Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥ Kesäkuun Kullanmurut - Perjantai ♥

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kun aamulla veikkasin- pikkuveli oli seuranani koko päivän. Kylläpä himotti avata kone ja tulla lukemaan kuulumisia :D No nyt sitten pääsin..

[b]Uula[/b] - Onnittelut haamusta - eli plussasta :D Kyllä se siitä vahvistuu!

[b]Tari[/b] - Sullakin jännät paikat! Ootko jo testauspäivää päättänyt? :) Olitpa muuten ahkera aamulla, ite en kyl millään kykenis jo aamu kympiltä tollasiin suorituksiin ;D

[b]Piipikkä[/b] - Siivous on kyllä mukavaa puuhaa, ainakin sopivina annoksina ;)

[b]kiinan-pöpö[/b] - Samat sanat kuin Tarille - jännät paikat!

[b]Roos@[/b] - No onpas sulla piinaa :) Onko kierto aina säännöllinen? Jos on niin, johan alkais minua jo laulattamaan ;D Tsemppiä ja menehän pian ostamaan se testi, jooko?

[b]Marica[/b] - Mullakin on sellanen tunne, etten missään tapauksessa haluais nyt nähdä sitä negaa testissä.. Jotenkin sellanen fiilis, et negaa näyttäis. Mut eihän synkistellä - eihän :D

[b]Duracel[/b] - Totta, kun touhuaa kovasti, saa etes hieman unohdettua tätä kuumeilua ja piinailua ;D Oonkin kehittänyt jo vkonlopulle paljon ohjelmaa, niin ei mieti testausta koko ajan ja jos se punahelmakin päättää tulla visiitille, ehkä jaksaa ottaa senkin paremmin vastaan.. On sulla muuten hiano asenne - plussaat vaikka läpi harmaan kiven ;D

[b]Liipe[/b] - Tsemppiä testaukseen! Tuuthan sit kertomaan meillekkin :) Vahvasti uskoisin et plussa sieltä tulla tupsahtaa..!

[b]pikku2posti[/b] - Hui, onpa jänskää tietää jo etukäteen että on noin suuri mahdollisuus saada kaksoset. Varmasti herättää monia ajatuksia :)

Alan jo pikku hiljaa innostumaan - kun mies tulee sunnuntaina käymään! Ikävä on niiiin suuri :) Mulla on viikon päästä synttärit ja suunnittelin et lähettäs kultin kanssa jonnekkin viettämään romanttista vkonloppua - kahdestaan. Siit on liian kauan kun viimeks ollaan niin tehty.. Nyt kun tää elämäkin on ollut niin hektistä, niin kaipaa entistä enemmän sellaista rauhoittumista toisen kanssa kahdestaan.

Omassa nassussa ei muutoksia aamuisesta - Säikähdin kyllä kun olin ulkona ja tuntu et nyt valahti jotain pöksyyn - hipsin ripeästi vessaan kurkkimaan joko peli on menetetty. Mut ei siel mittään ollu :O Olin ihan sata varma et nyt ne alko.

nekku toivottelee hyvät yöt! Kp 31/27-34 (32 uskoisin)

Vierailija
22/25 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että ottaa päähän. Ovis tuli ja meni jo, muutamassa tunnissa....

Sori tulee omanapainen viesti, mutta pakko purkautua, ku mies ei täysin ymmärrä. Eli mulla ollu sitä valkkaria menkoista asti, mut personan tikut vaan näytti haileita viivoja, plus oottelin ovista maanantaille tai siitä eteenpäin. No mies ollu tosi väsyny töistä eikä ole jaksanu touhata täs viikolla, ennen kuin tänään illalla.

No aamulla persona näytti lähes tasavahvoja viivoja ja hurrasin mielessäni, että jee jee ovis tulee huomenna. No iltapäivällä tein sit varmuudeksi ylimääräisen testin ja ovisplussa pärähti vahvana, olin hyvällä tuulella. Sit alkuillaks oli pakko mennä yhteen työjuttuun ja tulin vasta illalla takas, miehen kans oli sovittu treffit jahka esikoinen on saatu nukkuun. No sit ku ruvettiin touhaan niin mähän olinki jo kuiva ku sahara vaiks päivällä oli vielä limoja! Oli niin työn ja tuskan takana että saatiin mitään aikaseksi että mä uskon, että siinä meni mahikset. Eli ovis oli jo menny tämän iltapäivän aikana.

Onko mitään mahiksia, että simpat selviytyis ku limat oli jo ohi..? Ite en usko, ja suoraan sanoen itketti. Ei oo kertaakaan tullu ja menny ovis näin nopeeta ohi, muutamas tunnis. Yleensä ollu se lh-huippu testien mukaan pari päivää ja hyvin on ehtiny touhata.

Nyt ottaa niin päähän...kyllä sitä pitäs niin etukäteen aina touhata, ku se ovis voi tosiaan tulla ja mennä niin nopeeta ohi...kyllä mun mieski nyt näki kuinka paha mieli mulle ja tuli ja sano että vastaisuudes luottaa mun vaistoihin ja että kyllä hän yrittää sit jaksaa vaikka olis mimmonen työstressi tai väsymys.

Kiva että ymmärsi mut just nyt ottaa päähän, että jos juhannusvauva nyt sit meni sivu suun... ja taas pitää oottaa kuukausi ennen seuraavaa mahdollisuutta. Voi hitsin hitsi.

Sori pitkä ja sekava viesti, piti vaan saada purkautua...ku aattelin, että te kyllä ymmärrätte mun tuntemuksia just nyt.

Tärppionnea teille muille!

Koralli73 kp 12/24-32 dpo 0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tännekkin käymään..

täällä on niin monella kohta jännät paikat,et tuntuu et ite tässä jo hätiköin..kun tuntuu että kierto ei oo ihan kohallaan.luulen et ovis oli jo kp.11 tai aiemmin,ja nyt tänä aamuna päätin että katon testillä kun olo on ollu jotenki outo.ja sain kun sainkin HAAMUN!:D mutta sitte kävin tossa lukeen tuosta RFSUn testistä kommentteja ja kukaan ei tuntunu oikeen tykkäävän niistä,että tulkinta vaikeuksia ollu monilla ja haamuja ja plussia vaikka menkat alkanu ja näin palauduin maan pinnalle:( saattaahan se plussa tullakkin vielä,mutta jätän ehkä ton haamun nyt omaan arvoonsa;) alaselkää kyllä pistää ja pissalla käyn tiuhaan(yleensä tosi harvoin) mut oottelen nyt kiltisti viikonlopun yli..tai huomen aamuun..;D

viikonloppu tosiaan edessä..ja mun äidin 60-v synkät:) voi olla palstalla ehkä hiljasempaa,kun monilla menoja.

sorgen oma ).( viesti..ihmetyttää vaan niin kovin..

ja hyvää viikonloppua kaikille!!!

kp.16???

Vierailija
24/25 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on haamuja liikenteessä!! Muutamien päivien päästä taidetaan saada paljon plussauutisia!!!

Koralli; jos ovis on ollut tänään ja olette vielä samana päivänä touhunneet, niin eikö pitäisi olla SUURI mahdollisuus tulla raskaaksi??!! En ole niin tarkasti aiheeseen perehtynyt, mutta eikös koko seuraava vuorokausi olisi täkyaikaa? Pidetään peukkuja pystyssä!! Älä nyt vielä luovuta, siellähän voi joku sitkeä sissi juuri uiskennella kohti määränpäätä=)

Tervetuloa mukaan kaikille uusille palstailijoille (itse olen kirjoitellut vasta muutamana päivänä=).

Sitten omaa napaa; Kävin ostamassa eilen raskaustestin kaappiin odottamaan. Tiistai olisi sitten ensimmäinen mahdollinen testauspäivä, ellei asia ole jo ratkennut maanantaina.. Nyt siis menossa kp 25/27. Ja ei siis mitään oireita kumpaankaan suuntaan.

Joku mainitsi ostaneensa testejä edullisesti netistä. Jos luet viestin, niin vinkkaatko miltä sivuilta niitä voi tilailla. Oli meinaan aika arvokas toi 7 euron testi, jos niitä voi tilata 5 eurolla/2kpl!

Plussia viikonlopulle toivottelee Hopo07

Vierailija
25/25 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopo: Niin ajattelin vain, että kun oli niin " tuskaista" tuo yritys, kun limat oli siis totaalisesti loppuneet muutamassa tunnissa. Oli ihan kuivat paikat. Eihän siittiöt elä/pääse eteenpäin ilman limoja. :/ Vai pääseekö, onko mulla väärää tietoa? Mun käsittääkseni olis ollu parempi touhata limojen aikaan, jotta siittiöt pääsee liikkumaan hyvin.

No toivotaan, että ovat sitkeitä sissejä nämä siittiöt ja matkaavat läpi kuivan autiomaan.. heh..

Sori tämä omanapaisuus. Viestittelen huomenna paremmalla ajalla plus päivitän tuon listan. Nyt nukkumaan, aamukuudelta soi kello ja mittaan aamulämmön, jonka nousu varmistais oviksen olleen tänään.