Monta kertaa olet kaatunut tänä talvena?
Kommentit (32)
0. Nastakengät ollut hyvä hankinta.
3. Olen ollut tosi varovainen ja kulkenut hitaasti.
Nyrjäytin nilkkani tammikuun lopussa kauppareissulla, kun kävelykatu oli peilijäässä. Vieläkin on kipeä.
Kerran. Sen jälkeen nastakengät. Niilläkin käynyt sen jälkeen pari kertaa lähellä. Tampereella joulukuusta asti ihan tappo olosuhteet....
Nastakengät pitäneet minut pystyssä monia, monia vuosia! Voin lenkkeillä reippaasti vaikka kuinka jäisillä pinnoilla.
En kertaakaan, mutta olen kyllä myös kävellyt ulkona ihan hävettävän vähän, ihan lyhyitä matkoja vaan.
Olis nastakengätkin, muttei tule käytettyä, kun inhoan sitä ääntä mikä niistä lähtee.
Tietääkseni kerran humalassa, jotenkin jalat meni alta ja tärähdin peffalleni istuma-asentoon jäälle. Tuli muuten aika komea mustelma kankkuun.
Olen saattanut kaatuilla lisääkin mutta ollut niin kännissä etten muista. -n30
En kertaakaan ja liikun päivittäin. Viime talvena kerran putosin polvilleni kun astuin syvähköön lumen täyttämään monttuun.
Tänään ei edes nastat pidä, kun jään päälle on satanut lunta. Muutenkin nastojen kanssa on ollut haastava talvi. Olen telinevoimistelija ja minulla on erittäin hyvä tasapaino, mutta silti tämä talvi on ollut kamala. Muutaman kerran olen kaatunut
Kaadun joka talvi useamman kerran, niin ei pääse liukkaus yllättämään.
Me asuttiin ennen rivarissa ja kaaduin omalla pihalla aina monta kertaa talvessa. Nyt kun muutin kerrostaloon, en ole kaatunut kertaakaan. Kiitos ahkera huoltomies 🙏
1