Miten voisin saada naapurini ihastumaan minuun?
Hän moikkaa vain harvoin, välillä ei moikannut ollenkaan ja tuntui vihaavan tai ainakin karttavan minua jostain syystä. Hän on ehkä noin 15 vuotta minua vanhempi ja kerran taloyhtiön talkoissa kuulin hänen juopuneena kertovan miesihanteestaan, joka oli aika erilainen kuin itse olen (tuskin pitää minua miehekkäänä tai vetoavana).
Olisiko teillä kuitenkin jotain vinkkejä, onko jotenkin mahdollista saada häntä lämpenemään minulle?
Kommentit (47)
Pyydä baariin kanssasi, kehu kauniiksi... hämmentyy varmasti ehdotuksesta ja saattaa jopa suostua siksi helpommin, jos muuten tuskin suostuisi.
Mene ovelle kysymään: "Voiksä olla?" Niin me lapsena tehtiin, miksi sama ei sitten toimisi edelleen.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 06:51"]Laula serenadi ikkunan alla huomenna illalla. On takuulla otettu. Seuraavana päivänä järjestä hänelle ruusulähetys kotiovelle. Kyllä se siitä, ellei heti niin pikkuhiljaa.
[/quote] Moni voisi jo pelästyä tuollaista...
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 03:51"]Odota seuraavaa kertaa, kun näet hänet juopuneena. Ehkä tuolloin voisit kuulla onko sinulla mahdollisuuksia, totuushan kuuluu tunnetusti humalaisen suusta.
[/quote] :DD en tiedä oliko tuossa huumoria, mutta jotenkin vain alkoi vähän naurattaa.
Miksi pitäisi? Ei ketään saa väkisin ihastumaan toiseen. Ehkä hän on huomannut ihastumisesi, minkä vuoksi on kylmäkiskoinen. Sen vuoksi puhui ehkä jopa harkitusti miesihanteestaan sinun kuultesi. Ehkä ajatteli humalassa sen olevan hyvä idea laannuttaa tunteesi.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 07:40"]Miksi pitäisi? Ei ketään saa väkisin ihastumaan toiseen. Ehkä hän on huomannut ihastumisesi, minkä vuoksi on kylmäkiskoinen. Sen vuoksi puhui ehkä jopa harkitusti miesihanteestaan sinun kuultesi. Ehkä ajatteli humalassa sen olevan hyvä idea laannuttaa tunteesi.
[/quote] En ole mitenkään ilmaissut olevani itse ihastunut enkä oikeastaan olekaan sitä. Nimenomaan tuo kylmäkiskoisuus vain kiehtoo minua ja olen alkanut lämmetä jotenkin viime aikoina hänelle. Ap
Tai sitten sillä ei ole aavistustakaan sun tunteista. Missä päin asutte? mietin vaan et voisitko olla mun naapuri...
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 07:57"]Tai sitten sillä ei ole aavistustakaan sun tunteista. Missä päin asutte? mietin vaan et voisitko olla mun naapuri...
[/quote] Missä päin itse asut? Ja miten suhtautuisit lähestymiseeni olettaen että olen kuka luulet minun olevan? Ap
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 08:00"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 07:57"]Tai sitten sillä ei ole aavistustakaan sun tunteista. Missä päin asutte? mietin vaan et voisitko olla mun naapuri...
[/quote] Missä päin itse asut? Ja miten suhtautuisit lähestymiseeni olettaen että olen kuka luulet minun olevan? Ap
[/quote] Tai no, anna mieluummin vaikka jokin vinkki, josta arvaisin osuneesi oikeaan jos olet naapurin? Ap
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 07:57"]Tai sitten sillä ei ole aavistustakaan sun tunteista. Missä päin asutte? mietin vaan et voisitko olla mun naapuri...
[/quote] Nyt vasta huomasin, "asutte". Ellei ollut vahingossa kirjoitettu. Asun yksin, Etelä-Suomessa. Ap
Siis jos ootte naapureita niin varmaan aika lähekkäin asutte :) no joo mä en asu yksin vaan lasten kanssa ja olen varattukin eteläsuomessa myös.
Onnea vaan ap, yrittävää ei laiteta ellei muuta. Et voi kuin voittaa tässä.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 08:15"]Siis jos ootte naapureita niin varmaan aika lähekkäin asutte :) no joo mä en asu yksin vaan lasten kanssa ja olen varattukin eteläsuomessa myös.
[/quote] No, onko kyseessä lähiö lounaisemmassa Suomessa? Ja millainen olen jos olen kuka luulet? Ap
Ei mä asun Helsingissä. Mutta onnea yritykseen.
Näitä aina riittää näissä ketjuissa, jotka ovat tunnistavinaan itsensä ja muita tietämiään henkilöitä näistä. Oikeasti tässäkin on ehkä 1% mahdollisuus osua oikeaan, vaikka tilanne tuntuisi tutulta.
Onko Helsingissä taloyhtiöiden talkoita? Onko aloittaja tosissaan vai uskottava trolli? Joka tapauksessa, suosittelen psykologista manipulaatiota.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 08:29"]Näitä aina riittää näissä ketjuissa, jotka ovat tunnistavinaan itsensä ja muita tietämiään henkilöitä näistä. Oikeasti tässäkin on ehkä 1% mahdollisuus osua oikeaan, vaikka tilanne tuntuisi tutulta.
[/quote] Kuinkahan monesti nämä ketjut ovat aiheuttaneet tosielämässä sekaannusta, kun ihmiset ovat luulleet heistä puhuttavan täällä?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 03:42"]Hän moikkaa vain harvoin, välillä ei moikannut ollenkaan ja tuntui vihaavan tai ainakin karttavan minua jostain syystä. Hän on ehkä noin 15 vuotta minua vanhempi ja kerran taloyhtiön talkoissa kuulin hänen juopuneena kertovan miesihanteestaan, joka oli aika erilainen kuin itse olen (tuskin pitää minua miehekkäänä tai vetoavana). Huono valehtelija ole. Pettäminen on parasta kaikkeen!
Olisiko teillä kuitenkin jotain vinkkejä, onko jotenkin mahdollista saada häntä lämpenemään minulle?
[/quote]
Tottakai on mahdollista. Helppoa se ei usein silti ole, mutta mistä tiedät vaikka hänkin olisi kiinnostunut sinusta?
Kirjoita hänelle kirje.