Antaisitteko lapsenne lähteä kovan kakkahädän takia kotiin kesken koulupäivän? Onko teille riittävä syy?
Itse annoin. Asutaan sen verran kaukana, etten enää pakottanut menemään takaisin.
Kommentit (63)
No en todellakaan. Koulussa on vessa ja siellä pitää käydä, jos on tarve. Kotiin tullaan kesken koulupäivän vain sairaana.
No en tietenkään. Kouluista löytyy wc:t
Siis häh, oliko koulun wc epäkunnossa?
Eikö sun kouluikäinen lapsi osaa vielä käydä itse kakalla? Melkein on jo lasun paikka
Ap onko joku tietty syy, miksi lapsesi ei käy koulussa vessassa? En kysy pahalla, vaan koska oman yläasteen vessoissa ei voinut käydä kun siellä pahat pojat hengailivat. Kysy lapselta.
Miten se lapsi edes selviytyy sen pitkän matkan kotiin, jos on kova kakkahätä? Eikö tuossa jo tule housuun, jos koti on niin kaukana, ettei takaisin kouluun kannata mennä?
Miksi se ei käynyt koulussa kakalla?
Kaikkea sitä kuuleekin! Kouluissa on wc
Vierailija kirjoitti:
Eikö sun kouluikäinen lapsi osaa vielä käydä itse kakalla? Melkein on jo lasun paikka
Tottakai osaa. Ei vaan voi käydä koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Miten se lapsi edes selviytyy sen pitkän matkan kotiin, jos on kova kakkahätä? Eikö tuossa jo tule housuun, jos koti on niin kaukana, ettei takaisin kouluun kannata mennä?
Kävin hakemassa.
1980-luvulla yläasteella en uskaltanut käydä koulun WC:ssä koska tupakkaa polttavat kovikset olisivat työntäneet pään vessanpyttyyn
Koulujen vessat ovat yleensä todella sotkuisia ja niitä on liian vähän. Vessoja ei selvästikään siivota kostoksi sotkijoille ja se on myös hyvä säästökohde. Oikeastihan vessoja on kouluissa vain muodon vuoksi ja samalla toivotaan, että kukaan ei niitä käyttäisi.
En antaisi lähteä kakkahädän takia kotiin. Oma poika on pienestä asti ollut läpipasko ja ruoan jälkeen aina käy kakalla. Eihän tuo ikinä olisi iltapäivällä koulussa jos saisi lähteä kotiin. Noilla on onneksi hyvät vessat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai osaa. Ei vaan voi käydä koulussa.
Miksei voi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi se ei käynyt koulussa kakalla?
Tai aamulla? Tai pidättänyt? Normaali ihminen pystyy hetken pidättämään kakkaa.
Onkohan tää pahinta curlingia taas vähään aikaan. Äiti hakee veetin kesken koulupäivän kotiin kakalle...
Vierailija kirjoitti:
Oisko koulun lähellä kirjastoa tai kauppaa jossa voisi käydä hädällä?
Tai kova pissahätä jos on. Silloin pääsee kotiin.