Windows 10
Itse asensin juuri ja ongelmitta toimii.
Mites muilla?
Kommentit (33)
Olen siis näköjään ainut jonka mielestä kymppi on loistava, eikä "vakoilut" haittaa?
Ei ole ollut ongelmia. Tosin Edge-selainta en ole ottanut käyttöön, suosikit-palkin puuttuminen yläreunasta ei ole luonnonmukaista.
katselen noin puolen vuoden päästä. mikkisofta on ihan kiva, mutta lähes poikkeuksetta launchissa on aina jotain paskaa mikä olis pitäny korjata.
esim. paljon parjattu w8 on vasta nyt "ihan kiva".
-m35
Kun Seiskani lakkaa toimimasta, siirryn Linuxiin.
On kaatunut melko monta kertaa. Kerran hävisi tiedostot, mutta tulivat takaisin. Vieras-käyttäjä ei toimi ollenkaan.
Kolme asennusta, josta kahdella failaus!
Täppärissä toimi, ok.
Kone 1.
Pelikone: W10 64bit, modernia rautaa steamin kautta Fallout New Vegas jumahtaa tallennuksen lataukseen, samoin Deaod Rising 3. ==> takaisin W7 64bit
Työkone: W10 pro 32bit ei modernia mutta toimivaaa rautaa, lataus sujui ja asensi, mutta ensimmäisen käynnistyksen yhteydessä jumahti ja valitti muistin vähyydestä (4 gigaa), onneksi vaihtoehtona oli käynnistää takaisin W8.1...
Seurataan tilannetta n. vuosi aikaa!
En ole vielä asentanut, katsotaan noin vuoden kuluttua uudelleen. Ehkä vaihdan Linuxiin
ne joilla on linux mielessä, kokeilaas "linux mint".
faijani luuli olevansa vannoutunut windowsin käyttäjä. ei ole enää.
-m35
Muistithan klikata alussa ne vakoiluominaisuudet pois
Vierailija kirjoitti:
Itse asensin juuri ja ongelmitta toimii.
Mites muilla?
Nyt vasta päivitin koneeni kymppi aikaan ja asennus meni hyvin muta alussa oli käytössä ongelmia mutta
tämän sivun muutama ohje auttoivat: http://www.dataphoto.fi/ohjeet-ja-vinkit/
Suurimmasta oasta ohjeista en tajunnut mitään mutta sen mitä tarvitsin tuolta löysin.
up