:04"]
Macin nw10
[/quote]
Nw10 ei riitä vaaleudeltaan tosi vaaleille.
[/quote]
On se vaaleampi kuin joe blascon vaalein ja myös hyvin peittävä. Kannattaa käydä kokeilemassa.
Itse käytän flow kosmetiikan meikkipuuteria joka toimii hyvin kuivalle ja rasvaiselle iholle, peittävyys hyvä ja luonnollinen. En vaihda enään tavis meikkivoiteisiin koskaan. Minulla on sekaiho ja kuivat alueet paistaneet rumasti meikkivoiteen alta, otsa rasvainen.
Olen aina saanut kuulla kalpeudestani, aina minulta kysytään olenko sairas.. kesäisin saan väriä ja sekoitan joukkoon tummempaa puuteria. Kahdella sävyllä saa kivasti myös kasvojen erialueet luonnollisen värisiksi. Itse laitan silmien alle, nenän pieliin, ylähuuleen ja kulmien väliin vaalempaa ja otsaan ja poskille sekoitan joukkoon vähän tummempaa, aivan kuten luonnollisestikki on.
Eli flow porcelain tai ivory. Kabuki sivellin levitykseen ehdoton. Ja sipaus poskipunaa. Kyllä näyttää levänneeltä ja raikkaalta!
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:15"]Oletko kokeillut mitään esim. Korealaisia bb-voiteita? Etusi Housella on hyviä bb-voiteita, peittäviä ja hoitavia ja ennen kaikkea vaaleita! Muillakin merkeillä on hyviä, mutta minusta tuntuu että Etude Housen bb-voiteet on vaaleimpia. Esim. Precious mineral bb on tosi hyvä :)
[/quote]
Ja merkkihän oli Etude House, ei Etusi.... Tyhmä autocorrect.
Lily Lololla on tosi vaaleita. Itselle tuo Fit Me 110 on talvella vähän liian tummaa/keltaista :( pitäs tilata Lololta
Japanilaisesta sarjasta saat vaaleat. Tykkäävät melkein ihan valkoisesta ihosta.
Unohda Lumenet sun muut.
Olen itse todella vaalea ja käytän Lumenen stay matte meikkivoidetta, sävy 2.hunajamaito (on vaalempi kuin sävy 1)
Macin nw10