mistä löydän lapselle asiallisen, kauniin nimen?!
sen pitäisi olla naisellinen, muttei mikään rinsessanimi. myös aikuselle sopiva, helppo lausua ja kirjoittaa.
itse olen Titta ja en ihmeemmin pidä tälläisestä "lässynlää"-nimestä. esim. erään ystäväni nimi Tuulia on esimerkki nimestä jonka tyyppisiä haen: kaunis, voimakas, kuulostaa hyvältä vauvalla ja keski-ikäsellä.
OLEN AVOIN EHDOTUKSILLE!!!!
Kommentit (49)
Elina! Myös Alisa / Alisaa, Elise, Elsa, Helmi
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:09"]Elina! Myös Alisa / Alisaa, Elise, Elsa, Helmi
[/quote]
Siis Alissa* :D
Anna Aina Naima Rauha. Tai sitten Mari Pilvi. Molemmat on kauniita nimiä.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:10"]Anna Aina Naima Rauha. Tai sitten Mari Pilvi. Molemmat on kauniita nimiä.
[/quote]
:DD
Yksi kauneimmista on kyllä Kerttu. Halusin sen oman tyttäreni nimeksi mutta mies ei suostunut. Tunnen yhden parikymppisen Kertun. Kiva nimi. Saksalainen kantamuoto.
Julianna. Sen annoin tyttärelleni, on minusta kaunis.
yksi nimi, josta pidän hirveästi on Sara mutta se on niin älyttömän suosittu :(
ap
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:11"]
Yksi kauneimmista on kyllä Kerttu. Halusin sen oman tyttäreni nimeksi mutta mies ei suostunut. Tunnen yhden parikymppisen Kertun. Kiva nimi. Saksalainen kantamuoto.
[/quote]Minä tunnen 15-vuotiaan Kertun. Mielestäni nimi on ihanan sympaattinen ja kaunis.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:13"]yksi nimi, josta pidän hirveästi on Sara mutta se on niin älyttömän suosittu :(
ap
[/quote]
Niin on! Sitä mekin mietittiin. T. Juliannan äiti
niin ja Greta on toinen, mutta miehen mielestä liian vaikea!
ap
Juliet/-te, Aliisa, Eveliina, Olivia, Astrid, Edith, Judith, Anette, Emma, Magda, Maria, Laura, Salli, Susanna, Teresa
Ellen
Aava
Inari
Aino
Ilona
Olivia
Eden
Fiona
Stella
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:16"]Juliet/-te, Aliisa, Eveliina, Olivia, Astrid, Edith, Judith, Anette, Emma, [b]Magda[/b], Maria, Laura, Salli, Susanna, Teresa
[/quote]
???
Talia
Dalia
Amalia
Natalia / Natalie
Alina / Aliina