Lempparipizzasi?
Toisilla on aina ne vakkaritäytteet ja toiset ottaa joka kerralla erilaisen. Mitkä on sun lempparitäytteet?
Mä söin AINA pienenä kinkku-ananas pizzaa, noin 12 vuotiaana aloin ottamaan niiden lisäksi katkarapuja, aurajuustoa ja tonnikalaa. Niillä täytteillä syöny siitä lähtien eikä tulis mieleenkää ottaa mitään muuta :D
Kommentit (44)
Mun tekis mieli kokeilla Meri Tuuli Lindströmin pepperoni /metwursti - lätkäliiga pizzaa! Kertoi syöneensä sellaista kotipizzassa teininä työskennellessään. En muista tuliko siihen muita lisukkeita.
Aika perus on pepperoni-ananas-feta-sipuli, tai sit perus kinkku-ananas
Yksi ylitse muiden on Tropicana eli se kinkku-ananas pizza. Joskus otan otan lisäksi aurajuustoa ja/tai katkarapuja.
Pepperoni ja salami pitsat ovat makuuni liian suolaisia ja rasvaisia.
Quattro formaggi, parhaat on Putte'sissa (HKI) ja Sitkossa (Tampere).
Kinkkuananas ehdoton suosikki, mut vähän kyllästyttää. Jauhelihapizza, salamipizza, mozzarellapizza. Tää on kans hyvä: kana, punasipuli, bbqkastike<3 kinkkuananassalami, kana, tomaatti, punasipuli, mozzarella jos oikeen läskittää
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 16:40"]
Toisilla on aina ne vakkaritäytteet ja toiset ottaa joka kerralla erilaisen. Mitkä on sun lempparitäytteet? Mä söin AINA pienenä kinkku-ananas pizzaa, noin 12 vuotiaana aloin ottamaan niiden lisäksi katkarapuja, aurajuustoa ja tonnikalaa. Niillä täytteillä syöny siitä lähtien eikä tulis mieleenkää ottaa mitään muuta :D
[/quote]
Mun lempipizza oli nuorena myöskin hawai.. Siitä se laajeni myöskin kuten ap:lla katkarapuihin ja juustoihin. Lempparini on siis quatro. Ainoa ero ap:n on tuo tonnikala. Nykyään sekin rupeaa jo maistumaan ..
Meillä on ap melko sama maku ollut.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 17:09"]Ananas EI kuulu pizzaan!
[/quote]
Juuri meinasin sanoa samaa.
Kana-BBQ kastike on hyvä pan pizzassa, muttei italialaustyyppisessä.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 17:09"]Ananas EI kuulu pizzaan!
[/quote]
Juuri meinasin sanoa samaa.
[/quote]
Jep pilaa kaikki ruoat!
Itse tehty ja täytteinä: jauheliha, herkkusienet, ananas, aurajuusto, mozzarella, juustoraaste ja valkosipuli. Nam!
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 16:49"]Ilmakuivattua kinkkua, sipulia, tomaattia ja rucolaa.
[/quote]
Parasta. Kinkku ja rucola uunin jälkeen.
Tehdään kotona usein
Jos pakastepizzoista puhutaan, niin Lidlin Trattoria Alfredo salamipizza on parasta, ja aika halpaakin on, jos ostaa 3 kpl:n rasian, taitaa olla noin 4,50 €/3 pizzaa. T. mies.
Mun lempparia on pizza, jossa bbq naudanlihaa, paprikaa, sipulia ja valkosipulia.
Sit pakatsepitsoista lemppari on se lidlin salamipizza, jossa tulee 3kpl.
Tonnikala, aurajuusto, ananas.
tai
Mozzarella + pesto