Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu kamalta kun pettäminen ei kaduta :(

Vierailija
06.08.2015 |

Olen alle kolmekymppinen nainen, vaimo ja äiti. Mulla on ihana perhe, mies, koti ja työ. Kaikki on juuri niin kuin olen aina haaveillut, mutta... Tuntuu etten saa yhtään mitään irti seksistä mieheni kanssa. Se on ollut oikeastaan aina niin. En kuitenkaan ole pitänyt seksiä kovinkaan tärkeänä tähän asti, kunnes monen mutkan kautta päädyin viettämään yön erään naisen kanssa. Siitä asti on tuntunut että olen herännyt jotenkin eloon. Olemme jatkaneet tämän naisen kanssa näitä yhteisiä öitä satunnaisesti. Joka kerran jälkeen mussa on ihan sellaista uutta energiaa monta päivää, jaksan olla parempi vaimo ja äiti. Tiedän kuitenkin että tämä on väärin, mutta en yksinkertaisesti vain kadu ja se tuntuu ihan kamalan pahalta...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tätä ennen tiennyt olevasi lesbo/bi? T: Utelias

Vierailija
2/20 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 07:47"]Oletko tätä ennen tiennyt olevasi lesbo/bi? T: Utelias
[/quote] Jos noista kahdesta pitää valita niin sanoisin olevani bi. Olen tiedostanut sen jo useamman vuoden, mutta miehet kuitenkin ns. sykähdyttävät enemmän, enkä ole harrastanut seksiä ennen tätä naisen kanssa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäisit. Mutta niin, taidat olla biseksuaali. Jos haluat jatkaa niin kerro kaikki ja mieluiten ehdota miehelle avointa suhdetta. Tämä olisi ehkä kannattanut tehdä ennen kuin hyppää sänkyyn jonkun muun kanssa, sillä jos on omin päin alkanut säätämään ja pettämään, en usko miehen olevan kovin hyvillään.

Vierailija
4/20 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauti, mutta älä vaan rakastu siihen naiseen!

Vierailija
5/20 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi/lapset?

Vierailija
6/20 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 07:51"]Häpeäisit. Mutta niin, taidat olla biseksuaali. Jos haluat jatkaa niin kerro kaikki ja mieluiten ehdota miehelle avointa suhdetta. Tämä olisi ehkä kannattanut tehdä ennen kuin hyppää sänkyyn jonkun muun kanssa, sillä jos on omin päin alkanut säätämään ja pettämään, en usko miehen olevan kovin hyvillään.
[/quote] Oikeassa olet. En epäile yhtään sitä että mies olisi hyvillään... ap

Vierailija
7/20 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 07:52"]Minkä ikäinen lapsi/lapset?
[/quote] Esikoinen 7v, kuopus 5v. ap

Vierailija
8/20 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten itse sanoit, väärin tuo on. En kuitenkaan pysty hillitsemään uteliaisuuttaani joten pakko kysyä, miten seksi eroaa naisen kanssa vs seksi miehen kanssa? Ja millainen tämä nainen on? Vapaa/varattu?

Vierailija
9/20 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä miehesi ja elä haluamaasi elämää

Vierailija
10/20 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 07:59"]Kuten itse sanoit, väärin tuo on. En kuitenkaan pysty hillitsemään uteliaisuuttaani joten pakko kysyä, miten seksi eroaa naisen kanssa vs seksi miehen kanssa? Ja millainen tämä nainen on? Vapaa/varattu?
[/quote] No... Tämä on sitten vain mun mielipide, mutta seksi naisen kanssa on mielestäni jotenkin aistikkaampaa ja romanttisempaa. Toki varmasti riippuu ihan naisesta/naisista. Lisäksi on jotenkin helpompi tehdä toiselle hyvää kun naisena tietää mikä tuntuu miltäkin ja toisinpäin sama. Joskin jokaisella on omat mieltymykset, joten toinen ei välttämättä tykkää samoista asioista kuin mistä itse tykkää. Meillä kuitenkin sattuu menemään mieltymykset yksiin, joten seksi on myös ns. taidokkaampaa kun tiedämme mikä tuntuu toisesta hyvältä.
Nainen on minua muutaman vuoden vanhempi, kaunis ja ihana tapaus. Niin ja hiljattain eronnut. ap

Vierailija
11/20 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pettäjät joutaisivat helvettiin

Vierailija
12/20 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään katunut edellisessä suhteessani pettämisiäni. Alitajuisesti tiesin kuitenkin, että tuo mies ei ole se lopullinen elämänkumppani ja seksistä en minäkään saanut irti mitään muuta, kuin hemmetin hyvää suuseksiä ja suht isoa kyrpää. Mutta ei ne riitä, kun tunnepuoli oli ihan jäässä, en konenut miestä lähiseksi enkä pitänyt häntä komeana kuin hetkittäin tms. ja mies ei vain sytyttänyt, ei sitten millään. Alottaessamme seurustelun söin e-pillereitä..ja lopetin 2v yhdessä olon jälkeen. Silloin ne ongelmat alkoi ja lakkasin haluamasta, vaikka monasti se on toisinpäin. Mulla sekoitti pillerit niin paljon kumppanin valinnassa, että ihan vääränlaisen (tosi mukava, iloinen ja epäitsekäs, vähän naisellinen tosin) miehen valitsin ja lopettaessani pillerit (oli tarkoitus vaihtaa kierukkaan) alkoi muutaman viikon päästä koko mies tuntua jollain tavalla vastnmieliseltä. Vaikka häntä rakastin ihan hullun lailla, seksuaalinen puoli häntä kohtaan hävisi ihan kokonaan ja jopa hänen ominaistuoksunsa sai minut etomaan :(
Yritettiin kuitenkin sitkeästi yhdessä, kun kerroin avoimesti mitä kaikkea pillerien lopetus teki ja miten oudolta oma olo tuntuu. (Vaikka tuntui hyvältä olo, olin pirteä, kostuin, sain upeita orgasmeja ja miehet, voi nam miten moni mies ja nainen näytti houkuttelevalta..)

olin aina tiennyt olevani bi. Ja tapasinkin lopulta naisen, jonka kanssa alkuun vietimme aikaa ystävinä. Hän asui kauempana ja oli/on naimisissa (hänen miehensä antaa vaimonsa harrastaa naisseksiä, siitä kohta lisää). Koskettelimme, suutelimmekin ohimennen, kuljimme käsikkäin, olin korviani myöten ihastunut.En kertonut miehelleni tästä intiimimmästä puolesta, vielä.
Kunnes kerran menin vierailemaan viikonlopuksi tämän pariskunnan luo, naisen mies lähti omiin menoihinsa ja jäimme naisen kanssa kaksin. Söimme, joimme, nauroimme. Lopulta päädyimme sänkyyn ja se oli ihanaa! Olin ihan uudestisyntynyt, en edes muistanut miltä tuntuu kiihottua toisesta ihmisestä niin paljon! Viikonloppu meni rakastellessa ja lähdin kotiin haikein mielin ja sovimme näkevämme pian uudestaan.

Kotona mies arvasi heti, jollain vaistolla aisti sen minusta ja tunnustin. Mies loukkaantui ja raivostui, tottakai. Mutta minua ei kaduttanut, ei ollenkaan ja se tuntui pahalta, todella pahalta. En vain osannut katua, koska seksi naisen kanssa oli saanut minut tajuamaan, että en halua jatkaa suhdettamme, en vain pysty ja on reilumpaa erota. Molempien kannalta. Silti vielä vuoden yritimme. Ja kuvioon tuli myös muut miehet. Baareista ja jatkoilta ym. Näitäkään en osannut katua, toivoin mieheni jättävän minut alitajuisesti, ja lopulta hän jättikin. Olin helpottunut ja elelin yksikseni aikani. Aikaa kului ja suhde sen naisen kanssa tyrehtyi ja tuli pelkäksi kaveruudeksi.

Sitten tapasin nykyisen mieheni. Ja voi luoja, vielä näin 6vuoden jälkeenkin haluan häntä hullun lailla, hänen vartalonsa kiihottaa minua, hänen tuoksunsa on niin ihanan houkutteleva. En voisi kuvitellakaan pettäväni häntä, en kenenkään kanssa. Koskaan. Ja mikä mun pointti oli? No se, että jos se seksi ei oikeasti yhtään nappaa eikä ole pitkään aikaan napannutkaan sen oman kumppanin kanssa,luultavasti se kumppani on väärä sinulle. Ketään ei voi vastentahtoisesti haluta. Vaikka haluaisi haluta. Ja joskus radikaalit teot vasta repäisevät irti totutusta ja turvallisesta. Jostain, missä on ehkä toisen mieliksi, ehkä tottumuksesta, ehkä ei edes vielä tiedosta sitä.

Vierailija
13/20 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 08:17"]En minäkään katunut edellisessä suhteessani pettämisiäni. Alitajuisesti tiesin kuitenkin, että tuo mies ei ole se lopullinen elämänkumppani ja seksistä en minäkään saanut irti mitään muuta, kuin hemmetin hyvää suuseksiä ja suht isoa kyrpää. Mutta ei ne riitä, kun tunnepuoli oli ihan jäässä, en konenut miestä lähiseksi enkä pitänyt häntä komeana kuin hetkittäin tms. ja mies ei vain sytyttänyt, ei sitten millään. Alottaessamme seurustelun söin e-pillereitä..ja lopetin 2v yhdessä olon jälkeen. Silloin ne ongelmat alkoi ja lakkasin haluamasta, vaikka monasti se on toisinpäin. Mulla sekoitti pillerit niin paljon kumppanin valinnassa, että ihan vääränlaisen (tosi mukava, iloinen ja epäitsekäs, vähän naisellinen tosin) miehen valitsin ja lopettaessani pillerit (oli tarkoitus vaihtaa kierukkaan) alkoi muutaman viikon päästä koko mies tuntua jollain tavalla vastnmieliseltä. Vaikka häntä rakastin ihan hullun lailla, seksuaalinen puoli häntä kohtaan hävisi ihan kokonaan ja jopa hänen ominaistuoksunsa sai minut etomaan :(
Yritettiin kuitenkin sitkeästi yhdessä, kun kerroin avoimesti mitä kaikkea pillerien lopetus teki ja miten oudolta oma olo tuntuu. (Vaikka tuntui hyvältä olo, olin pirteä, kostuin, sain upeita orgasmeja ja miehet, voi nam miten moni mies ja nainen näytti houkuttelevalta..)

olin aina tiennyt olevani bi. Ja tapasinkin lopulta naisen, jonka kanssa alkuun vietimme aikaa ystävinä. Hän asui kauempana ja oli/on naimisissa (hänen miehensä antaa vaimonsa harrastaa naisseksiä, siitä kohta lisää). Koskettelimme, suutelimmekin ohimennen, kuljimme käsikkäin, olin korviani myöten ihastunut.En kertonut miehelleni tästä intiimimmästä puolesta, vielä.
Kunnes kerran menin vierailemaan viikonlopuksi tämän pariskunnan luo, naisen mies lähti omiin menoihinsa ja jäimme naisen kanssa kaksin. Söimme, joimme, nauroimme. Lopulta päädyimme sänkyyn ja se oli ihanaa! Olin ihan uudestisyntynyt, en edes muistanut miltä tuntuu kiihottua toisesta ihmisestä niin paljon! Viikonloppu meni rakastellessa ja lähdin kotiin haikein mielin ja sovimme näkevämme pian uudestaan.

Kotona mies arvasi heti, jollain vaistolla aisti sen minusta ja tunnustin. Mies loukkaantui ja raivostui, tottakai. Mutta minua ei kaduttanut, ei ollenkaan ja se tuntui pahalta, todella pahalta. En vain osannut katua, koska seksi naisen kanssa oli saanut minut tajuamaan, että en halua jatkaa suhdettamme, en vain pysty ja on reilumpaa erota. Molempien kannalta. Silti vielä vuoden yritimme. Ja kuvioon tuli myös muut miehet. Baareista ja jatkoilta ym. Näitäkään en osannut katua, toivoin mieheni jättävän minut alitajuisesti, ja lopulta hän jättikin. Olin helpottunut ja elelin yksikseni aikani. Aikaa kului ja suhde sen naisen kanssa tyrehtyi ja tuli pelkäksi kaveruudeksi.

Sitten tapasin nykyisen mieheni. Ja voi luoja, vielä näin 6vuoden jälkeenkin haluan häntä hullun lailla, hänen vartalonsa kiihottaa minua, hänen tuoksunsa on niin ihanan houkutteleva. En voisi kuvitellakaan pettäväni häntä, en kenenkään kanssa. Koskaan. Ja mikä mun pointti oli? No se, että jos se seksi ei oikeasti yhtään nappaa eikä ole pitkään aikaan napannutkaan sen oman kumppanin kanssa,luultavasti se kumppani on väärä sinulle. Ketään ei voi vastentahtoisesti haluta. Vaikka haluaisi haluta. Ja joskus radikaalit teot vasta repäisevät irti totutusta ja turvallisesta. Jostain, missä on ehkä toisen mieliksi, ehkä tottumuksesta, ehkä ei edes vielä tiedosta sitä.

[/quote] En oikein osaa sanoa tähän mitään, mutta kiitos kun jaoit kokemuksesi. Pisti todella ajattelemaan. Niin ja hienoa että olet löytänyt oikean miehen rinnallesi. ap

Vierailija
14/20 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin tuttua. Nimimerkki seksisuhde yli kymmenen vuotta nuoremman lastenhoitajan kanssa. Niin kliseistä niin kliseistä, ellen olisi nainen. No uskomaton nainen ja mieletöntä seksiä. Ei voi puhua samana päivänä seksistä hänen kanssaan ja seksistä kusipää mieheni kanssa. Lasten ja raha-asioiden takia kuitenkin kestän miestäni ja koska voin tehdä siitä itselleni mukavaa niin todellakin teen. Kusipää miehen mulkku käytös ei tunnu yhtään niin kamalalta kun muutamaa tuntia aiemmin on saanut huikean orgasmin ihanan suuseksin seurauksena.

Vierailija
15/20 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 08:30"]

Kovin tuttua. Nimimerkki seksisuhde yli kymmenen vuotta nuoremman lastenhoitajan kanssa. Niin kliseistä niin kliseistä, ellen olisi nainen. No uskomaton nainen ja mieletöntä seksiä. Ei voi puhua samana päivänä seksistä hänen kanssaan ja seksistä kusipää mieheni kanssa. Lasten ja raha-asioiden takia kuitenkin kestän miestäni ja koska voin tehdä siitä itselleni mukavaa niin todellakin teen. Kusipää miehen mulkku käytös ei tunnu yhtään niin kamalalta kun muutamaa tuntia aiemmin on saanut huikean orgasmin ihanan suuseksin seurauksena.

[/quote]Siis sinä petät ja mies on mielestäsi se kusipää? :D Kyllä pettäjillä aina selityksiä ja muita keksittyjä syitä pettämiselle (kuten tästäkin ketjusta on huomattu).

Vierailija
16/20 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 jatkaa vielä. Mutta, onhan myös vaiheita, kun se oma kumppani ei sytytä ja kaipaa uutta. Sekin on ihan normaalia. Mutta se, ettei kadu petosta, on minusta jonkinlainen merkki, hälytyskellojen pitäisi kilistä ja yleensä ihmiset katuvat syvästi loukanneensa puolisoaan. Minä en katunut ja ymmärsin monta asiaa; en romanttisesti rakastanut kumppaniani, vaan enempi kaverina. En kyennyt kiihottumaan ihmisestä, kenen ominaistuoksu ei ole kiihottava ja miellyttävä. En nauttinut seksistä hänen kanssaan, koska tunnetta olisi voinut verrata esim serkun kanssa "puoliväkisin toisen mieliksi". Siis tarkoitan, että ei vaan koe miehenä puoleensavetäväksi. Vaikka mies oli teknisesti erittäin taitava ja miellyttämishaluinen, epäitsekäs rakastaja, niin ei, lähinnä hänen aloitteet ärsyttivät koska tiesin etten kykene kiihottumaan myös henkisesti, vain fyysisesti.

Nykyisen mieheni kanssa pystyn kaikilla tasoilla kiihottumaan, tottakai on kausia, että haluttaa vähemmän, mutta harvoin. Voisin nuuhkia hänen kaulakuoppaansa koko ajan, ikävöin häntä hönen poissaollessaan ja hänen kosketuksensa tuntuu hyvältä. Exän kainaloon en halunnut mennä enkä häntä ikävöinyt, pikemmikin olin helpottunut ettei ole paikalla. Nykyisen kanssa kiehnäämme edelleen, kuin vastarakastuneet, olemme kylki kyljessä sohvalla, nukumme sylikkäin, kuljemme kaupungilla käsikkäin ja suukottelemme paljon ja joka paikassa. Meillä on 1,7v lapsi, eikä edes lapsen saaminen etäännyttänyt meitä liikaa. Löysimme tiemme takaisin toistemme luo. Lähennyimme ja hitsauduimme tiukemmin kiinni toisiimme. Imelää, tiedän, mutta totta. Ex halusi lapsia myös, mutta itse en, en hänen kanssaan vaam jonkun muun.

Vierailija
17/20 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen pettäminen pitäidkö pettää .pitäiskö käräyttää pettäjä. Kenellä urpolla jatkuva pettämis fantasia. Pettäminen tän viikon teema!

Vierailija
18/20 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 08:46"]

Pettäminen pettäminen pitäidkö pettää .pitäiskö käräyttää pettäjä. Kenellä urpolla jatkuva pettämis fantasia. Pettäminen tän viikon teema!

[/quote]Naisvaltainen palsta, niin totta kai on koko ajan ketjualoituksia kuinka petin tai tekisi mieli pettää. Sitten selitellään ja naiset peukuttaa toisten selittelyjä oikeuttaakseen pettämistä. Välillä jonkun mies on pettänyt tai joku epäilee miehensä pettäneen ja silloin yhteinen raivo repeää sitä miestä kohtaan

Vierailija
19/20 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus ei rakasta sinua ap.

Vierailija
20/20 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lesbo.