Äiti alastonkuvissa
En ota nyt kantaa kehenkään tiettyyn henkilöön koska sehän saattasi johtaa viestin poistamiseen.
Kysynkin mielipidettänne ihan yleisellä tasolla että mitä luulette, kuinka lapset kokevat äidin esiintymisen alastonkuvissa ja asetetaanko lapsi tai lapset kohtuuttomaan ja kestämättömään tilanteeseen kavereiden, ja nyt kun koulut alakavat, niin koulukavereiden keskuudessa.
Kommentit (7)
No näin aikuisen lapsen näkökulmasta itse sanoisin, riippuu alastonkuvasta. Jos se tulisi kauneus&terveys-lehteen, niin olisin ylpeä siitä kuinka sinut äitini olisi vartalonsa kanssa. Jos taas alastonkuvat olisivat seiskan sivuilla, niin nauraisin itseni kuoliaaksi. Reaktioni johtuu pitkälti siitä millaisia kuvia kyseiset lehdet julkaisevat, minkälaisten artikkeleiden sisältönä ja millaista lehden tarjonta, sekä kohdeyksikkö ylipäätään on. Ihan tenavana tuskin olisin ymmärtänyt asiaa tai sitä mitä väärää tai oikeaa kyseisten kuvien julkaisemisella on.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 15:25"]No näin aikuisen lapsen näkökulmasta itse sanoisin, riippuu alastonkuvasta. Jos se tulisi kauneus&terveys-lehteen, niin olisin ylpeä siitä kuinka sinut äitini olisi vartalonsa kanssa. Jos taas alastonkuvat olisivat seiskan sivuilla, niin nauraisin itseni kuoliaaksi. Reaktioni johtuu pitkälti siitä millaisia kuvia kyseiset lehdet julkaisevat, minkälaisten artikkeleiden sisältönä ja millaista lehden tarjonta, sekä kohdeyksikkö ylipäätään on. Ihan tenavana tuskin olisin ymmärtänyt asiaa tai sitä mitä väärää tai oikeaa kyseisten kuvien julkaisemisella on.
[/quote]
Teini-ikäisenä olisin varmaan ollut samaa mieltä kuin nytkin.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 15:25"]
No näin aikuisen lapsen näkökulmasta itse sanoisin, riippuu alastonkuvasta. Jos se tulisi kauneus&terveys-lehteen, niin olisin ylpeä siitä kuinka sinut äitini olisi vartalonsa kanssa. Jos taas alastonkuvat olisivat seiskan sivuilla, niin nauraisin itseni kuoliaaksi. Reaktioni johtuu pitkälti siitä millaisia kuvia kyseiset lehdet julkaisevat, minkälaisten artikkeleiden sisältönä ja millaista lehden tarjonta, sekä kohdeyksikkö ylipäätään on. Ihan tenavana tuskin olisin ymmärtänyt asiaa tai sitä mitä väärää tai oikeaa kyseisten kuvien julkaisemisella on.
[/quote] Aivan
Kysyin murrosikäiseltä tytöltäni. Sanoi, että tappaisi itsensä. Hänet kiusattaisiin kuoliaaksi ja kun tietää pojat, ne levittelisivät äidin kuvaa ja näyttäisivät runkkueleitä ja levittelisivät niitä koulussa.
Olisi kuulemma elämä ohi, jos äitinä menisin seiskan sivuille alastonkuviin
Onko naiset jotka itse ovat olleet koulussa hyvässä asemassa eli suosittuja aina, sokeita kiusaamiselle. Altistavat lapsensa koska kuvittelevat heidänkin olevan turvassa, vai miten uskaltavat ottaa riskejä?
Olisi kiusallista ja noloa. Ja todella wt, niin paljon kuin tuota jo kulunutta lyhennettä vihaankin.