Mitä treffeillä kandee tarjoo jälkiruoaksi kun toinen ei syö herkkuja?
Ei syö etes jäätelöä. Pelkät omenat kuulostaa niin tylsiltä.
Kommentit (64)
Mäkin äänestän itse tehtyä hedelmäsalaattia (ei mitään kaupan säilyketölkkiä, haha).
Itse antaisin välittömästi pakit ihmiselle, joka ei syö mitään herkkuja. Ja ei, ihan normaalipainoinen olen.
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä kenet olet kutsumassa syömään.
Tämä! Miksi et ihan rehellisesti ja avoimesti kysy häneltä itseltään, mitä hän haluaisi? Jos olisitte ravintolassa, päättäisitkö sinä sielläkin naisen puolesta?
Mä olisin kyllä kallistunut sen drinkin puoleen, esim. edellä ehdotettu mansikkadaiquiri oli hyvä ehdotus. Jos ei kerta kaikkiaan tykkää yhtään mistään makeasta, niin menisin juustolautasella ja siihen se viikunahillo mukaan, kuten joku jo ehdottikin. Hyviä ehdotuksia olet saanut.
Jos ruokaan kuuluu myös viinit niin ite tykkäisin lasillisesta kuohuviiniä jälkkäriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kutsut äijän kotiisi, niin pillluahan se odottaa saavansa. Millään jälkiruoilla ole mitään merkitystä, kunhan pääsee panemaan.
Ei ole lepakko ja nainen tulee kotiini. En voi pilata treffejä kun on työkaveri.
Nyt en tajunnut yhtään. Siis olet itse nainen? Ja tuo työkaverisi ei ole lesbo? Tietääkö hän, että tulee luoksesi treffeille?
Voi herranen aika sentään. Olen mies ja työkaverini nainen tulee luokseni treffeille. Tietää.
Mitä ihmettä? Tietääkö työkaverisi, että hänen naisensa on tulossa luoksesi? Miksi työkaveri ei itse tule mukaan?
🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Itse antaisin välittömästi pakit ihmiselle, joka ei syö mitään herkkuja. Ja ei, ihan normaalipainoinen olen.
Miksi? Mitä varten kaikkien muka tarvitsisi pitää samoista asioista? Kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Mitä varten kaikkien muka tarvitsisi pitää samoista asioista? Kukin tyylillään.
No onhan toi nyt epäilyttävää. Varmana syö salaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kutsut äijän kotiisi, niin pillluahan se odottaa saavansa. Millään jälkiruoilla ole mitään merkitystä, kunhan pääsee panemaan.
Ei ole lepakko ja nainen tulee kotiini. En voi pilata treffejä kun on työkaveri.
Nyt en tajunnut yhtään. Siis olet itse nainen? Ja tuo työkaverisi ei ole lesbo? Tietääkö hän, että tulee luoksesi treffeille?
Voi herranen aika sentään. Olen mies ja työkaverini nainen tulee luokseni treffeille. Tietää.
Mitä ihmettä? Tietääkö työkaverisi, että hänen naisensa on tulossa luoksesi? Miksi työkaveri ei itse tule mukaan?
🤣🤣🤣
Nyt on kyllä hämärä kuvio. Jotain näitä nykyajan vapaamielisiä juttuja. Monisuhteisuutta?
Ennen ei ollut tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣
Nyt on kyllä hämärä kuvio. Jotain näitä nykyajan vapaamielisiä juttuja. Monisuhteisuutta?
Ennen ei ollut tällaista.
Ai ei vai? Mitä nyt muuten vaan aatelisherrat kävivät pikkupiikojen aitoissa vieraissa jne.
Vierailija kirjoitti:
Juustotarjotin, jossa myös pähkinöitä, hedelmiä ja hilloja. Ja tietty viiniä.
Älä opeta liian hyvälle, jos et yleensä tällaisia jälkiruokatarjoiluja järjestä :D Siinä sitten muutaman vuoden kuluttua makaroonilaatikkoa lopetellessanne voi kumppani muistuttaa, että missäs ne juustot, pähkinät, hedelmät, hillot ja viinit on...
Joku teen makuinen hyytelö, tai hyytelötorttu?
Muu hyytelö? Hauska tapa syödä videolla, kun hyytelö pullossa.
Kuplajuoma kahvihyytelöllä?
Greippihyytelö?
https://youtu.be/ZfYKpQYm8p0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juustotarjotin, jossa myös pähkinöitä, hedelmiä ja hilloja. Ja tietty viiniä.
Älä opeta liian hyvälle, jos et yleensä tällaisia jälkiruokatarjoiluja järjestä :D Siinä sitten muutaman vuoden kuluttua makaroonilaatikkoa lopetellessanne voi kumppani muistuttaa, että missäs ne juustot, pähkinät, hedelmät, hillot ja viinit on...
😂 Joo kato ei sillä sitten enää ole väliä, kun kumppani on saatu satimeen. Ei tarvitse enää järjestää hienoja dinnereitä. Tyytyköön nakkikeittoon.
Ohis: Mahtavaa, että evästeet kieltämällä saa ketjusta pois videot, jotka tekevät ketjuista todella rasittavia. Vasta nyt olen huomannut tällaisen asian.
Kyllä kaikki syö herkkuja!
Herkku sen sijaan voi olla jokaiselle eri😊
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi ihmeessä antaisit pakit? Herkuttelen kyllä, mutta en paljoa. Treffikumppani ei syö herkkuja lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin kyllä kallistunut sen drinkin puoleen, esim. edellä ehdotettu mansikkadaiquiri oli hyvä ehdotus. Jos ei kerta kaikkiaan tykkää yhtään mistään makeasta, niin menisin juustolautasella ja siihen se viikunahillo mukaan, kuten joku jo ehdottikin. Hyviä ehdotuksia olet saanut.
Unohtui mainita aloituksesta mutta kumpikaan ei juo alkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣
Treffikumppani nainen on työkaverini. Ei ole kolmatta pyörää mukana.
Tarjoa askartelua jälkkäriksi. Tehkää yhdessä sanomalehdistä biojätepusseja.