Minne ovat hävinneet kaikki hyväsydämiset ihmiset?
Miksi enemmistö on nykyisin k.päitä, itsekkäitä, narsisteja ja röyhkeitä ihmisiä?
Kommentit (27)
Ne on kuule tuolla hus:sissa. Siellä tehdään toimenpiteitä mitä ei ole pyydetty tai sovittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googleta ap negatiivisuusharha. Suosittelen myös elämää ilman somea ja vauvapalstaa jos fiilikset tuollaiset.
Kokemukseni ikävistä ihmisistä on ihan oikeasta elämästä. En käytä somea (facebook, instagram, tiktok, youtube, twitter jne).
Ajattele jos olisitkin erehtynyt niin että henkilö jota väitetään negatiiviseksi ja harhaiseksi onkin ollut oikeassa kaikesta. Mäkin voisin todistaa yhden negatiivisuusharhan jos olisi tukuttain rahaa ja luotettava taho kenen kanssa asioida. On sellainen harha että miljoonasta moni löisi vetoa että ei ole totta. Ja mä kahmisin ne miljoonat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googleta ap negatiivisuusharha. Suosittelen myös elämää ilman somea ja vauvapalstaa jos fiilikset tuollaiset.
Kokemukseni ikävistä ihmisistä on ihan oikeasta elämästä. En käytä somea (facebook, instagram, tiktok, youtube, twitter jne).
Juu sama itseasiassa mullakin. Voihan sitä katkerana ja lannistuneena poteroitua ja muistella kokemiaan vääryyksiä mutta sellainen laskee elämänlaatua aika paljon. Mieluummin laitan itse hyvän kiertämään ja menen elämässä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu sama itseasiassa mullakin. Voihan sitä katkerana ja lannistuneena poteroitua ja muistella kokemiaan vääryyksiä mutta sellainen laskee elämänlaatua aika paljon. Mieluummin laitan itse hyvän kiertämään ja menen elämässä eteenpäin.
Keskityn hyvään ja hyvän jakamiseen, mutta tekee vaikeaksi ystävystyä kun on tullut hyväksikäytetyksi 12/5 osasta tapaamisista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskityn hyvään ja hyvän jakamiseen, mutta tekee vaikeaksi ystävystyä kun on tullut hyväksikäytetyksi 12/5 osasta tapaamisista ihmisistä.
Hyvyys ei tarkoita hyväksikäytetyksi alistumista. Annat sen verran kuin pystyt ja jaksat. Luotat ihmisiin niin kauan kuin ovat luottamuksen arvoisia.
Olen aina sanonut, että lainaan ihmisille vain sen summan, jonka olen valmis menettämään. Sitä voi ajatella laajemminkin. Annat vain sen verran kuin pystyt satuttamatta itseäsi.
Hyvät ihmiset ovat parempia kuin pahat ja ilkeät ihmiset.
Ne auttaa nyt ukrainalaisia