Auttakaa: Olen ihastunut rinnakkaisluokan tyttöön
Olen 15v poika ja olen ihastunut rinnakkaisluokan tyttöön. Tyttö kulkee kanssani kouluun samalla bussilla, mutta emme kuitenkaan moikkaa toisiamme bussissa. Meillä ei ole samoja tunteja mutta näen hänet usein välkillä, emme kuitenkaan koskaan sano mitään toisillemme. Pitäisikö aloittaa bussissa moikkaaminen ja miten pitäisi edetä?
Kommentit (5)
Joo, reippaasti vaan morjestat bussissa! Saispa antaa nuorelle itselle vinkkejä, ni olis ehkä päässy vähän aikasemmin jo iholle.
Vaikket sais vastakaikua niin moikkaat vaan bussissa. Koulussa kannattaa vähän katsoo missä porukassa tyttö on, jos siinä paljon sen kavereita ja varsinki jos se ei ole moikannu takas bussissa, niin ei ehkä kande siinä sitten, voit saada oudon tyypin leiman. Mut jos se on moikannu bussissa takasin, ni sit vaa pieni pään nyökkäys. Toisaalta jos oot aamulla jo bussissa moikannu, ja törmäät välitunnilla siihen, ni ehkä ei tarvi kokoajan moikkailla.
Jos saata moikkaukseen vastakaikua, ni sit vaan jonku ajan päästä jutteleen niitänäitä. Mis se asuu, millasii päivii on, sellasta ihan yleistä vaan ekaks, vähän aistit että haluukse jutella ja tutustuu vai koittaako päästä pois. Jos haluu ni sit vaa jossain välissä kysyt haluisko se tulla teille 👍
Lopeta fantasiointisi, et ole mikään koulupoika.
Mitä? Mitä fantasiaa tässä on ja mikä syy sulla on uskoa etten puhuis totta. Kiitos niille jotka antoi hyvät ja asialliset vastaukset!
Aloita ensinnäkin bussissa moikkaaminen. Sitten kun olet moikannut vaikka pari viikkoa tai kuukauden, voit mennä istumaan hänen viereensä. Kysy, onko tässä vapaata.
Kun aloitat moikkaamisen bussissa, voit aloittaa pienen moikkaamisen myös koulussa, kun osutte samaan paikkaan.
Muista, että tyttö saattaa ihan hyvin olla ihastunut myös sinuun. Mutta etene hitaasti, niin hän ei pelästy.
Moikkaaminen on hyvä alku, ja jossain vaiheessa voit alkaa jutella lyhyesti hänen kanssaan. Ja niin edelleen.