Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naistenpäivä ei sovi näköjään mulle

Vierailija
08.03.2022 |

Sukupuolten tasa-arvoa korostetaan. No meillä eletään kuin 50-luvulla ja niin elämäni tulee rajoitteideni takia jatkumaan niin kauan kuin elän. Valis

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nyt sitten totta? Naistenpäivä ei sovi sinulle? Mitä se edes tarkoittaa? Miten se sopii yleensäkään kenellekään? Mitä sopimista siinä on?

Sitä, että se sopii sellaisille terveille ja tavallisille naisille, jotka pystyvät itse itsensä elättämään. Ovat itsenäisiä. Ap

Vierailija
22/25 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nyt sitten totta? Naistenpäivä ei sovi sinulle? Mitä se edes tarkoittaa? Miten se sopii yleensäkään kenellekään? Mitä sopimista siinä on?

Sitä, että se sopii sellaisille terveille ja tavallisille naisille, jotka pystyvät itse itsensä elättämään. Ovat itsenäisiä. Ap

Kuule, kyllä se sopii (jos siis tämä sopiminen on nyt niin tärkeää) ihan kaikille naisille, myös ammattimaisille valittajille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ei vaan sovi valehtelijoille. 

Vierailija
24/25 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietitkö koskaan esimerkiksi Lähi-idän naisia? Eivät ne sielläkään pysty itseään elättämään. Koska eivät saa. Ajattele vaikka heitä välillä sen oman napasi sijaan.

Vierailija
25/25 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää sanoa itseleen hyvää nasten päivää? Mikä estää ostaa itselle vaasin leikko kukat? Jos on suklaalle perso ,ostaa suklaata? Tai mennä yksin kahvillan?Mikä estää vain nautia päivästä?Tehdä itselle hyviä asioita?Voit toki myrkytää mielesi naisten päivänä et saa huomiota Jos haluat pilata päiväsi? Vai onko kyse kadehdit niitä jotka saa kumpanilta suklaat kukat ja päivitää ne F.B.Ja uskot itse kaiken tuon valhelisen maailman,muokatunet kuvat ym..Vertaat itseäni heihin siellä ja masennut.