Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lunta tullut tänään paljon, ja lumen alla kirkasta jäätä ilman sepeliä. Ei pysty lähtemään kotoa minnekään

Vierailija
08.03.2022 |

Muilla samaa?

Tylsistyn täysin!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etköhän sä pysty ihan hyvin lähtemään, ei pidä Suomessa olla noin avuton. Tällasta se on, ootko muutenkin koko talven sisällä valittamassa?

Vierailija
2/19 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nastakengät jalkaan. Mä katsoin aamulla, kun olin koiran kanssa lenkillä, miten jalkakäytävällä ihmisiä kaatui, koska ei ollut kunnon jalkineita. Alla peilikirkas sileä jää ja päällä noin 2 cm kevyttä puuterilunta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenna odotellessa piikkikengät eli ruuveja törröttämään vanhojen kenkien pohjaan

Vierailija
4/19 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nää talvikelit on pian poissa.

Vierailija
5/19 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten ole oppinut varautumaan....talvi tulee joka vuosi. Lumikengät tai piikit pohjiin vaikka. Nyt jos hommaat ei tarvi samaa marmattaa seuraavana vuonna.

Vierailija
6/19 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukuesteet kenkiin niin hyvin pystyy liikkumaan. Eikä maksa montaakaan euroa.

Vierailija
7/19 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nastakengät jalkaan. Mä katsoin aamulla, kun olin koiran kanssa lenkillä, miten jalkakäytävällä ihmisiä kaatui, koska ei ollut kunnon jalkineita. Alla peilikirkas sileä jää ja päällä noin 2 cm kevyttä puuterilunta. 

Itse kävelin nastoilla pari tuntia ja meinasin kaatua monta kertaa. Pitävät erittäin hyvin normaalisti, mutta lumen päältä eivät saa otetta jäästä.

Vierailija
8/19 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin!

Kävin muutama päivä sitten ostamassa nastoitetut (miesten) talvisaappaat. Siinä on paljon nastoja!

Aivan eri kävelytuntuma, kuin niillä kengän pohjaan venytettävillä nasta-kuminauhavirityksillä.

Icebug-merkkiset, Scandinavian Outdoor. 

Vierailija
9/19 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nastakengistä ei ole mitään hyötyä jos piikit eivät yllä lumen läpi jäähän.

Vierailija
10/19 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaat nyt jo netin kautta tuulettimen kesää varten, ettei silloin tarvitse valittaa kuumasta. 

Vierailija
11/19 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupassa, en suostu pelkäämään. Mutta kieltämättä oli aika jännä reissu. Kävelen jalat haarallaan, polvet koukussa ja hitaasti, varaudun kaatumiseen koko ajan. Kaksi kertaa oli lähellä, mutta selvisin kuitenkin. Nyt sitten selviytyimiskahvit, oli suodatinpaperit lopussa.

Ps. pientä on mun selviytymiset Ukarainaan verrattuna kuitenkin.

Vierailija
12/19 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo nastakenkiä. Kävelen tosi hitaasti ja rauhallisesti. En oo tänä talvena kaatunut kertaakaan. Olen 47-vuotias.

Vierailija
13/19 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus kolme päivää yli lasketun ajan ja ei huvita mennä tonne enää liukastelemaan, joten tylsistyn kotona :D. On mulla onneksi Varustelekasta ostetut irrotettavat liukuesteet, joissa kunnon metallipiikit, jotka pureutuvat pääosin tohon jäähän. Kuulin jotain huhua, että hiekoitushiekka olisi loppu ainakin Uudeltamaalta.

Vierailija
14/19 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikit ei auta kovalla peilijäällä. Ne on kuin luistimet. 

Vierailija
15/19 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahaa nastakenkiin.

Vierailija
16/19 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nastakengät, mutta niistä ei ole mitään hyötyä tällä kelillä. Lenkki oli silti koiran kanssa tehtävä. Siinä menikin sitten 1,5 tuntia köpötellessä.

Vierailija
17/19 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tullu mieleen sit hiekottaa?

Vierailija
18/19 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole rahaa nastakenkiin.

Kannattaa ostaa liukuesteet, eivät maksa paljon, pienimmät Tokmannilla jotain 6 €. Niillä olen pärjännyt nyt kaksi talvea. Tosin tarkkana pitää silti olla, että ihan huoletta ei voi kävellä.  Mutta nyt on ekat pari talvea takana niin, että en ole pyllähtänyt kertaakaan.

Vierailija
19/19 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo tullu mieleen sit hiekottaa?

Kaikkia niitä teitä, joita kävelyreissulla tulisi eteen? Täällä on peilijäätä vastasataneen lumen alla. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan