♥ Kesäkuun Kullanmurut - Perjantai ♥
Kommentit (25)
meilläkin toiveissa kesäkuun kullanmuru:) Muutamana päivänä käynyt keskusteluja katsomassa ja nyt sitten päätin itsekin osallistua juttuihin.
Pientä taustatietoa: pikkukakkosta toivotaan (esikoinen 4 v.) ja toinen yrityskierto meneillään. Nyt menen lukemaan edellisen pinon ja jatkan juttua sen jälkeen.
Plussatuulia kovasti kaikille:)
Täällä olen jo ahkerana siivoamassa lattiat on jo imuroitu ja matot kopsautettu nyt eikun lattian pesulle ja ruuan laittoon.
Nyt menossa oikein kunnon viimehetken piinat kp 25/26-30 ja mopo meinaa karata tallista...Ei auta kuin yrittää olla testaamatta liian aikaisin.Ja nyt jatkamaan siivoamista.Plussa säteitä kaikille tasapuolisesti.
Minäkin pääsen pitkästä aikaa kirjoittelemaan. Joka päivä olen kyllä käynyt lukemassa pinon useampaankin otteeseen, mutta töissä on ollut sen verran hässäkkää, etten ole ennättänyt kirjoitella missään välissä.
Nekku, sulla tuntuu nyt tuota energiaa riittävän!Haluaisitko tulla meillekin siivoamaan? :o) Paljon plussaonnea sunnuntaille!
Piinailijoita taisi olla useampia tälle viikonlopulle ja alkuviikolle, ainakin bambiino, Emik, tamatu, kiinan-pöpö, Liipe ja MARICA. Joko joku on ennättänyt testaamaan?? Äärettömän paljon plussaonnea kaikille piinailijoille!!
Ensi viikolle taisi kanssa piinailijoita riittää..Pirpana ja hope, me sitten piinaillaan porukalla ensi viikko! Mulla taitaa testaaminen jäädä sinne eilun viikon päähän maanantaihin, kun ollaan ensi viikonloppu mun vanhempien luona kyläilemässä, enkä siellä viitsi ruveta testailemaan..Ja eipä tuo sinänsä haittaa, kun silloin sunnuntaina on kp28/28, (jos ei kierto taas ole lyhyempi) että ihan hyvä odotella rauhassa sinne maanantaihin.
Uusia kuumeilijoitakin oli liittynyt joukkoon -tervetuloa Misuli, Tari ja Misti!
Duracel, tervetuloa takaisin! Tuo sun asenne on kyllä niin ihana! :o) Mennään samalla kiukulla kaikki tässä kierrossa tuonne o-puolelle!
Koralli, pidetään peukut pystyssä, että ovis ennättää tulla ennen kuin mies lähtee reissuun!
Galluppia taisi olla raskausoireista..Esikoisesta tiesin olevani raskaana jo kp22 eli siis rv3+ (ja silloin tehtiin ensimmäinen testikin, joka oli nega). Alaselkää särki jatkuvasti ja rinnat tulivat aivan äärimmäisen kipeiksi (portaiden käveleminen oli todella tuskallista). Niin ja hajuaisti herkistyi aivan mielettömästi!
ON: tänään kp 19/28, piinaviikko lähestyy hitaasti, mutta varmasti! Ovis oli kp 14 ja kiinnittymisenhän pitäisi sitten tapahtua ihan tässä parin päivän sisään, jos niin on käydäkseen..Viikonlopuksi tulee vieraita, joten taitaa pari seuraavaa päivää mennä melko huomaamattomasti.
Hyvää alkavaa viikonloppua!!!
Piipikkä
Heips kaikille kuumeilijoille ja piinailijoille :-)!
Nipistely vatsassa jatkuu ja merkkejä tädistä ei näy. Mites nuo lämpötilahommat oikein menee? Eli pitäiskö olla hiki vai palella kun menkat on alkamassa. Nouseeko ruumiinlämpötila silloin vai laskeeko? Mä järkeilin sitä näin, että jos on alkava raskaus niin silloin palelis, koska kaikki energia menee pienen elämän alkuun auttamisessa. Onko tää vain toiveajattelua vai järkeilinkö oikein ;-)?
Kiitos Liipelle eilisistä terveisistä - ainakin minä luen vielä noita illan myöhäisimpiäkin viestejä :-).
Hopo07 kyseli alkuraskauden oireita. Mulla ekassa raskaudessa alkoi oksentaminen jo rv4 (ja oikeestihan olin ollut raskaana vasta 2 viikkoa). Testasin sit kun ihmettelin jatkuvaa oksentelua ja pyörrytystä ja plussahan sieltä tuli =). Nyt elän toivossa, etten toisessa raskaudessa olis niin pahoinvoiva! Toisaalta sillon kun oksensi niin tiesi olevansa raskaana, joten hymyssä suin oksentelin 8-). Alkuraskaudessa kun niitä muita " oireita" (kuten pyöristyvä vatsa) on niin niukasti.
Jäädään odotteleen plussia!
-satu kp 28/28-
Eli heips..
Olinkin tuolla toukokuisissa kans jo mukana, ja sieltä tipuin taas yhden pykälän ja nyt sit jännitetään josko tästä kierrosta sais matkalippua...
Ovis oli tiistaina tikkujen mukaan ja nyt sit vaan jännitellään seuraavat parisen viikkoa, mikä mahtaa olla lopputulos!
Siis mie ite: Mies ja mä 30v, ekaa toivotaan ja km 07/06
tervetuloa vaan kaikille uusille piinailijoille. omaan napaan ei mitään uutta, menkkamaista jomotusta toisinaan ja sitten taas ei, tissit kasvaneet ei kylläkään oo yhtään kipeät, niinkuin normaalisti ennen menkkoja. huimailee aikalailla, tässäkin tuntuu että tuolilta putoaa :). jos hikoilu tietää sitä että menkat tulee niin sitten ne meille saapuu, nimittäin mei normaalisti palelen tosi herkästi mut nyt on 2 pv ollu tosi hikinen olo. mistäs muuten johtuu ne repäsykivut??semmosiakin on nyt ollu ihan kunnollisia, aamulla kun nostin esikoista pinniksestä niin meinas taju lähteä ku niin kamalasti sattu..en nyt satalasissa piinaile mutta hieman on jänskä olo :)
plussatuulia meille ja toivon mukaan punahelmaa ei näy
Heips.
Olen uusi vanha kuumeilija olin pimennossa noin reilun vuoden ja taasen tänne hipsuttelin kun huomasin että menkat ovat myöhässä.
Kp on 35/27 muuta enpä uskalla ostaa testiä vielä ainakaan koska jos ostan niin menkat alkaa seuraavana päivänä niin on ollut aina.
Toista toivoo mies en itse niinkään ole enää odotellut kun tuo esikoinen on jo 9v.
Tuntemuksia on ollut eilen menkkamaista kipua puolisen päivää ja sitten loppu. Tänään on vähän jomotellut vasemman munasarjan kohdalta ja rinnat ovat tiukentuneet iltaisin ja kosketusarat koko ajan.
-Roos@-
En sitten malttanu olla tänään testaamatta netistä tilatulla Acon10:llä, vaikka mahdollisesta hedelmöittymisestä on vasta 10 päivää. Testasin jo keskiviikkona ekan kerran ja silloin ei näkynyt ei sitten yhtikäs yhtään toista viivaa. Tänään näin hentoakin hennomman haamuviivan, mutta en vielä pompi kattoon, koska saatoin kastaa sen liuskan liian syvälle pissaan. Mutta oli kuitenkin sit pakko tilata pari testiä lisää netistä, kun ne on " niin halpoja" ainakin verrattuna apteekkiin (5,50 e kaks testiä). Eli maanantaina siis testaan uudemman kerran, silloin 13 vrk mahd. hedelmöittymisestä. On mulla tuolla yks vanha Clearblue-testikin, mutta sillä kai voi testata vasta sitten, kun menkkojen pitäis alkaa. Mullahan on kierto vähän sekasin, kun keskenmeno oli heinäkuun lopulla. Nyt kp 31/??? Pinossa oli joku toinenkin heinäkuussa keskenmenon kokenut, joten tsemppistä sulle ja plussaonnea myös kaikille muillekin!
Yritin jo aamupäivästä puhelimella tänne kirjoittaa mut, yhteys katkesi just kun viesti oli valmis. Toivottavasti lasku ei yllätä.
Täti ei ole vielä tullut kylään, mut ens yönä tai aamusta sen pitäisi saapua jos on tullakseen. Olispa se IHANAA päästä miehelle kertomaan ++ uutisia, kun kyseessä olisi meidän ensimmäinen yhteinen biologinen lapsi. Oireet tuntuvat kadonneen kuin tuhka tuuleen joten saas nähä miten käy. V****aa jo valmiiksi negatiivinen tulos.
Töissä pitää roikkua vielä reilu kymmenen minuuttia, eikä enää jaksa alottaa mitään hommaa..
Onnea haamusta, Uula!!
MARICA, älä nyt vielä anna v...sen vallata mieltä, kun ei ole mitään aihetta! :o)
Mua paleltaa ihan mielettömästi!!! Muutaman tunnin on nyt ollu ihan kuumeinen olo..Täytyy mitata lämpö heti kun pääsee kotiin. Meillä on luvassa vauhdikas viikonloppu, palailen siis linjoille maanantaina! Toivottavasti saan sitten lukea paljon plussauutisia! :o)
Hyvää viikonloppua!!
Valmistuin kesäkuussa ja kesän ehdin töissä olla.. Nyt sitten odotellaan, että tämä suvaitsisi saapua täältä ulos...
A & Kirppu h39+1
Nekku: Teilläpäs on vauhtia piisannut, mutta mukavaa, niin pysyy edes hiukan kuumeilu taka-alalla =) Itse ainakin koitan keksiä kaikkea mukavaa puuhaa, etten kokoajan miettisi näitä juttuja, vaikka kivaa pohdittavaa onkin, mitä nyt toisinaan epätoivo valtaa.
Mutta plussatuulia sinne!
Piipikkä: Kiitos! Mehän sovittiin, että mennään rynnäköllä tuonne odotus-puolelle, muuta vaihtoehtoa ei ole, eikä muille vaihtoehdoille annettaisi edes tilaa =) Nyt vaan käsi kädessä siirrytään kaikki yhdessä =)
Odotusta_vain: Tervetuloa mukaan, kiva saada aina uusia mukaan!
Tari: Siellä eletään jänniä hetkiä, muista pitää meidät ajan tasalla ja vetää mukanasi tuonne toiselle puolelle!
Koralli: Peukkuja, että pääsette touhuilemaan oikeaan aikaan!
Kiinan-pöpö: Toivottavasti sieltä kuullaan hyvin pian plussauutisia!!
Helga76: Täällä me muutkin entiset toukokuiset, joita ei onnistanut, mutta nyt ei enään siirrytä tuonne heinäkuisiin vaan juhannusvauvaa odottelemaan toiselle palstalle jatkamaan jutustelua.
Tamatu: Toivotaan, että hikoilusi viittaa ensimmäisenä oireena plussan saapumiseen =)
Roos@07: Testaa nyt ihmeessä ja tulehan ilmoittelemaan kuinka kävi =) Plussasäteitä!!
Uula: Juku miten ihanaa, onnea haamusta ja vahvistuvaa plussaa sinne. Nyt vaan napataan sua kädestä ja siirrytään mukanasi tuonne toiselle puolelle!
Marica2: Älä luovuta, sä saat kyllä yllättää miehesi sillä ihanalla plussauutisella, nyt ei minkään anneta pilata tätä juttua. Voimahali ja plussasäteitä!
Olikohan siinä nyt kaikki mitä piti muistaa?!
Omaan napaan ei kuulu mitään uutta, ei ole kyllä ollut merkkiä oviksesta ei mistään, ei siis ainuttakaan tunnetta yhtään mistään, mutta mä en luovuta, tässä kuussa mä uskon ihmeisiin. Sen korkeammalta mä en voi pudota pettymyksen hetkellä kuitenkaan kun mistä jokaikinen kuukausi olen pudonnut. Nyt mä en kyllä edes aio pudota vaan oikeesti mä sinnittelen vaikka läpi harmaan kiven tuonne toiselle puolelle ja tottakai te kaikki mukanani. Autattehan kaikki mua ja työnnytään sinne oikeesti rynnäköllä???
Duracel kp 19/30-34
Vielä viime hetken tsemppauksesta piipikälle ja duracelille...tuli mukava mieli kun luin ne:)
uula: onnea plussasta.. eiköhän se siitä vielä vahvistu.
odotusta_vain: tervetuloa mukaan
Olen ihan naatti. jaksaisin nukkua koko ajan. pitäs vielä käyttää koirat ulkona, mutta uni jo painaa silmää. sain testit tänään ja huomenna varmaan jo aamulla testan vaikka vähänhän se on aikasta, mutta pakko se varmaan on.
mitään erityisiä oireithan ei ole. muutamana päivänä sitä huimausta, mutta ei aina, syödä pitää usein taikka on heti huono olo ja vessas ravaan useimmin, mutta voipi olla psyykkistäkin.
viikonlopun jatkoja kaikille!!!
kp28/25-32
Heipparallaa...ELi haluaisin liittyä joukkoonne.
Tietoja sen verran että toista lasta yritellään(minä 26v, mies 26v ja tyttö 2v.), heinäkuusta asti yritetty. Nyt kp 16/28.
Hyviä,vauvan tuoksuisia uutisia toivon kaikille!
Terv.sanny80
Toivottavasti se vahvistuu. Lisää plussia pitää saada!
Pahoittelut kaikille pudonneille, aivan liian monta kuumeilijaa ollaan jo menetetty. Kannatan siis Duracelia siinä että loput siirtyy sit odotuspuolelle.
Marica2 ja muut piinailijat älkää nyt vielä menettäkö toivoo. Pistäkää ovet säppiin, ettei täti pääse sisään.
Omaa napaa tässä kierrossa ollaan tosiaan tehty kaikkemme, että sinne odotuspuolelle vihdoin päästäis. Clomit on syöty ja vielä se pregnyl- piikkikin saatu. Olen siis 100% varmasti ovuloinut tässä kierrossa ja heti samana päivänä laitettiin simpat matkaan ja vielä seuraavana iltana toinen satsi. Ja kun sen ultran mukaan munasoluja on kaksin kappalein liikkeellä ni johan on kumma, jos ei plussaa tuu. Sit voi melkein jo heittää hanskat tiskiin. Vähän tosiaan jänskättää, jos se plussa sieltä tulee, et montaks masukkia sielä sitten on. Kääk!
Vielä on viikko ennen kunnon piinailua, nyt täytyy vaan saada aika kulumaan.
Joku kyseli oireista, jos nyt oikein muistan esikoisesta alko vasta noin rv6 pahoinvointia ilmeneen. Mitään muuta en muista, mut en myöskään sillon kytänny, joka tuntemusta. Oonkin tässä kierrossa ajatellu, et jos ei oo oireita niin hyvä se voi merkitä plussaa. Viime kierrossa oli mieletön palelu ja väsymys ja niin vaan täti tuli ajallaan. Ja mulla vielä nyt noi hormonit sotkee, joten ei voi tietää mikä johtuu mistäkin. Ainakin maha on tosi turvoksissa, mut sen luulen johtuvan siitä piikistä.
pikku2posti kp18/27-33nyt varmaan 28
liipelle peukut pystyssä että plussa huomenna paukahtaa.
marica tsemppiä ettei tätsy tuu, koeta kuitenkin nukkua ensi yönä...
ja tasapuolisesti kaikille peukutuksia että plussia tulee...
(.)pieniä oireita edelleenkin on ja menkkatuntemukset on nyt hävinneet, alamahassa painontunnetta,pientä öllötystä ajoittain ja kahvi ei maistu ja kurkku närästää(ei normaalisti). nyt alko ihan oikeesti piinauttamaan :)))onneksi aika menee täällä töissä ei ehi kovasti stressaamaan..
kp26/28-29
seuraillut olen tiiviisti, onnea plussanneille!
pikaisesti omaa:
kp 25/n.28
negatestin olen jo tehnyt tässä kierrossa hätäisenä eilen, aconit polttaneet kaapissa. Oireitakin aavistuksen kehitellyt, heh. Mutta siis, tänään acon10:llä haamujen haamu, tai roskishaamu oikeastaan puolisen tuntia testaamisesta...kapea himmeä viiva!? En uskalla toivoa mtn. Testailen sunnuntaina uusiksi, toivon tietty että saa väriä lisää. Oviksesta n.10 päivää, luultavasti. Hmmm...katsotaan nyt.
huomasin että aikalailla sama " tilanne" ...kerrohan sitten vahvistuiko sun haamu :) peukkuja, jänskättää!!!
Jes, hyvin nukutun yön jälkeen tuntuu et riittää voimia vaikka pienelle kylälle ;D
Kovasti tuossa aamupalalla suunnittelin päivän ohjelmaa..
Ekaks siivoon marsujen häkin, sit meen virkistäytymään suihkuun, sit tulee pikkuveljeni (15v) käymään - käymme mm. kaupungilla ja kaupasta haetaan tullessa pitsa-ainekset - saadaan vähän herkutella :)
Ja pikkuveli tapansa mukaan viipyy todennäköisesti koko päivän (ellei jää jopa yöksi).
Omissa pöksyissä ei edelleenkään muutoksia - menkkajomotukset on ollut mun mielestä poissa eilen (ja tän aamun), ellen vaan oo huomannu.. Kovia repäisykipuja etenkin niistäessä, yskiessä ja aivastaessa - eli koko ajan! ;) Yks kyllä herättää mun huomion - meinaan vv on ollut jo oviksesta lähtien tosi niukkaa, mikä mulle on tosi harvinaista. Yleensä oviksen jälkeen vaan lisääntyy, niin että loppu kierrossa saa käyttää non stoppina phs :O Nyt tulee vaan pyyhkiessä.
Tissitkin on tosi piukeena ja arat - mut mulla on aina kun menkat alkaa!
[b]Axelara[/b] - *vilkutus* Sullapa lähtölaskenta häämöttää!! Tsemppiä tulevaan! Joko sulla toinen on tulollaan..?! Mä en oo yhtään perillä mitä siellä Kutuissa on tapahtunut pitkiin aikoihin ;)
Jep - marsujen häkkien kimppuun - kai ne marsutkin kaipais pesua, oottelisinkin pikkuveikkaa pesu-avuks :)
Kp 31/27-34 (todennäköisesti 32) - niin ja testaan sunnuntai aamuna, koska tänään en uskalla ostaa testiä (pikkuveli kun on matkassa mukana..)
Oli muistaakseen muutamia muitakin vkonloppuna testaavia - Tsemppiä kaikille tasapuolisesti!