Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsin urallani eteenpäin, ja laitoin kaverille linkin

Vierailija
07.03.2022 |

Pääsin urallani eteenpäin ja sain saavutukseni lehteen. Laitoin kaverille(jonka kanssa paljon työjuttuja aina sparrattu, ihan eri aloilla ollaan mutta ollaan aina toistemme työtä arvostettu ja seurattu) linkin tästä, että ”en tiedä huomasitko, mutta nyt pyydettiin kommenttia ja…” jne.

Kaveri vastasi: 👍

Ei mitään muuta. Tuo peukku tuli samalla kellonlyömällä kun näki viestini (Whatsapp), eli ei kyllä todellakaan ehtinyt esim. lukea juttua.
Vastasin peukkuun vielä muita yksityiselämän kuulumisia tyyliin ”oli muuten tuossa…” jne. Yleistä, kysyin myös että mitä sulle kuuluu?

Kaveri ei ole vastannut. Miten tähän pitää reagoida? Siis ei vastaa mitään kun noteerataan, eikä kommentoi kuulumisiani eikä vastaa kun häneltä kysyn? Mitä ihmettä.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhakuisuus on ärsyttävää. Mutta kyllähän ap saikin positiivista huomiota osakseen. Kaveri palaa varmaan astialle myöhemmin, ei ole mikään rikos vastata mitä kuuluu-kysymykseen vähän myöhässä. Monilla on kovin hektinen arki ja maailmantilanne huolestuttaa taas enemmän, nämä asiat vievät päähuomion.

Vierailija
42/48 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo teistä huomionhakuista?! Koska kun minä pääsin uutisiin haastateltavaksi, vinkkasin siitä kyllä tutuille! Ihan vaan että osaavat katsoa; puhuttiin siitä jälkeenpäin että miten meni, jne. En todellakaan tajunnut olevani huomionhakuinen.

T. Lääkäri joka selittänyt mediassa useasti vaikka ja mitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuo teistä huomionhakuista?! Koska kun minä pääsin uutisiin haastateltavaksi, vinkkasin siitä kyllä tutuille! Ihan vaan että osaavat katsoa; puhuttiin siitä jälkeenpäin että miten meni, jne. En todellakaan tajunnut olevani huomionhakuinen.

ON vallan ok vinkata sukulaisille ja tutuille.  Usein se on suotavaakin, sut on ehkä pyydetty k.o. mediaan edustamaan jotain ihmisryhmää tai asiantuntemusta, ja on tavallaan osa sun työtä ja roolia levittää tietojasi. Mutta ei ole ok vaatia niiltä, joita vinkkaan mitään tietynlaista (tai minkäänlaista) reaktiota siihen.

Vierailija
44/48 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi kertoa kenellekään, jos olen lehtijuttuun päässyt eli joutunut. Olkoon sitten kuinka glooriaa ja menestystä tullutkin. Voin toki kommentoida, jos joku olisi jutun jostain nähnyt.

Vierailija
45/48 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On.

Vierailija
46/48 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita muina miehinä viesti että ”onko kiireitä, voidaanko soittaa?”

Niin asia selviää.

Vierailija
47/48 |
10.03.2022 |