Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua naimisiin enkä omakotitaloon asumaan, olenko outo?

Vierailija
16.08.2008 |

Olen liian laiska asumaan omakotitalossa, en jaksa piha- ja lumitöitä. Naimisiin en ole koskaan suunnitellut meneväni.

Asun yksinhuoltajan vuokralla kaksiossa lapseni kanssa. Lapsen isän kanssa ollaan seurusteltu 8 vuotta, joten tuttu tyyppi olisi jos avioon menisin. Aiemmin ei ole voinut ajatella yhteenmuuttoa, koska olen ollut työtön.

Nyt sain töitä kolmeksi vuodeksi ja olis mahdollista muuttaa yhteen lapseni isän kanssa, mutta en halua. Ja tulotasonikin tippuisi sen myötä ainakin 500€

Viihdyn vuokralla lähellä keskustaa, enkä halua omakotitaloon hevonperseeseen asumaan

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuttiin erillään. Naimisiin menisin vain leskeneläkkeen takia ja siihen ei onneksi häitä tarvitse tanssia vaan pikainen vihkiminen kirkkoherranvirastossa todistajien läsnäollessa.

Vierailija
2/8 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ja kakkonen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis yhteiskunnan tuet ovat syynä sille, miksi olet yksinhuoltaja ja et asu saman katon alla miehesi kanssa...? Outo tai et, mutta luuseri ainakin olet.

Aiemmin ei ole voinut ajatella yhteenmuuttoa, koska olen ollut työtön.

Nyt sain töitä kolmeksi vuodeksi ja olis mahdollista muuttaa yhteen lapseni isän kanssa, mutta en halua. Ja tulotasonikin tippuisi sen myötä ainakin 500€

Vierailija
4/8 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että etävanhempi ei saa jäädä palkallisesti hoitamaan sairasta lasta. Jos sekin laki muuttuu, on turha muuttaa yhteen kun kahden kodin systeemilläkin pärjää mainiosti.

Vierailija
5/8 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hörhelöitä puhumattakaan typeristä polttareista.

Vierailija
6/8 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haen ne rahat takaisin perheemme käyttöön yhteiskunnan tukina.

Vierailija
7/8 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa pihatöitä ja muutenkin viihdyn paremmin keskustassa. Nyt asun paritalossa ja aion muuttaa kerrostaloon. Olen myös eroamassa miehestäni enkä ole yhtään varma, haluanko muuttaa enää jonkun toisen miehen kanssa saman katon alle.

Vierailija
8/8 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... hörhelöitä puhumattakaan typeristä polttareista.