Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nämä pari viime kriisiä laittoivat arvoni uusiksi: status, poseeraaminen, kilpailu ja materian haaliminen eivät vain enää kiinnosta

Vierailija
07.03.2022 |

En vain koe tuon kaltaista elämänasennetta enää millään tavalla omakseni. En paasaa sitä vastaan, enkä ole myymässä olemassa olevaa omaisuuttani pois tai mitään sellaista. Mutta en vain henkilökohtaisesti yhtään motivoidu enää. Aivojen mielihyväkeskus ei yksinkertaisesti reagoi otsikossa mainittuihin asioihin.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä enää ole merkitystä sillä, että haluanpa uuden, hienon laukun, kengät, vaatetta. Ennen seurasin tarkkaan esim. uusia kotimaisia merkkejä. Mitä niillä oikeasti tekee? Rojua. Kulutan nyt loppuun ne, mitä aiemmin hankittu, niitä käyttää useita vuosia, kun hyvin pitää. Jatkossa ostaa sit tiukasti vaan tarpeeseen ja harkiten.

Vierailija
22/57 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, harmi että jouduit kuitenkin näin pitkään kärsimään typeryydestäsi. Oliko syynä vanhempasi vai miksi alunperin päädyit elämään kuin imbesilli?

Ap on sentään kasvanut tänä aikana, toisin kuin sinä. Mikä sinua vaivaa että olet noin ilkeä, vanhemmat kasvattaneet huonosti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöä lukea ihmisten oivalluksista, miten tärkeää on terveys, rauhallinen elämä omassa kotona, läheiset rakkaat ja ystävät.

Minulla ei ole mitään noista.

Mitä oivaltamista minulla olisi? Että elämä on paskaa, kun ei ole edes sitä materiaa ja matkoja lieventämässä yksinäisyyttä ja kurjuutta?

Vierailija
24/57 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tämä sodan uhka on tehnyt sen, että en murehdi enää raha-asioitani joita olen ennen murehtinut. Elän kädestä suuhun, teen matalapalkkatyötä jolla en kunnolla pärjää, mistään harrastuksista, matkailusta, ajokortista ym. en voi haaveillakaan ja aiemmin tämä on häirinnyt minua paljon, mutta nyt tuntuu siltä, että millään niillä ei ole väliä kun vain ei tule sotaa. Että minulla ei ole mitään valittamista jos vain ei tule sotaa, minulla on sentään koti ja läheiset ihmiset ja ympärillä rauha ja niistä on oltava kiitollinen jos ne säilyvät. Olen pelännyt tulevaisuuttani kovasti, koska näillä tuloilla minua odottaa köyhä vanhuus, mutta en pelkää sitäkään enää kunhan vain ei tule sotaa.

Vierailija
25/57 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla fyysiset terveygsongelmat sai aikaan sen yhdistettynä tähän maailmantilanteeseen.

Vierailija
26/57 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun ole tarvinnut erikseen esittää mitään. Olen sitä ihan luonnostaan ja näytän hyvältä. Sekös vituttaa.

Vierailija
27/57 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole parempi ihminen vaikka laitan auton pois.

Sori

En halua niitä kuvia enää, inhosin niiden ottoa muutenkin

Vierailija
28/57 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten pitää yrittää kovasti ja silti ei flaksi käy.

Vierailija
29/57 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhtään parempi ihmisenä jos lopetan meikkaamisen ja laitan auton pois. Joku idiootti vaan tuntee olonsa paremmaksi ilmeisesti.

Vierailija
30/57 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä verrata henkilöön mutta olemus ei kerro pskaakan ihmisestä. Angelina jolie on tunnettu hyväntekijä.

Vierailija
31/57 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vähän materiaalia, että ne kaikki mahtuu yhteen isoon kassiin.

Vierailija
32/57 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ymmärtänyt että materialla saatika pinnasella instapelleilyllä ei ole mitään väliä. Eikä sun ulkokuori määritä millanen olet. Tai millasia tavaroita sulla on. Jatkuva paremmuuden tavoittelu vain sairastuttaa. Materian ja uusien vempaimien haalimiminen on alkanut vain oksettaa.

Olen saanut iloa luonnossa liikkumisesta. Tyydyn vähään. En tarvitse uusia vaatteita kun entisilläkin pärjää. En halua lisää roinaa pyörimään kaappeihin. Keskityn läheisiin ihmisiin. En jaksa katsella tuntemattomien keikistelyä instagramissa. Kaikki somet olen poistanut kun eivät ne tuottaneet minulle mitään iloa.

En ole täydellinen ja olen pikkuhiljaa hyväksymässä sen.

Vierailija
33/57 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä mietin tilannetta, että yrittäisin myydä designer käsilaukkuani kunnon rinkkaa ja selviytymisvarusteita vastaan kriisitilanteessa :D Siis minun käsilaukkuni on täysin arvoton jos pitäisi paeta ja selvitä hengissä! Minun kauniit vaatteeni on täysin hyödyttömiä jos pitäisi paeta maastoon tai pommituksia. Kaikki kiinteä omaisuuteni on täysin arvotonta!Ja se sai minut lopettamaan shoppailun. Kunhan saadaan elää vapaassa maassa rauhassa ja meillä on oikeus riidellä ja puhua suumme puhtaaksi, osoittaa mieltä eikä siitä menetä henkeään tai joudu vankilaan. Se riittää.

Vierailija
34/57 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölmöä lukea ihmisten oivalluksista, miten tärkeää on terveys, rauhallinen elämä omassa kotona, läheiset rakkaat ja ystävät.

Minulla ei ole mitään noista.

Mitä oivaltamista minulla olisi? Että elämä on paskaa, kun ei ole edes sitä materiaa ja matkoja lieventämässä yksinäisyyttä ja kurjuutta?

Sinä voit oivaltaa olevasi Vapaa, koska sinulla ei ole mitään menetetävää.

Nämä, jotka nyt ovat "löytäneet" terveyden, kotirauhan, omat rakkaansa jne, ovat sidoksissa niihin ja heidän hyvinvointinsa riippuu niistä. Entäs kun ne menettää?

Sinulla on mahdollisuus kohottautua kaiken yläpuolelle, mikään ei sido sinua. Ok?

Vierailija
35/57 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa olla olemassa jotain tiettyjä ihmisiä varten. Vihaan sitä

Vierailija
36/57 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että olet alkanut kehittyä ihmisenä pois 3D asteelta:)

https://valomedia.fi/hyvinvointi/mika-ihmeen-5d-milla-tietoisuuden-taso…

Vierailija
37/57 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opin, että on parempi pitkästyä terveenä ja rauhassa kotona kuin olla sairas ja sodassa.

Vierailija
38/57 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos he nautti. Minä halusin pois

Vierailija
39/57 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ei statusta tule koskaan saamaan. Hyvä niin.

Meillä ei kellään ole sitä.

Vierailija
40/57 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi statuksesi on pahoinpidelty nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan