Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha

Vierailija
2/25 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:03"]

Vanha

[/quote]

4 Päivää vanha, en ole ennen nähnyt avlle linkkatu ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana nainen. Huhujen mukaan Kim Kardashianin luottomaskeeraaja. Oon ihan rakastunut. <3 ^_^

Vierailija
4/25 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:05"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:03"]

Vanha

[/quote]

4 Päivää vanha, en ole ennen nähnyt avlle linkkatu ?

[/quote]

On linkattu muutaman kerran.

Vierailija
5/25 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana! =D You tell 'em like it is, gurllll!

Mut oikeesti... Siis melkoista tykitystä. Huh huh.

Vierailija
6/25 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä en voi sille mitään jos oon tiedän mielestä hyvännäkönen." 

Vierailija
7/25 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*teidän

Vierailija
8/25 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. 39-vuotta vanha. Liian vanha kyseiselle tytölle/naiselle. Hänellä on pointti. Monella ei ole. En haluaisi kuulostaa tai näyttää pompöösiltä palstaprovoilijalta kun sanon että aina on toivoa. Aina.

Vierailija
9/25 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että tää kuulostaa ilkeältä, mutta panisiko joku oikeasti tuota? En tarkoita ulkonäköä (paitsi meikkiä), mutta tuollainen helkkarin negatiivinen valittaja, aina naama väärinpäin ja kaikki on huonosti.

Vierailija
10/25 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan kattoo tän tänään uudestaan.

Vierailija
11/25 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun pidin tuota esitystä loistavana huumoripläjäyksenä.  Oonko ainoa?

Vierailija
12/25 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet alkaisivat toimia kuten tämä videon nainen haluaa ja lopettaisivat alotteiden tekemisen, niin mitähän siitä seurais? Alotteet jäisivät täysin naisten harteille, eikä parisuhteita enää muodostettaisi samaan tahtiin kuin nykyään. Tämä tarkoittaisi sitä että koittaisi oikea sinkkujen aikakausi. 95% väestöstä olisi sinkkuja, sekä lapsiin asti päätyviä parisuhteita olisi vain harvakseltaan. Noin sadassa vuodessa Suomen asukasluku kutistuisi murto-osaan nykyisestä. Tosin Suomi menisi konkurssin jo kauan ennen sitä, koska vanhat suuret sukupolvet aiheuttaisivat sen paljon puhutun eläkepommin, jolle ei uudesta erittäin pienestä sukupolvesta riitä millään maksajia.

Vierailija
13/25 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän on parisuhdemarkkinoillamme "nigger of the world" joka tapauksessa. Tarkoitan että halusi tai ei on markkinoilla aina tietty taso-topologia johon naiset romanttisellajargonilla yrittävät silmänsä ummistaa. Naisille asia on aina "se vain tapahtui" mutta lukuista miehet kautta aikain ovat saaneet jotain muuta sittenkin mitä ovat joskus nuorena miehenä kumppanistaan kuvitelleet.

Niin pitkään kun parin muodostus perustuu siihen faktaan että miehen tulee olla laadukkaampi kuin iskettävän naisen on naisten turha puhua lirkuttelusta kun nimenomaan siihen miehet ehdollistetaan naisen iskennässä.

Et sä saa mitään naista olemalla tuppisuu-cowboy vaikka mikä itsetunto löytyisi kun mies on kipinä ja show naiselle. Viihdyttäjä ja panomestari. Nainen stailaa ja jos yökerhossa ei ole laadukkaita miehiä niin sitten bailataan bestisten kanssa just for fun. Ja päättää onko jutusta hänelle hyötyä vai ei. Tarkoitan että oma elintaso nousee miehen myötä. Rakkaus, joo. On sillä hinta. Yleensä naisen näkökulmasta.

On vielä maita joissa miehen naamalla ei ole samaa painoarvoa monille naisille mitä täällä yleensä on. Täällä komea mies saa tehdä naisille mitä haluaa ja aina löytyy uusi tilalle jos entinen tympii tai lihoo.

Vierailija
14/25 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en varmasti lirkuttele kun ton habitus ja katse näyttää siltä että poikkinaisesta sanasta päätyy sen pakastimeen paloiteltuna...

En tosin osaa lirkutella muillekaan, olin kai paskalla sillon kun pelimiestaitoja jaettiin :(

Vierailija
15/25 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:15"]

Tiedän, että tää kuulostaa ilkeältä, mutta panisiko joku oikeasti tuota? En tarkoita ulkonäköä (paitsi meikkiä), mutta tuollainen helkkarin negatiivinen valittaja, aina naama väärinpäin ja kaikki on huonosti.

[/quote]

"Haluan nyt sanoa sulle tässä vaiheessa, että sun on tän seksin aikana aivan turha lirkutella mulle. Teet vain itsestäs pellen ja nolaat vain itses. Tunnen ihan vitunmoista myötähäpeää kun mulle lirkutellaan. Että korjaapa toi asennevammas ensin ennen kuin tuut vihtomaan mua sillä kullillas."

Vierailija
16/25 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa surullinen vuodatus. Kyselee mita miehet kuvittelevat, mutta mita han mahtaa vastavuoroisesti ajatella itsestaan? Tama nainen ei ole nahnyt alfaurosta kuin valokuvassa korkeintaa, ehka kadun toisella puolella. Tai sitten hanelle alfaurokset ovat Bile-Dani kaliiberia.

Vierailija
17/25 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen tapaus.

Vierailija
18/25 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:26"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:15"]

[/quote]

"Haluan nyt sanoa sulle tässä vaiheessa, että sun on tän seksin aikana aivan turha lirkutella mulle. Teet vain itsestäs pellen ja nolaat vain itses. Tunnen ihan vitunmoista myötähäpeää kun mulle lirkutellaan. Että korjaapa toi asennevammas ensin ennen kuin tuut vihtomaan mua sillä kullillas."

[/quote]

Eiiih...! =D No ilmeisesti sitten joku on vihtonut kulliaan hänen kanssaan. =)

Vierailija
19/25 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuossa oli hyvä pointti.

Vierailija
20/25 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä tosiaan menisi iskemään tuollaista joka hokee vittua kokoajan. "vittuvittu älä iske vittu se on vitun epäkohteliasta vittu"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän