Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minne ovat hävinneet kaikki hyväsydämiset ihmiset?

Vierailija
07.03.2022 |

Miksi enemmistö on nykyisin k.päitä, itsekkäitä, narsisteja ja röyhkeitä ihmisiä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne auttaa nyt ukrainalaisia

Vierailija
22/27 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kuule tuolla hus:sissa. Siellä tehdään toimenpiteitä mitä ei ole pyydetty tai sovittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googleta ap negatiivisuusharha. Suosittelen myös elämää ilman somea ja vauvapalstaa jos fiilikset tuollaiset.

Kokemukseni ikävistä ihmisistä on ihan oikeasta elämästä. En käytä somea (facebook, instagram, tiktok, youtube, twitter jne).

Ajattele jos olisitkin erehtynyt niin että henkilö jota väitetään negatiiviseksi ja harhaiseksi onkin ollut oikeassa kaikesta. Mäkin voisin todistaa yhden negatiivisuusharhan jos olisi tukuttain rahaa ja luotettava taho kenen kanssa asioida. On sellainen harha että miljoonasta moni löisi vetoa että ei ole totta. Ja mä kahmisin ne miljoonat.

Vierailija
24/27 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googleta ap negatiivisuusharha. Suosittelen myös elämää ilman somea ja vauvapalstaa jos fiilikset tuollaiset.

Kokemukseni ikävistä ihmisistä on ihan oikeasta elämästä. En käytä somea (facebook, instagram, tiktok, youtube, twitter jne).

Juu sama itseasiassa mullakin. Voihan sitä katkerana ja lannistuneena poteroitua ja muistella kokemiaan vääryyksiä mutta sellainen laskee elämänlaatua aika paljon. Mieluummin laitan itse hyvän kiertämään ja menen elämässä eteenpäin.

Vierailija
25/27 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu sama itseasiassa mullakin. Voihan sitä katkerana ja lannistuneena poteroitua ja muistella kokemiaan vääryyksiä mutta sellainen laskee elämänlaatua aika paljon. Mieluummin laitan itse hyvän kiertämään ja menen elämässä eteenpäin.

Keskityn hyvään ja hyvän jakamiseen, mutta tekee vaikeaksi ystävystyä kun on tullut hyväksikäytetyksi 12/5 osasta tapaamisista ihmisistä.

Vierailija
26/27 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskityn hyvään ja hyvän jakamiseen, mutta tekee vaikeaksi ystävystyä kun on tullut hyväksikäytetyksi 12/5 osasta tapaamisista ihmisistä.

Hyvyys ei tarkoita hyväksikäytetyksi alistumista. Annat sen verran kuin pystyt ja jaksat. Luotat ihmisiin niin kauan kuin ovat luottamuksen arvoisia.

Olen aina sanonut, että lainaan ihmisille vain sen summan, jonka olen valmis menettämään. Sitä voi ajatella laajemminkin. Annat vain sen verran kuin pystyt satuttamatta itseäsi.

Vierailija
27/27 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ihmiset ovat parempia kuin pahat ja ilkeät ihmiset.