Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voisin saada naapurini ihastumaan minuun?

Vierailija
06.08.2015 |

Hän moikkaa vain harvoin, välillä ei moikannut ollenkaan ja tuntui vihaavan tai ainakin karttavan minua jostain syystä. Hän on ehkä noin 15 vuotta minua vanhempi ja kerran taloyhtiön talkoissa kuulin hänen juopuneena kertovan miesihanteestaan, joka oli aika erilainen kuin itse olen (tuskin pitää minua miehekkäänä tai vetoavana).
Olisiko teillä kuitenkin jotain vinkkejä, onko jotenkin mahdollista saada häntä lämpenemään minulle?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 08:56"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 03:42"]Hän moikkaa vain harvoin, välillä ei moikannut ollenkaan ja tuntui vihaavan tai ainakin karttavan minua jostain syystä. Hän on ehkä noin 15 vuotta minua vanhempi ja kerran taloyhtiön talkoissa kuulin hänen juopuneena kertovan miesihanteestaan, joka oli aika erilainen kuin itse olen (tuskin pitää minua miehekkäänä tai vetoavana). Huono valehtelija ole. Pettäminen on parasta kaikkeen!
Olisiko teillä kuitenkin jotain vinkkejä, onko jotenkin mahdollista saada häntä lämpenemään minulle?
[/quote]
[/quote] ?

Vierailija
42/47 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 07:36"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 03:51"]Odota seuraavaa kertaa, kun näet hänet juopuneena. Ehkä tuolloin voisit kuulla onko sinulla mahdollisuuksia, totuushan kuuluu tunnetusti humalaisen suusta.
[/quote] :DD en tiedä oliko tuossa huumoria, mutta jotenkin vain alkoi vähän naurattaa.
[/quote] Itse nauroin puoliääneen koko ketjun ajan. Paras provo aikoihin, vaikka luultavasti(?) pohjautuukin osittain tositapahtumiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hänen kävellessä ohi, mene ikkunaan runkkaamaan siten, että hän näkee, kun mälli lentää. Itse olen tehnyt näin vuosia, mutta velä ei ole käynyt flaksi.

Vierailija
44/47 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt muista mikä sen eliksiirin nimi on, mutta yhdessä leffassa oli joku aine jota suihkauttamalla sai rakkauden syttymään. Olisikohan siinä ratkaisu tähän? Pimeiltä markkinoilta löytyy melko varmasti, ellei jopa luontaistuotekaupoista tai apteekin hyllystä.

Vierailija
45/47 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 07:17"]

...kehu kauniiksi...

[/quote]

Tuo varmasti niitä realistisimpia keinoja sopivassa tilanteessa. Siis jos aloittajan mielestä naapuri on ihastuttavan kaunis ja vetoava oikeasti eikä kyse ole vain valloittamisen tarpeesta.

Mutta toimiiko tuollainen noin yleensä ottaen? Toimiiko se tässä todennäköisemmin kuin tilanteessa jossa vanhempi mies kehuisi nuoren naisen ulkonäköä. Mielestäni ehkä.

Vierailija
46/47 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos  naapuri käyttäytyy noin, luulen hänen ihastuneen sinuun, mutta jo ikäeron vuoksi suojelee itseään pettymykseltä ja torjutuksi tulemiselta. Eli ole ystävällinen, hymyile, avaa ovi, juttele mukavia aina tilaisuuden tullen. Älä kuitenkaan ole päälke käyvä. Kyllä hän siitä pikkuhiljaa sulaa. Onnea

Vierailija
47/47 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivo jotain ja käy lainaamassa sokeria häneltä! Sitten kun on valmista niin käy pyytämässä kahville! ! :) Ihan paras tämä neuvo! Minuun ainakin uppois. T. Nainen 37 vee :)