Mitä naisellisuus sinulle tarkoittaa?
Mitä on naisellisuus? Millainen on naisellinen nainen?
Kommentit (43)
Naisellinen on mielestäni haukkumasana. Olisin todella loukkaantunut, jos joku sanoisi minua naiselliseksi (ja, selvyyden vuoksi, olen siis nainen). Naisellisuus on röyhelöitä, pinkkejä hörsylöitä, kanamaisuutta, typerää keimailua.
Ei puhu kuin merimies, pukeutuu hameisiin, pitkät hiukset, on sensuelli, hymyilevä
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░▄▄▄▄▄▄▄░░░░░░░░░
░░░░░░░░░▄▀▀▀░░░░░░░▀▄░░░░░░░
░░░░░░░▄▀░░░░░░░░░░░░▀▄░░░░░░
░░░░░░▄▀░░░░░░░░░░▄▀▀▄▀▄░░░░░
░░░░▄▀░░░░░░░░░░▄▀░░██▄▀▄░░░░
░░░▄▀░░▄▀▀▀▄░░░░█░░░▀▀░█▀▄░░░
░░░█░░█▄▄░░░█░░░▀▄░░░░░▐░█░░░
░░▐▌░░█▀▀░░▄▀░░░░░▀▄▄▄▄▀░░█░░
░░▐▌░░█░░░▄▀░░░░░░░░░░░░░░█░░
░░▐▌░░░▀▀▀░░░░░░░░░░░░░░░░▐▌░
░░▐▌░░░░░░░░░░░░░░░▄░░░░░░▐▌░
░░▐▌░░░░░░░░░▄░░░░░█░░░░░░▐▌░
░░░█░░░░░░░░░▀█▄░░▄█░░░░░░▐▌░
░░░▐▌░░░░░░░░░░▀▀▀▀░░░░░░░▐▌░
░░░░█░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█░░
░░░░▐▌▀▄░░░░░░░░░░░░░░░░░▐▌░░
░░░░░█░░▀░░░░░░░░░░░░░░░░▀░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
Mammat ylittää tehdä naisellisuudesta täysin turhaa :D
Mä käytän naiseuttani aina silloin kun en vaan halua tehdä jotain "en mä osaa kun oon "vain" nainen" ;) Tai jos en tiedä jotain miehistä juttua josta mun pitää kuitenkin osata kysyä jotain myyjältä. Teen tuota todella harvoin kylläkin...
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 16:48"]
Eipä paljon mitään. Sitä että on naisen sukupuolielimet. Naisellisuus ja miehekkyys on minulle aika turhia ja mitäänsanomattomia käsitteitä.
[/quote]
Olipa tyhmästi sanottu. Tuo älykkään larppaminen ei nyt toiminut.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 17:21"]
naisellisuuteen kuuluu, että on huolehtivaisempi, ehkä hiemon neuroottisempi ja tunteellisempi kuin mies. Naisellista on itkeä helposti ja hymyillä paljon. Naisella on heikompi seksuaalisuus kuin miehellä, joten heille ei ole niin tärkeää saada sitä itseään, kun taas miehille se usein jopa pakkomielle.
Naiset ja miehet ovat psyykkisiltä ja biologisilta ominaisuuksiiltaan hurjan erilaisia, on kuin olisimme todellakin eri planeetoilta.
Pehmeys ja herkkyys on naisellista, myös tietynlainen submissiivisuus. Mies on dominoivamppi sukupuoli ja sopii paremmin esim johtotehtäviin.
Naisellisuuteen kuuluu tykätä kaikesta kauniista ja nätistä. Laittaa itseään nätiksi, tykätä kukkasista ja värikkyydestä, romantiikasta ja sisustamisesta.
[/quote]Akat on alapeukuttanut tätä.
Mä en ihan rehellisesti sanottuna osaa sanoa naisellisuudesta oikein mitään. Mutta mulle on sanottu että olen "liian naisellinen" vaikka en ihan aidosti miellä itseäni kovinkaan naiselliseksi. Toisaalta, mun mielestäni naisellinen nainen on sensuelli, lyhyt, huolellisesti meikattu ja kynämekkoihin pukeutuva dramaattinen Greta Garbon oloinen nainen joka käyttäytyy hillitysti ja flirttailee miehille pitkien (teko)ripsiensä takaa vienosti hymyillen.
Minä taas olen farkkuihin ja mukaviin paitoihin pukeutuva, harvemmin enempiä meikkaileva ja rivoille vitseille naurava ja pitkä nainen joka ei käsitä oikeasti flirttailusta hevon sitäkään. En minuun kohdentuvasta ainakaan. En edes osaa flirttailla, jos välillä yritän vokotella omaa miestäni niin oloni on lähinnä naurettava. Mut no, tissit ja pilde löytyy, joten mies on ollut tyytyväinen.
Mulle tulee naisellisesta naisesta mieleen sellainen, joka pukeutuu mekkoihin, hymyilee aina, on rento ja myönteinen, liikkuu pehmeästi, on äidillinen.
Tuntemistani naisista voin sanoa vain n. 1/10 naiselliseksi.
Suomalaisnaiset on jotenkin niin tosissaan, tai ne ei haluu olla naisellisia.
Nainen joka tuntee olevansa naisellinen ilman mainosmaailman luomaa harhaa ja sen lisukkeita.
Kurvikas ulkomuodoltaan, viehättävä käytökseltään. On kiinnostunut "naisten" jutuista, esim. puutarhasta, ruuanlaitosta, lapsista, käsitöistä. Pukeutuu hillitysti, mikä ei tarkoita säkkiä eikä myöskään ihonmyötäistä vesirajamekkoa. Pitää huolta ulkonäöstä, on puhtaat ja siistit vaatteet, hampaat pesty, tukka kammattu. Ei haise pahalta.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 17:21"]
naisellisuuteen kuuluu, että on huolehtivaisempi, ehkä hiemon neuroottisempi ja tunteellisempi kuin mies. Naisellista on itkeä helposti ja hymyillä paljon. Naisella on heikompi seksuaalisuus kuin miehellä, joten heille ei ole niin tärkeää saada sitä itseään, kun taas miehille se usein jopa pakkomielle.
Naiset ja miehet ovat psyykkisiltä ja biologisilta ominaisuuksiiltaan hurjan erilaisia, on kuin olisimme todellakin eri planeetoilta.
Pehmeys ja herkkyys on naisellista, myös tietynlainen submissiivisuus. Mies on dominoivamppi sukupuoli ja sopii paremmin esim johtotehtäviin.
Naisellisuuteen kuuluu tykätä kaikesta kauniista ja nätistä. Laittaa itseään nätiksi, tykätä kukkasista ja värikkyydestä, romantiikasta ja sisustamisesta.
[/quote]
Nuo kaikki luettelemasi asiat voi esiintyä hyvin vahvasti myös miehessä. Esim. moni homo/bi -mies sopii tuohon kuvaukseen täydellisesti. Myös heteromiehiä on paljon tuollaisia.
Kaunis vartalo (hoikahko), pitkät hiukset, ei liian vakava, ei aggressiivinen tai vihainen, ei analysoi liikaa, hieman passiivinen, ei juurikaan käytä miesten vaatteita.
Ei tarvi olla nainen ollakseen henkisesti naisellinen tai mies ollakseen henkisesti miehekäs. Noi kaikki asiat on aivoissa, eikä sukupuolielimissä. Muutenhan transsukupuolisuuttakaan ei olisi olemassa.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 17:21"]naisellisuuteen kuuluu, että on huolehtivaisempi, ehkä hiemon neuroottisempi ja tunteellisempi kuin mies. Naisellista on itkeä helposti ja hymyillä paljon. Naisella on heikompi seksuaalisuus kuin miehellä, joten heille ei ole niin tärkeää saada sitä itseään, kun taas miehille se usein jopa pakkomielle.
[/quote]
Voi herranjumala mitä paskaa. Onneksi lähipiirissäni ei ole tuollaisia naisia.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 21:46"]
Ei tarvi olla nainen ollakseen henkisesti naisellinen tai mies ollakseen henkisesti miehekäs. Noi kaikki asiat on aivoissa, eikä sukupuolielimissä. Muutenhan transsukupuolisuuttakaan ei olisi olemassa.
[/quote]Transut on poikkeus. Sukupuolissa on eroja.
Itsenäisyys, sisäinen vahvuus, älykkyys ja johtamiskyky liittyvät naisellisuuteen ehdottomasti. Naisia on aina kohdeltu kuin roskaa ja tässä vielä ollaan.
Reidet levällään makaavaa turpea pilluista naista, jolla kunnon tuhero. Spermat mukavasti erottuu siinä tuheroisessa, hmmmmm. Isot roikkuvat tissit ja pyöreä perse, pitkät hiukset ja kullia ahnaasti imevä märkä punahuulinen suu. Voisi se lutka osata ruoanlaiton alkeet niin siitä on hyvä edetä.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 17:41"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 17:35"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 17:24"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 16:48"]Alle 2-kymppine isot tissit viivapillu pitkät blondit hiukset ja pyöree perse. M21 [/quote] Oot kyllä hakoteillä. Olin kaikkee tuota, mutta silti epävarma ja miellyttämishaluinen arka tyttö. En ollut naisellinen, olin seksiobjekti. 27-vuotiaana on itsevarmuutta ja omanarvontuntoa. En ehkä ole mikään teini mutta naisellisempi kuin ennen. Edelleen löytyy mainitsemasi avut, mutta nyt osaan myös kantaa itseni oikein. :)
[/quote]
"Olin kaikkee tuota, mutta silti epävarma ja miellyttämishaluinen arka tyttö."
Toihan on just sitä naisellisuutta
[/quote]
Joo, yhtä paljon kuin miehekkyyttä on olla väkivaltainen juntti.
[/quote]
Niinpä. Nämä juntit ja alistujat eivät valitettavasti tiedä oikeasta miehisyydestä ja naisellisuudesta paljoakaan, tuskin mitään.