Mitä naisellisuus sinulle tarkoittaa?
Mitä on naisellisuus? Millainen on naisellinen nainen?
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 17:24"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 16:48"]Alle 2-kymppine isot tissit viivapillu pitkät blondit hiukset ja pyöree perse. M21 [/quote] Oot kyllä hakoteillä. Olin kaikkee tuota, mutta silti epävarma ja miellyttämishaluinen arka tyttö. En ollut naisellinen, olin seksiobjekti. 27-vuotiaana on itsevarmuutta ja omanarvontuntoa. En ehkä ole mikään teini mutta naisellisempi kuin ennen. Edelleen löytyy mainitsemasi avut, mutta nyt osaan myös kantaa itseni oikein. :)
[/quote]
"Olin kaikkee tuota, mutta silti epävarma ja miellyttämishaluinen arka tyttö."
Toihan on just sitä naisellisuutta
[/quote]
Niin, miehen mielestä. Miehelle naisellisuus on alistumista ja palvelemista. Jännä ettette halua islamia Suomeen, saisitte kuuliaisia naisellisia naisia.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 17:35"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 17:24"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 16:48"]Alle 2-kymppine isot tissit viivapillu pitkät blondit hiukset ja pyöree perse. M21 [/quote] Oot kyllä hakoteillä. Olin kaikkee tuota, mutta silti epävarma ja miellyttämishaluinen arka tyttö. En ollut naisellinen, olin seksiobjekti. 27-vuotiaana on itsevarmuutta ja omanarvontuntoa. En ehkä ole mikään teini mutta naisellisempi kuin ennen. Edelleen löytyy mainitsemasi avut, mutta nyt osaan myös kantaa itseni oikein. :)
[/quote]
[/quote]
Joo, yhtä paljon kuin miehekkyyttä on olla väkivaltainen juntti.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 17:24"]
[/quote]