Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko aiempi aloitukseni postettu? Faktaa sosiaalituista :(

Vierailija
06.08.2015 |

Laitoin siihen faktaa 3-lapsisen perheen sosiaalietuuksista :(

Vaivalla laskin perkele. Nyt en löydä aloitusta mistään, vai olenko vaan käsi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitattiinko siinä jotenkin maahanmuuttajiin? Tämä on sanoman ylläpitämä sivu, joten tällöin itsestään selvää, että aloitus poistuu.

Vierailija
2/5 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en viitannut ainakaan yhtään, mä viittasin kahteen työttömään vanhempaan ja heidän kolmeen lapseensa. En sitten tiedä mitä siihen on kommentoitu, kun olisin tullut lukemaan. Mut ei sitten. -ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä oli? Olen kolmen lapsen yh ja välillä huolestuttaa, jos jäisin työttömäksi. MItäs tukia mulle sitten juoksisi? Nyt en saa mitään muuta kuin sen lapsilisän korotuksen. PK-maksutkin maksan lähes täytenä. 

Vierailija
4/5 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jos puhutaan etuuksista joita myös joku maahanmuuttaja saattaa myös saada, poistetaan topic heti, ettei asiasta vahingossakaan saisi keskustella

Vierailija
5/5 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 21:43"]

Mitä siinä oli? Olen kolmen lapsen yh ja välillä huolestuttaa, jos jäisin työttömäksi. MItäs tukia mulle sitten juoksisi? Nyt en saa mitään muuta kuin sen lapsilisän korotuksen. PK-maksutkin maksan lähes täytenä. 

[/quote]

Riippuu vähän, minkä ikäisiä lapset ovat, asutko vuokra-asunnossa, paljonko on vuokra, mitä saisit asumistukea... Työttömyyspäivärahaa, jos et enää saisi ansiosidonnaista, saisit n. 720e/kk käteen. Lapsilisät, lapsilisäkorotukset, elatusmaksut... Ehkä et saisi toimeentulotukea lainkaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi