Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voisin saada naapurini ihastumaan minuun?

Vierailija
06.08.2015 |

Hän moikkaa vain harvoin, välillä ei moikannut ollenkaan ja tuntui vihaavan tai ainakin karttavan minua jostain syystä. Hän on ehkä noin 15 vuotta minua vanhempi ja kerran taloyhtiön talkoissa kuulin hänen juopuneena kertovan miesihanteestaan, joka oli aika erilainen kuin itse olen (tuskin pitää minua miehekkäänä tai vetoavana).
Olisiko teillä kuitenkin jotain vinkkejä, onko jotenkin mahdollista saada häntä lämpenemään minulle?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyile aina vastaantullessasi ja tervehdi. Koeta jutella, jos tilanne on luonteva. Ehkä jossain vaiheessa voisit ostaa hänelle kukkia, mutta ehkäpä se olisi luontevaa vasta noiden muiden kohtien jälkeen.

Vierailija
2/47 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota seuraavaa kertaa, kun näet hänet juopuneena. Ehkä tuolloin voisit kuulla onko sinulla mahdollisuuksia, totuushan kuuluu tunnetusti humalaisen suusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 03:45"]Hymyile aina vastaantullessasi ja tervehdi. Koeta jutella, jos tilanne on luonteva. Ehkä jossain vaiheessa voisit ostaa hänelle kukkia, mutta ehkäpä se olisi luontevaa vasta noiden muiden kohtien jälkeen.
[/quote] Hyviä neuvoja, mutta jotain muuta täytyisi keksiä, sillä hän hädin tuskin edes moikkaa minua takaisin tällä hetkellä. Ap

Vierailija
4/47 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 03:51"]Odota seuraavaa kertaa, kun näet hänet juopuneena. Ehkä tuolloin voisit kuulla onko sinulla mahdollisuuksia, totuushan kuuluu tunnetusti humalaisen suusta.
[/quote] Tätä olen toki miettinyt, mutta tällainen tilanne on ollut vain kerran. En jaksaisi odottaa sellaista, mitä ei todennäköisesti ole tulossa. Ap

Vierailija
5/47 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota suoraan jotain, katso miten käy. Älä kuitenkaan ole päällekäyvä vaan herrasmies. Voithan pyytää vaikka kahville.

Vierailija
6/47 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti mahdollista, että on mahdollista, muttei välttämättä. Mistä tiedät, miten hän näkee sinut vaikket itse kokisi sopivasi hänen ihanteeseensa?

Vierailija
7/47 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 04:12"]On varmasti mahdollista, että on mahdollista, muttei välttämättä. Mistä tiedät, miten hän näkee sinut vaikket itse kokisi sopivasi hänen ihanteeseensa?
[/quote] Kiitos, tuota en tullut ajatelleeksikaan. Voi hyvinkin olla, vaikka kyllä minua kiehtoo myös sekin vaihtoehto, että hän ihastuisi minuun vaikka oma johtopäätökseni olisi oikea. En tiedä miksi. Ap

Vierailija
8/47 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen on useimmiten mysteeri myös ihmiselle itselleen. Harvemmin kukaan kykenee säätelemään tunteitaan joidenkin kriteerien läpi. Teoriassa sulla on hyvätkin mahkut, ehkä ;)

Vierailija
9/47 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi findilla hänen numeronsa ja lähetä kikkelikuva tekstin "nussittuna nukkuisit paremmin" ja oman nimesi kera. Toimii!

Vierailija
10/47 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 04:34"]Etsi findilla hänen numeronsa ja lähetä kikkelikuva tekstin "nussittuna nukkuisit paremmin" ja oman nimesi kera. Toimii!
[/quote] Huono vitsi. Ap:lle neuvoisin miettimään näitä muita neuvoja ja niiden pohjalta toimimaan miten vain on luontevaa. Kunhan kumpikaan osapuoli ei ole varattu, niin tämä on ainakin kaltaiselleni romantikolle oikein mieltä lämmittävä ketju.

Vierailija
11/47 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa menisit juttelemaan, ensin ihan niitä näitä ja sitten menisit varovaisesti eteenpäin, jos koet tilanteen otolliseksi. Muista olla ystävällinen!

Vierailija
12/47 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 04:34"]Etsi findilla hänen numeronsa ja lähetä kikkelikuva tekstin "nussittuna nukkuisit paremmin" ja oman nimesi kera. Toimii!
[/quote] Jep, etenkin kun tarkoituksena oli saada naapuri ihastumaan aloittajaan. Oikein sydämiä leijuu varmasti taloyhtiön yllä tuon jälkeen.

Vierailija
13/47 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vinkki: jätä naapurit rauhaan.

Vierailija
14/47 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 06:16"]Hyvä vinkki: jätä naapurit rauhaan.
[/quote] Älä nyt masenna aloittajaa. Rakkautta ja rauhaa vain, niin se maailma paranee ja ihmiset ovat iloisia.

Vierailija
15/47 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää Facebook-kaveriksi ja koeta jutella sitä kautta ensin jonkun tekosyyn varjolla, jos et uskalla kokeilla kepillä jäätä muuten.

Vierailija
16/47 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Menet ihan normaalisti juttelemaan kun näet seuraavan kerran, ja pyydät kahville luoksesi!

Vierailija
17/47 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laula serenadi ikkunan alla huomenna illalla. On takuulla otettu. Seuraavana päivänä järjestä hänelle ruusulähetys kotiovelle. Kyllä se siitä, ellei heti niin pikkuhiljaa.

Vierailija
18/47 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala pikkuhiljaa moikkailla naapurillesi ja jutella niitä näitä aina kun näätte. Muista hymyillä ja olla ystävällinen. Sitten voit alkaa kokeilla kepillä jäätä ja ehdottaa vaikka kahveja tms. Tsemppiä!!

Vierailija
19/47 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän pitää 15 vuoden ikäeroa liian suurena? Etenkin, jos naapurisi on nainen ja sinä mies (et kertonut, joten pidän mahdollisena että olette molemmat miehiä - siinä tapauksessa ikäjuttu ei ehkä ole niin olennainen)? En näkisi, että tässä on paljon tehtävissä. Voit yrittää olla ystävällinen ja mukava, mutta jos hän tosiaankin karttaa sinua, niin neuvoisin luovuttamaan ja alkamaan katsella muita vaihtoehtoja. Liian päällekäyvä tuttavuuden tekeminen ei kannata, se saisi luultavasti hänet karttamaan sinua entistä päättäväisemmin.

Vierailija
20/47 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 06:57"]Ehkä hän pitää 15 vuoden ikäeroa liian suurena? Etenkin, jos naapurisi on nainen ja sinä mies (et kertonut, joten pidän mahdollisena että olette molemmat miehiä - siinä tapauksessa ikäjuttu ei ehkä ole niin olennainen)? En näkisi, että tässä on paljon tehtävissä. Voit yrittää olla ystävällinen ja mukava, mutta jos hän tosiaankin karttaa sinua, niin neuvoisin luovuttamaan ja alkamaan katsella muita vaihtoehtoja. Liian päällekäyvä tuttavuuden tekeminen ei kannata, se saisi luultavasti hänet karttamaan sinua entistä päättäväisemmin.
[/quote] Ellei aloittaja ole alle 20-vuotias, niin harvoin aikuisista näkee päällepäin onko kovin nuori vai ei, ellei ole babyface. Tuskin kukaan karttaa naapuria ikäeron takia? Luultavasti kysymys on jostain muusta, joka saattaisi korjaantua ihan jo tutustumalla.