Jaha, paska palstauudistus tulossa - huomasitteko?
Äsken välähti ruudussa "Teemme huoltotöitä" ja äsken kun kirjoitin viestiä ja klikkasin viestikenttää, niin tuli pop-up -ruutu jossa luki "Lähettämäni viesti on [linkki] _käyttösääntöjen mukainen_" ja alla oli joku pieni kenttä. Ihanaa, jos joka viestin loppuun pitää ensin laittaa turvanumero ja sitten vielä klikkailla, että juujuu, vastaan viesteistäni. :)
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 10:50"]
Noi voivoi. Jokainen muutos jonka myötä palstakeskustelut tulevat vähän sivistyneemmiksi on tervetulleita. Loppuvat tällaiset "Olen 18-v. masentunut, työtön yh ja kaksipäinen vasikka, kysy jotakin. Kilppariongelmaakin löytyy" tai "Miksi suhtaudut vegaaneihin vihamielisesti" - avaukset. Ikäänkuin kaikki suhtautuisivat kaikkiin vegaaniehein vihamielisesti ja että vihamielisyys johtuisi nimenomaan veganismista eikä siiitä, että jompikumpi osapuoli on yksinkertaisesti ikävä ihminen!
Toivottavasti saadaan samalla loppumaan nämä typoja vilisevät pötköt, joita sitten perustellaan , että "kirjoitan puhelimella" ja "kirottu automaattisyöttö". Ikäänkuin ihminen olisi jonkun sovelluksen orja, ei osaisi itse oikolukea edes omaa mielipidettään ja korjata siinä olevat virheet ennenkuin laittaa sen keskustelupalstalle muiden luettavaksi! Jos ei oma mielipide kiinnosta edes sen vertaa, niin miten ihmeessä sen voi olettaa kiinnostavan muita? Oksentamassa voi käydä vessassa.
[/quote]
Komppaan.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 10:50"]
Noi voivoi. Jokainen muutos jonka myötä palstakeskustelut tulevat vähän sivistyneemmiksi on tervetulleita. Loppuvat tällaiset "Olen 18-v. masentunut, työtön yh ja kaksipäinen vasikka, kysy jotakin. Kilppariongelmaakin löytyy" tai "Miksi suhtaudut vegaaneihin vihamielisesti" - avaukset. Ikäänkuin kaikki suhtautuisivat kaikkiin vegaaniehein vihamielisesti ja että vihamielisyys johtuisi nimenomaan veganismista eikä siiitä, että jompikumpi osapuoli on yksinkertaisesti ikävä ihminen!
[/quote]
Luin että "miksi suhtaudut veteraaneihin vihamielisesti" ja " kaikkiin veteraaneihin" kunnes sitten tuossa "johtuvat veganismista" kohdassa luin oikein ja rupesin ihmettelemään miten veganismi liittyy veteraaneihin.
Miesvihaviesti poistettu. Osoittaa palstan miesvihamielisyyden. Onko Naisasiaunioni kaapannut SANOMA oy:n?