Hyi h e l v e t t i. Teini oli tunkenut oksennuksessa olevat lakanat pyykkikaappiin piiloon.
Olisi saanut jäädä löytymättä tuo yllätys. En tiedä mikä idioottimainen päähänpisto tuo on ollut, mutta ilmeisesti jollakulla (=teinillä) on ollut viikonloppuna huono olo ja hän on laatannut sänkyyn. Ja sen sijaan, että hän olisi heti pessyt lakanat tai heittänyt ne roskiin, hän oli tunkenut ne muovipussissa pyykkikaappiin likavaatteiden alle piiloon. Hyi helkkari, voitte varmasti kuvitella mikä haju tuosta yllätyksestä lähtee.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Älä lastasi syytä. Miehesi se on sikaillut.
Näin. Hyvä aika miehen laittaa korkki kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietippä mistä tuo kertoo kun joutuu piilotella? Teidän kommunikaatio ei taida toimia, pelkää sinua?
No meillä ei varsinaisesti kannusteta tuon ikäistä juomaan. Ihan hyvät välit meillä silti on. Luulen, että häntä nolotti. Lakanat ei olisi olleet niin tärkeät, olisi heittänyt ne suoraan roskiin, jos nolotti mulle tästä kertoa. Ap
Miksi lakanat pitäisi heittää roskiin? Kai ne voi pestä?
Älytöntä luonnonvarojen tuhlausta.
Itse olen aikoinaan piilottanut kaappiini veritahraista lakanaa, jonka lopulta heitin roskiin kun kukaan ei huomannut. Itse vein mustassa roskapussissa ulos roskalaatikkoon. Sitten kun sain rahaa älysin sentään ostaa itselleni tummia lakanoita kun niissä ei tuollaiset tahrat niin hyvin näy. Myöhemmin tajusin myös parempien suojien olemassaolon ja kun kehtasin lopulta ostaa yösiteitä tilanne helpottui huomattavasti. Oikeasti luulin kärsiväni todella runsaista vuodoista kun normaalin imukyvyn siteet eivät oikein riittäneet. Vasta vuosia myöhemmin ymmärsin, että näin ei suinkaan ole, vaan ongelmana oli noiden normaalien suojien lyhyys.
Sentään pyykkikaappiin eikä omaan kaappiinsa haisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos se on tyttö niin jätä sängyn päälle raskaustesti ja siihen post it lappu, että saa tulla juttelemaan.
Ei raskaus aiheuta niin yllättävää huonoa oloa, että aiemmin ei huomaisi mitään, ja sitten yhtäkkiä oksentaisi sänkynsä täyteen. Ensin tulee kuvotusta ja muuta sellaista.
Kannattaa suosia tummempia lakanoita kun tahrat ei niissä niin helposti näy. Vaaleat lakanat myös menevät nopeammin huonoiksi mm. kellastuvat. Omat lakanani ovat yksivärisiä tummanharmaita ja tummansinisiä.
Itse ottaisin kuvan löydöstä ja kysyisin lapselta viestillä selitystä. Tai jättäisin pussin haisemaan keskelle eteistä ja kysyisin heti kun tulee kotiin, että mikä pussi tuo on. Turhaan olla hienotunteinen kun toinen tuolla tavalla käyttäytyy. Jos ei halua kiusallisia tilanteita niin ei järjestä niitä.
Ei se lapsi rikki mene, jos illalla käy juttelemassa ja sanoo, mitä oli löytänyt kaapista. Puhut vain kohteliaalla tavalla ja ymmärtäväisesti. Luot nuorelle viestiä siitä, että olet häntä varten olemassa jopa silloin kun tulee hölmöiltyä. Materia on vain materiaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse ottaisin kuvan löydöstä ja kysyisin lapselta viestillä selitystä. Tai jättäisin pussin haisemaan keskelle eteistä ja kysyisin heti kun tulee kotiin, että mikä pussi tuo on. Turhaan olla hienotunteinen kun toinen tuolla tavalla käyttäytyy. Jos ei halua kiusallisia tilanteita niin ei järjestä niitä.
Olet sairas. Miksi pitää tieten tahtoen järjestää omalle lapselle kiusallisia hetkiä? Sinä olet aikuinen ja voit käyttäytyä sillä tavalla. Vai onko omien lasten itkettäminen kivaa?
Pieni murhe, hyvä että oksensi eikä tukehtunut oksennukseensa. Anna hali teinille ja puhukaa alkoholin vaaroista.
Ei tuo mitään...minä piilottelin teininä käytettyjä siteitä, pelkäsin että ne nähdään roskiksessa.
Jos se on tyttö niin jätä sängyn päälle raskaustesti ja siihen post it lappu, että saa tulla juttelemaan.