Kumpi on kauniimpi ja sexympi - Chisu vai Anna Abreu?
Kumpi näistä naisista on Suomen musiikkimaailman kuningatar, ihanampi seksympi ja kauniimpi? Ei puhuta lauluäänestä tai musiikista, vain olemuksesta:
Chisu:
http://is12.snstatic.fi/img/978/1288477552708.jpg
Anna Abreu:
Kommentit (71)
Yläasteikäisenä kuolasin kovasti Baden baden-videolle kun Chisulla oli siinä seksikkäät verkkosukat :P Säärimiehiä olen.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 18:19"]
Miten ne näyttää ihan ikälopuilta kummatkin noissa kuvissa?
[/quote]
Elämä kuluttaa. Chisun ymmärtää kun se on jo 33v mutta Abreukin aika kulahtanut vaikka vasta 25v. En kyllä tuonnäköisiä naisia hehkuta.
Anna. Ihan tajuttoman säpäkkä ja kuuma pakkaus. ;) Kisusta en tiennyt edes kunnolla miltä näyttää, no tuossa kuvassa näyttää lähinnä nelikymppiselle lähibaarin pubiruusulle.
BimboAbreu täällä kehuja kalastelemassa? Tiiätkö, ei sillä nätillä naamalla tee yhtään mitään, jos aivojen paikalla on pelkkää virtsaa!
Eikö täällä ole jo todettu että pienikokoinen pienirintainen Anna ei ole seksikäs. Ap miksi taas tyrkytät Annaa...ootko itse Anna? Sulla samanlainen pakkomielle Annaan kuin sillä yhdellä on Jenni Vartiaiseen.
-m28-
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 18:24"]
BimboAbreu täällä kehuja kalastelemassa? Tiiätkö, ei sillä nätillä naamalla tee yhtään mitään, jos aivojen paikalla on pelkkää virtsaa!
[/quote]
Olen ap enkä ole Anna. Mielestäni nämä kaksi ovat kauneimmat artistit nyky-Suomessa enkä itse osaa heistä valita, siksi kysyn teiltä. Aina tulee epäasiallisia kommentteja :(
Kumpikaan ei ole hot näin miehen näkökulmasta. Anna varmasti ihan mukava, mutta näyttää pikkulikalta, ja Chisun maailmassa miehet alistaa ja naiset on heikkoja (sellaisestahan se laulaa), menee fiilis siitä.
Chisu ehdottomasti! Siinä on oikea kissaNAINEN. Fiksu eikä mikään tyrkky.. Arvostan! Anna on rasittava pissis.
Chisulla on tuossa kuvassa järjettömästi meikkiä, mutta ymmärrän sen hyvin jos tämä on vaihtoehto...
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 18:27"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 18:24"]
[/quote]
Olen ap enkä ole Anna. Mielestäni nämä kaksi ovat kauneimmat artistit nyky-Suomessa enkä itse osaa heistä valita, siksi kysyn teiltä. Aina tulee epäasiallisia kommentteja :(
[/quote]
Krista Siegfrid pesee nämä kaksi kuule sata nolla. Ja jos saa mainita muita kuin laulajia niin (muodollisesti) pätevä Maisa Torppa ....siinä on jo jotain :)
-m28-
Floor Jansen on kymmenen kertaa kauniimpi ku Chisu ja Anna yhteensä
Vai on teidän mielestä Chisun tyyli tuossa "vanha ja kulahtanut"? Kuva onkin 3v vanha. Nyt Chisulla on paljon freshimpi staili ja upea sensuelli eroottinen nainen. Todiste julkisuuteen palaamisesta Live Aid Lastensairaalakonsertista:
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 18:37"]
Vai on teidän mielestä Chisun tyyli tuossa "vanha ja kulahtanut"? Kuva onkin 3v vanha. Nyt Chisulla on paljon freshimpi staili ja upea sensuelli eroottinen nainen. Todiste julkisuuteen palaamisesta Live Aid Lastensairaalakonsertista:
[/quote]
HAH. Tossa kuvassa jopa Jenni on fressimpi kuin Chisu.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 18:58"]
Chisu on seksikkäämpi
[/quote]
ettei vaan olis AP itse joka kirjoitti tämän.
tämä topikki oli jo valunut kauas alas......ei kai kukaan nostaisi sitä enää ylös näin "tärkeän" kommentin lisäämisen vuoksi?
täällä tultiin jo siihen tulokseen että kummatkaan eivät ole mitenkään poikkeuksellisen seksikkäitä. luovuta jo.
Ymmärrän että AP haluaa kehuvia kommentteja molemmista eukoista. Vaikea tosin heistä on valita kun Chisu on vanha rypistynyt kurppa jolla tossa Lasten konserttikuvassakin yliampuva meikki ja ohuet hiukset hyvä kun kalju ei näy. Abreu taas isopäinen kääpiö johon liimattu räystäsperse. Ei kiitos, sorry.
Miten ne näyttää ihan ikälopuilta kummatkin noissa kuvissa?