Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitteko lapsenne lähteä kovan kakkahädän takia kotiin kesken koulupäivän? Onko teille riittävä syy?

Vierailija
08.03.2022 |

Itse annoin. Asutaan sen verran kaukana, etten enää pakottanut menemään takaisin.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat tämän kerran tulla kotiin. Juttelette kuinka seuraavalla kerralla kuitenkin uskallettava käydä koulussa. Kyllä se siitä lähtee onnistumaan. Alku aina hankalaa kaikessa.

Vierailija
42/63 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat tämän kerran tulla kotiin. Juttelette kuinka seuraavalla kerralla kuitenkin uskallettava käydä koulussa. Kyllä se siitä lähtee onnistumaan. Alku aina hankalaa kaikessa.

Ja tietenkin korvatillikalla höystettynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lapselle vaipat, jos vessakäynnit ei onnistu

Vierailija
44/63 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin. Itsekin olen lähtenyt kakkahädän takia töistä ja valittanut vatsakipua tai huonoa oloa.

Lapseni ei pysty käymään kakalla muualla, kuin kotona. Jos pidättelee, niin siitä seuraa viikon ummetus. Ollaan monta kertaa jouduttu käymään lääkärissä tästä syystä.

Vierailija
45/63 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tää pahinta curlingia taas vähään aikaan. Äiti hakee veetin kesken koulupäivän kotiin kakalle...

Tämäpä 😂😂

Vierailija
46/63 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä koulussa ole vessaa?

Vierailija
47/63 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova kakkahätä ja kerkee kotiin

My ass

Vierailija
48/63 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli kuitenkin joku muu syy kuin kakkahätä... Kannattaa jutella hänen kanssaan.

Vierailija
49/63 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö lapsetkin yleensä kakkaa joka päivä?

joka päiväkö kotiin pitäisi lähteä?

Vierailija
50/63 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin. Itsekin olen lähtenyt kakkahädän takia töistä ja valittanut vatsakipua tai huonoa oloa.

Lapseni ei pysty käymään kakalla muualla, kuin kotona. Jos pidättelee, niin siitä seuraa viikon ummetus. Ollaan monta kertaa jouduttu käymään lääkärissä tästä syystä.

Sitten viä itketään miksi naiset ei tienaa yhtä paljon kuin mies kun koko ajan keksitään tekosyitä ettei tarvitse olla töissä

Vierailija
51/63 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En antaisi lähteä kakkahädän takia kotiin. Oma poika on pienestä asti ollut läpipasko ja ruoan jälkeen aina käy kakalla. Eihän tuo ikinä olisi iltapäivällä koulussa jos saisi lähteä kotiin. Noilla on onneksi hyvät vessat.

Onko näitä ihmisiä oikeasti olemassa? Luulin että tämä on vain urbaanilegenda.

On. Minun mies on juuri tällainen. Jos ollaan ravintolassa niin pitää odotella niin kauan, että hätä tulee, muuten se tulee kotimatkalla. Mun mielestä toi on aika hassua.

Vierailija
52/63 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas miten vanhemmat antavat lapsillensa huonot eväät elämään. Pumpulissa pitäminen ei ole hyväksi. Ovatko he sitten niitä , jotka kirjoittavat tänne , etteivät työpaikalla voi käydä vessassa. Turhia traumoja.

Vierailija
53/63 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se lapsi edes selviytyy sen pitkän matkan kotiin, jos on kova kakkahätä? Eikö tuossa jo tule housuun, jos koti on niin kaukana, ettei takaisin kouluun kannata mennä?

Kävin hakemassa.

ja kuinka paljon se matka lyheni siitä, et ole mikään ruudin keksijä. pakkaa reppuun huomiseksi potta ja pari rullaa vessapaperia.

Vierailija
54/63 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sun kouluikäinen lapsi osaa vielä käydä itse kakalla? Melkein on jo lasun paikka

Tottakai osaa. Ei vaan voi käydä koulussa.

vie hoitoonnsitten..

Vierailija
55/63 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään antaisi. On siellä koulussakin vessat. 

Vierailija
56/63 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tietysti noin voi mennä, mutta ymmärrän kyllä sen, että koulussa ikävää käydä vessassa. Itseä kiusattiin paljon ja yleensä sain kuittailua muilta jos menin vessaan. Kytättiin kuinka usein kukakin käy. Joskus pidettiin myös vessan ovea kiinni niin, ettei päässyt heti ulos tai hakattiin ovea. Itseni pelasti kirjasto joka oli lähellä ja siellä kävin ruokatunnilla. En muistaakseni käynyt kuin pari kertaa koulussa lakalla ja onneksi muutenkin vatsa toimi enemmän kotona. Joskus muistan, kun tulin koulussa vessasta niin sinne seuraavaksi mennyt sanoi toiselle kuinka yököttävää haju siellä on. Harmi vaan minä sain syyn vessan hajusta, vaikka kävin vaan pesemässä kädet siellä ja hiuksia laittamassa. Teki mieli sanoa etten se minä ollut joka vessan hajun aiheutti. Ymmärrän tämän kaiken jälkeen kyllä sen jos joku ei tykkää käydä.

Vierailija
57/63 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kakkahullu on keksinyt taas uuden provon. Viimeksi ei pystynyt lapsen vessahädän takia käymään kaupassa, tai varmasti sen jälkeen on jo "tapahtunut" vaikka mitä muuta.

Vierailija
58/63 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt selvis mikä sitä Venäjän panssarivaunuletkaa Ukrainassa seisottaa. Ne on kaikki lähteneet kotio kakalle.

Vierailija
59/63 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko reppanalla nyt pysynyt paskat sisällä?

Vierailija
60/63 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai kova pissahätä jos on. Silloin pääsee kotiin.

Onko vielä nykyaikana vessattomia kouluja? En oikein usko. Kun itse olin koulussa 60-70 luvuilla, niin jo silloin oli vessoja joissa voi käydä paskalla ja kusella.

Vai pitääkö nykypennuilla olla äiti mukana persettä pyyhkimässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän