Vielä tissien koosta, vertailetteko te naiset niitä keskenänne
Mistä tämä naisten tissialemmuskompleksi tulee? Aina on väärän kokoiset tissit naisesta riippumatta. Miehenä kun ei tiedä naisten välisiä keskesteluja niin pitää kysyä.
Vertaillaanko tissien kokoa jo nuoruudesta saakka? Puhutaanko asiasta vai kukin omassa päässään arvottaa oman asemansa "tissirankingissa". Mikä on naisten rankingissa paras tissin koko?
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:01"]
Minkä ikäisten seurassa liikut vai tältä palstaltako tuon asian keksit? En ole ikinä kuullut normaalien naisten vertailevan tissiensä kokoa ja kiinteyttä keskenään yhdessä tai erikseen. Minä en edes huomaa toisten naisten tissejä elleivät ne ole sitten jotkut ihan karseat hinkit tai rumasti esillä. N39
[/quote]
Ja miksi noin tyly ja asiaan liittymätön kommentti. Viaton kysymys, johon luulisi olevan helppo vastata asiallisesti! / Ei AP.
M. 25
Ja 60-luvulla kukaan ei missään tapauksessa halunnut isoja rintoja vaan ne piti olla pienet ja niitä lytättiin kasaan tiukkoihin liiveihin ja paitoihin jotta näyttäisivät mahdollisimman pieniltä. Tämä oli sitä Twiggy-huippumallin aikaa.
Tissien kaksi merkitystä: seksin saanti miehiltä ja kateuden herättäminen naisissa. Jokainen nainen saa seksiä riittämiin, joten mitä jää jäljelle?
Tämän harjoituksen suoritettuasi voit miettiä, että vertaillaanko niitä naisten keskuudessa. Vinkki: kyllä!
Varmaan riippuu naisesta. Noteeraan muiden rinnat saunassa ja muutenkin, mutta olen ihan tyytyväinen omiini, vaikka vähän riippuvat.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 12:53"]
Ei ole koskaan tullut mieleen vertailla, ei ole sama kuin miehillä munan koon vertailu
[/quote]
Tätä hieman ihmettelen. Tiivissäkään nuorten miesten kaveriporukassa ei välttämättä saunota yhdessä muuten kuin kerran tai pari kesässä, jos aina sitäkään, vaikkei kenelläkään olisi mitään saunomista vastaan. Joillakin ehkä toisin, mutta tilaisuuksia mihinkään vertailuihin ei silti ole kovin usein. Rintoja sen sijaan voi vertailla helposti vaikka vaatteet päällä.
Meidän työpaikalla on yksi muutenkin rasittava sinkkumuija, jolla on kompleksi tisseistään, ja sen takia tisseistä puhutaan töissä ihan liikaa. Puhutaan myös mahoista, perseistä jne. Ja me ollaan kaikki yli 30-vuotiaita opettajia. Säälittävää.
Ei kyllä koskaan olla vertailtu:D joskus nuorempana olin kateellinen kavereille joilla oli isommat rinnat, itselläni oli tosi pienet ylä-asteella ja vielä pari vuotta sen jälkeen. Kasvoivat sitten yhden tai kaksi kuppikokoa ja raskausaikana vielä lisää, ja nyt on pari kaveria kommentoinut että "vittu sun tissit on kasvanu/on isot" "mäki haluun" "anna mulle puolet" yms ja voi kun vaan millään pystyisin niin antaisin mielelläni:( Nännipihat myös kasvoivat hurjasti raskausaikana, minulla on vielä tosi matalat nänninpäät eli rintani ovat melkein yhtä isoa nännipihaa. Rinnat myös roikkuvat jonkin verran koosta johtuen, ei kuitenkaan pahasti. En haluaisi edes miehelleni näyttäytyä alasti, seksin aikanakaan en ota paitaa pois ellei mies pyydä tai ota itse sitä pois. Saunominen ei jostain syystä kyllä ahdista yhtään:D Sitten kun olen lapset tehnyt ja imettänyt niin voisin kyllä hankkia jonku korjausleikkauksen. Kooksi c kuppi ja nännipihoista yli puolet pois:) Seksielämäkin paranisi kummasti kun itsetunto kohenisi:) Sori meni vähän ohi aiheen!!:D
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:50"]Tissien kaksi merkitystä: seksin saanti miehiltä ja kateuden herättäminen naisissa. Jokainen nainen saa seksiä riittämiin, joten mitä jää jäljelle?
Tämän harjoituksen suoritettuasi voit miettiä, että vertaillaanko niitä naisten keskuudessa. Vinkki: kyllä!
[/quote]
Tää ei kyllä ole totta.
Murkkuna sitä tottakai tuskaili ja vertaili muihin. Olisihan se tosi armollista että koko luokan tytöille poksahtaisi ne rinnat yhtäaikaa viikon sisällä :D Inhottavaa oli kun ne näkyvät kaikille (tai näkyi ettei ollut vielä).
En aikuisena vertaile muiden rintoja. Paitsi jos jollain ne on oikein "tiskillä" mielestäni mautonta semmoinen.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:15"]
Tuo kompleksi johtuu varmaan aika paljolti siitä, miteen viihteessä on rintoja käsitelty. Itse ainakin muistan teininä kiinnittäneeni huomiota siihen, että telkkarissa ja elokuvissa isot rinnat esitettiin usein seksikkäinä ja pienirintaiset jotenkin puutteellisina. Toki, tämä pätee lähinnä viihteellisiin jenkkikomedioihin, mutta kyllä tuollainen ns. roskakin voi teinin mieleen vaikuttaa. Ei siinä herkässä iässä ole kovin kivaa kuulla jostain ominaisuudestaan puhuttavan lähinnä vain negatiivisessa mielessä.
[/quote]
Nimenomaan näin! Muistan miten Poliisiopisto-leffoissa oli sellainen pitkä vaalea ja lähinnä alfauroksen näköinen poliisinainen joka ei ollut minkään näköinen kasvoista mutta sen isoja rintoja korostettiin ja niiden varjolla yritettiin yliampua seksikkääksi. Tai kaikki laulamistakin yrittäneet topless-mallit kuten Samanthat ja Sabrinat joita nimitettiin povikuningattariksi. Hevibändien videoilla oli laumoittain uhkeita naisia, ja jopa Benny Hills-sarjassa pervot ukot jahtasivat rintavia naisia.