Mitä treffeillä kandee tarjoo jälkiruoaksi kun toinen ei syö herkkuja?
Ei syö etes jäätelöä. Pelkät omenat kuulostaa niin tylsiltä.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Hapansilakkaa. Se tuskin on kenenkään mielestä herkkua.
En kehtaa, kun kämppä haisee sen jäljiltä ruton pahelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piparia tietenkin.
Myöhästyit. Joulu meni jo..
Pipari ei ole sesonkituote. Sitä voi tarjoilla aina. Kovin ikävää, jos sinä saat sitä maistaa vain jouluna :(
Kerran vuodessa on sopiva määrä. Ei pidä ahnehtia.
Nutrilet juoma tai vastaava. Ei ole todellakaan herkkua.
Mä en pidä herkuista, eli itse en toivoisi mitään jälkkäriä. Kahvi ehkä korkeintaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos kutsut äijän kotiisi, niin pillluahan se odottaa saavansa. Millään jälkiruoilla ole mitään merkitystä, kunhan pääsee panemaan.
Ei ole lepakko ja nainen tulee kotiini. En voi pilata treffejä kun on työkaveri.
Jälkiruokaviini tai mansikkadaiquiri.
Vierailija kirjoitti:
Seksiä?
Eiiiiiiiiii
Miten olisi hatsapuri? Se on georgialainen juustoleipä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kutsut äijän kotiisi, niin pillluahan se odottaa saavansa. Millään jälkiruoilla ole mitään merkitystä, kunhan pääsee panemaan.
Ei ole lepakko ja nainen tulee kotiini. En voi pilata treffejä kun on työkaveri.
Nyt en tajunnut yhtään. Siis olet itse nainen? Ja tuo työkaverisi ei ole lesbo? Tietääkö hän, että tulee luoksesi treffeille?
Suhteellanne ei ole mitään tulevaisuutta, kun olette erimielisiä jopa näin yksinkertaisessa asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Hedelmiä! Tai marjoja!
Alan kallista näihin, kun ovat terveellisiä.
Pähkinöitä, marjoja, hedelmiä, jos syö, niin jätskiä, suklaata, juustoa lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en tajunnut yhtään. Siis olet itse nainen? Ja tuo työkaverisi ei ole lesbo? Tietääkö hän, että tulee luoksesi treffeille?
Voi herranen aika sentään. Olen mies ja työkaverini nainen tulee luokseni treffeille. Tietää.
Vierailija kirjoitti:
Pähkinöitä, marjoja, hedelmiä, jos syö, niin jätskiä, suklaata, juustoa lisäksi.
Et tainnut lukea aloitusta. Treffikumppani ei syö jäätelöä.
Jos sinulla on sauva- tai tehosekoitin niin tee itse rahkaa.
Ainekset:
maitorahkaa
banaania
avokadoa (tuo täyteläisyyttä, mutta kaikki eivät kyllä varmaan tykkää mausta)
pakaste- tai tuoreita marjoja
Tai sitten pirtelö eli lisäät vain tavallista tai kauramaitoa. Terveellistä ja superhyvää, itse syön päivittäin ihan välipalana mutta käynee myös jälkiruokana.
Esim. marjoja ja kermavaahtoa. Tai sitten jättää sen jälkkärin kokonaan pois.
Miksi joku alapeukuttaa hedelmiä 😂 Vein itse jälkkäriksi kaveriporukan iltamaan tarjottimellisen hedelmiä: ananasta, kiiviä, viinirypäleitä, vadelmia. Ananas ja kiivit tietysti valmiiksi kivoina viipaleina. Työläs homma mutta maistui ja kaikki meni 😀
Vierailija kirjoitti:
hedelmiä, marjoja, kirsikkatomaatteja, pähkinöitä, juustoja, kahvia, teetä..
jos kysyisit häneltä itseltään?
Kiitos. Näissä on ideaa. Ehkä ostan varalle raakasuklaata.
Kysy siltä kenet olet kutsumassa syömään.
Pipari ei ole sesonkituote. Sitä voi tarjoilla aina. Kovin ikävää, jos sinä saat sitä maistaa vain jouluna :(