Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kokemuksia hiuslisäkkeestä?

Vierailija
07.08.2015 |

Pitkään mietin, avaanko ketjun aiheesta. Olen alle 30-vuotias nainen ja olen menettämässä hiukseni, syy ilmeisesti perinnöllinen. Hävettää puhuakin aiheesta sillä koen naiseuteni hiipuvan hiustenlähdön myötä. Kysynkin siis, olisiko jollain kokemusta hiuslisäkkeistä joka siis päälaelle laitetaan. Olen esimerkiksi lukenut sellaisesta lisäkkeestä jonka kampaaja ns. asentaa ja lisäke sitten 1-2 kuukauden kuluttua irroitetaan ja laitetaan takaisin kun on vähän fiksattu.

Toivon, että saan edes joitakin asiallisia vastauksia.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hairmella voi peittää hiustenlähtöalueita

http://www.uudethiukset.com/

Vierailija
42/44 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä vielä aiempia kirjoittajia paikalla? Millainen tilanne teillä? Itselläni alkaa tosiaan olla tilanne sellainen, että hiuslisäkettä pitäisi lähteä katsomaan ihan tosissaan.. onko kellään peruukkiliike Suomikalliosta kokemuksia? Yhdessä toisessa liikkeessä Helsingissä kävin pari vuotta sitten, mutta tilanne oli jotenkin todella kiusallinen ja alkoi vaan ahdistaa hulluna joten unohdin koko homman hetkeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö näitä peruukkeja voi nykyään tilata hyviä ihan netistäkin? Yks tuttu mies on pitkätukkainen, mutta piilottaa hiusten harventumisen suihkuttamalla päälaelle tummaa kuivashampoota. Hyvin toimii, jos pitää tukkaa kiinni.

Vierailija
44/44 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up