En halua naimisiin enkä omakotitaloon asumaan, olenko outo?
Olen liian laiska asumaan omakotitalossa, en jaksa piha- ja lumitöitä. Naimisiin en ole koskaan suunnitellut meneväni.
Asun yksinhuoltajan vuokralla kaksiossa lapseni kanssa. Lapsen isän kanssa ollaan seurusteltu 8 vuotta, joten tuttu tyyppi olisi jos avioon menisin. Aiemmin ei ole voinut ajatella yhteenmuuttoa, koska olen ollut työtön.
Nyt sain töitä kolmeksi vuodeksi ja olis mahdollista muuttaa yhteen lapseni isän kanssa, mutta en halua. Ja tulotasonikin tippuisi sen myötä ainakin 500€
Viihdyn vuokralla lähellä keskustaa, enkä halua omakotitaloon hevonperseeseen asumaan
Kommentit (8)
Jos siis yhteiskunnan tuet ovat syynä sille, miksi olet yksinhuoltaja ja et asu saman katon alla miehesi kanssa...? Outo tai et, mutta luuseri ainakin olet.
Aiemmin ei ole voinut ajatella yhteenmuuttoa, koska olen ollut työtön.
Nyt sain töitä kolmeksi vuodeksi ja olis mahdollista muuttaa yhteen lapseni isän kanssa, mutta en halua. Ja tulotasonikin tippuisi sen myötä ainakin 500€
Että etävanhempi ei saa jäädä palkallisesti hoitamaan sairasta lasta. Jos sekin laki muuttuu, on turha muuttaa yhteen kun kahden kodin systeemilläkin pärjää mainiosti.
En jaksa pihatöitä ja muutenkin viihdyn paremmin keskustassa. Nyt asun paritalossa ja aion muuttaa kerrostaloon. Olen myös eroamassa miehestäni enkä ole yhtään varma, haluanko muuttaa enää jonkun toisen miehen kanssa saman katon alle.
asuttiin erillään. Naimisiin menisin vain leskeneläkkeen takia ja siihen ei onneksi häitä tarvitse tanssia vaan pikainen vihkiminen kirkkoherranvirastossa todistajien läsnäollessa.