Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pahikset kirjoittaa aina näin?

Vierailija
08.03.2022 |

"Hei ihanuus...mulla on nyt tässä työhomma... mut soitan ihan just...oot mun mielessä kaunokainen..."

Siis kehuvat aina ja laittavat kolme tai useamman pisteen moneen kohtaan?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla paljon kokemusta pahiksista.... jos tämän tiedät... eli ilmeisesti toimii.... muru.

Kyllä. Tykkään sosiaalisista ja pelottomista miehistä ja pahikset niitä ovat. Useampaan tutustunut tuolla ulkona liikkuessa ihan arkipäivinä, ovat aloittaneet juttelun kehumalla kauniiksi ja siinä sitten numeroita vaihdettu :D Olen varmaan huono nainen, mutta ehkä mä just sovin tuollaisille miehille. Monen kanssa juttu luistanut paljon paremmin kuin "tavisten" kanssa ja onhan ne sängyssäkin jotenkin paljon säväyttävämpiä, siis omaan makuuni. En puhu muiden naisten puolesta, vain itseni.

- ap

Sinun pitäisi mennä jonnekin etelän maille miestä etsimään, joku "tumma ja tulinen" voisi olla sinulle mieleen.

Etelänmiehet ei viehätä. Suomalainen, virolainen tai venäläinen käy.

- ap

1/4 polakki ilmoittautuu jonoon!

Käykö telinevoimistelijan näköinen selvästi slaavi mies, joka puhuu sujuvasti suomen kieltä ja on kasvatettu hämäläiseksi?

Osaan tapella paremmin kuin muut miehet keskimäärin ja lähitaistelun koulutukset on käyty. Harrastan portsariutta ja järjestysmiehen keikkahommia. Ihan vain että pääsen tai saan syyn nakata häirikön asvalttiin judolla lärvi edellä.

Selvästi sellainen hämäläinen "turpaan vedän uhoojille" ja slaavimainen machoilu on mulla verissä.

En kattele keskustelupalstoillakaan vittuilua hyvällä.

Pari kertaa olen kisikselle sopinut lauantai aamuksi sparritreffit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan