Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nämä pari viime kriisiä laittoivat arvoni uusiksi: status, poseeraaminen, kilpailu ja materian haaliminen eivät vain enää kiinnosta

Vierailija
07.03.2022 |

En vain koe tuon kaltaista elämänasennetta enää millään tavalla omakseni. En paasaa sitä vastaan, enkä ole myymässä olemassa olevaa omaisuuttani pois tai mitään sellaista. Mutta en vain henkilökohtaisesti yhtään motivoidu enää. Aivojen mielihyväkeskus ei yksinkertaisesti reagoi otsikossa mainittuihin asioihin.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekka ajoi yli

Vierailija
42/57 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä terveys, puhdas luonto ja maailmanrauha ovat oikeasti sitä luksusta. Niin, ja linnunlaulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuki turpasi ja keskity omiin asioihin.

Vierailija
44/57 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai? Minulla ei ikinä edes ollut moisia tapoja..poseeraaminen? Ihmiset ovat huvittavia..mutta hyvä että edes nyt järkiinnyit, aika kannattaa käyttää johonkin järkevämpään niin kuin vaikka lukemiseen. 

Vierailija
45/57 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, harmi että jouduit kuitenkin näin pitkään kärsimään typeryydestäsi. Oliko syynä vanhempasi vai miksi alunperin päädyit elämään kuin imbesilli?

Ap on sentään kasvanut tänä aikana, toisin kuin sinä. Mikä sinua vaivaa että olet noin ilkeä, vanhemmat kasvattaneet huonosti?

Tää on taas yksi näitä juttuja joita tyhmät ja äänekkäät ihmiset ei tajua tai parhaimmillaan mollaa. Sitten kun NE tajuaa sen niin alkaa kertoa asiasta kun siinä olisi meille normaaleille jotain uutta.

Ääliöspleinaus vaivaa. Kermalla huonon itsetuntonsa kuorruttaneet vertailijay,jotka tekee kaiken miettien mitä muut ajattelee ja kun ne haistaa, että joku tekeminen on vähemmän suosiossa, nostaa itsetuntoaan sitä mollaamalla.

Kunnes NE tajuaa että joku asia onkin ihan jees. Yhtäkkiä ne sitten suorittaa ja somettaa ja pilaa sun lempijuttus, paskoo sen päälle ja jatkaa seuraavaan asiaan jonka ne ”ihan itse” keksii.

Näillä ihmisillä ei ole mitään oikeaa tai originaalia, omaa. Siksi ap ei oikeasti pysty nauttimaan ”oivalluksestaan” vaan sen pitää tuoda se yleisön eteen. Hyväksyttäväksi. Ihailtavaksi. Ei mee kauan niin kohta ollaan somessa. Ehkä pikku blogi?

Vierailija
46/57 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukkovainoajat sai lopun.

Vierailija
47/57 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oivalsin nämä asiat jo parikymppisenä autokolarin jälkeen. Mutta olen ollut todella yksin näiden oivallusteni kanssa. Todella yksin ja todella pitkään.

Vierailija
48/57 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on loppu

Vierailija
49/57 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipuolten touhu on loppu.

Vierailija
50/57 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, harmi että jouduit kuitenkin näin pitkään kärsimään typeryydestäsi. Oliko syynä vanhempasi vai miksi alunperin päädyit elämään kuin imbesilli?

Ap on sentään kasvanut tänä aikana, toisin kuin sinä. Mikä sinua vaivaa että olet noin ilkeä, vanhemmat kasvattaneet huonosti?

Tää on taas yksi näitä juttuja joita tyhmät ja äänekkäät ihmiset ei tajua tai parhaimmillaan mollaa. Sitten kun NE tajuaa sen niin alkaa kertoa asiasta kun siinä olisi meille normaaleille jotain uutta.

Ääliöspleinaus vaivaa. Kermalla huonon itsetuntonsa kuorruttaneet vertailijay,jotka tekee kaiken miettien mitä muut ajattelee ja kun ne haistaa, että joku tekeminen on vähemmän suosiossa, nostaa itsetuntoaan sitä mollaamalla.

Kunnes NE tajuaa että joku asia onkin ihan jees. Yhtäkkiä ne sitten suorittaa ja somettaa ja pilaa sun lempijuttus, paskoo sen päälle ja jatkaa seuraavaan asiaan jonka ne ”ihan itse” keksii.

Näillä ihmisillä ei ole mitään oikeaa tai originaalia, omaa. Siksi ap ei oikeasti pysty nauttimaan ”oivalluksestaan” vaan sen pitää tuoda se yleisön eteen. Hyväksyttäväksi. Ihailtavaksi. Ei mee kauan niin kohta ollaan somessa. Ehkä pikku blogi?

Mikään ei ärsytä statuksen perään hinkujia enemmän kuin ihmiset joille sillä ei ole merkitystä.

Vierailija
51/57 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oivalsin nämä asiat jo parikymppisenä autokolarin jälkeen. Mutta olen ollut todella yksin näiden oivallusteni kanssa. Todella yksin ja todella pitkään.

Muistan kun korkeakoulussa puhuttiin tunnilla ihmisten unelmista, ja sanoin ettei minulla ole mitään unelmia, kuinka järkyttyneitä toiset ihmiset olivat sanoistani.

Vierailija
52/57 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

8

Vierailija
53/57 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on vähän dilemma se, että vaikka olen ymmärtänyt materialistisen turhuuden, niin mietin kuitenkin taloudellista näkökulmaa liikaa edelleen ihan jokapäiväisestä näkökulmasta. Periaatteessa voisin tehdä vaikkapa lyhennettyä työviikkoa, mutta se vaikuttaisi eläkekertymään eikä jäisi säästöönkään rahaa. Olen pyrkinyt eroon "sitten kun" ajattelusta, mutta se on vaikeaa.   

Vierailija
54/57 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa elämässäni kolmen vuoden sisällä ensin sairastui lapsi vakavasti, sitten mies jätti, alkoi maailmanlaajuinen pandemia ia nyt tämä yleinen sotatilanne. Voin sanoa, etten ole enää sama ihminen kuin kolme vuotta sitten, enkä motivoidu enää samoista keskiluokan asioista kuin ennen. Kaupunkilomat, urahaaveet, tavoitteellinen harrastaminen, parisuhteen hoitaminen, teatteriliput, siis blah. Oikeastaan viihtyisin ihan hyvin vain kotona, kunhan olisi terveys, ruokaa ja rauha. Ja lapsen sairastuminen opetti oikeastaan myös sen, että elämä on arvokasta, vaikkei edes sitä terveyttä olisi.

Voihan olla, että tämä on myös sitä kuuluisaa ihmisen sopeutumista mahdottominkiin tilanteisiin tai jonkin sortin lamaantumista. Tai sitten tämä on sitä valaistumista.

Vierailija
55/57 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
56/57 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla?

Vierailija
57/57 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kokenut mitään tuollaista. Ehkä mun arvot on jo muutenkin olleet stabiilit. Olen vain odottanut kärsimättömänä paluuta normaaliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi