Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa elää itseni kanssa

Vierailija
05.08.2015 |

Oon melkein 40 v nainen enkä osaa huolehtia itsestäni ja tavaroistani. Tänään oon käyttänyt valehtelematta koko päivän siihen että etsin kahta tavaraa. Toinen löytyi ihan juuri siitä laatikosta, jossa olen sitä aina säilyttänyt ja josta useita kertoja katsoin samalla kun käänsin koko muun asunnon ympäri. Lopulta etsimäni juttu löytyi siitä oikeasta laatikosta, mutta erään rasian sisältä. Argh.
.
Toinen asia. Olen yli vuoden ajan aikonut lähettää eräälle ystävälle kortin. Meni tietenkin viikkoja ennen kuin sain ostettua sen. Kortti lojui pöydällä mutta en saanut kirjoitettua ja postitettua sitä. Se meni hukkaan. Ostin uuden kortin ja melko pian sen jälkeen löysin ensimmäisen. Nyt minulla lojui kaksi korttia odottamassa kirjoittamista / postitusta. Loppukeväästä päätin kerran kaupassa että NYT laitan sen kortin postiin. Niinpä ostin kolmannen kortin, koska oletin että kaksi ekaa on hukassa. No arvatkaa postitinko... Tänään ajattelin hoitaa asian mutta en osta enää kortteja. Jossain täällä asunnossani on 3 korttia, jotka olen ostanut sitä yhtä ja samaa ystävää varten. En vain löydä niistä yhtäkään!!!!
.
Miten voi aikuinen ihminen olla tällainen. Minulla pitää olla joka ikistä asiaa varten muistilappu, silti unohdan asioita ja hukkaan tavaroita. Kesällä minun piti maksaa tosi tärkeä lasku juuri ennen kuin lähdin reissuun. Pakkaaminen oli (yllätys, yllätys!) jäänyt viimetippaan joten otin laskun mukaan ja ajattelin maksaa sen reissun aikana. Unohdin koko jutun ja laskuttaja otti minuun yhteyttä ja muistutti asiasta. Tuossa vaiheessa (pari päivää reissuun lähdön jälkeen) en enää muistanut että lasku oli minulla mukana ja tuskailin, miten saan sen nopeasti maksettua kun ei ole laskun tietoja.
.
Voitte vain kuvitella, miten etsin päivittäin kännykkää, lompakkoa, avaimia, aurinkolaseja... Unohdan joskus syödä. Illalla mietin, miksi on niin huono olo ja sitten tajuan, etten ole syönyt koko päivänä. En huomaa ajankulua. Havahdun klo 1 yöllä, että pitäisi varmaan mennä nukkumaan tai tajuan liian myöhään, että ruokakaupat on jo kiinni. Välillä tuntuu, että tarvisin holhoojan.
.
Onko kukaan muu näin kahjo?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen muistisairaus minun ikäisellä voisi olla, jos siitä on kyse? Dementia? Alzheimer? Mitä niitä on?
.
Ap

Vierailija
22/24 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös muut vitskut: e-epä, magnesium, sinkku, b-12, d, tkhon labratestrihin vaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on adhd. mulla myös ja just tuollaista elämä on. tuntuu usein että en osaa mitään/saa mitään aikaan/ en osaa käyttäytyä/olen liian impulsiivinen.

tsemppiä. lääkkeistä voi olla hyötyä.

Vierailija
24/24 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hukkasin yhteen aikaan pankkikorttia ja aina piti tilata uudet tunnukset, hukkasin myös paljon tavaroita töihin , kun koko omaisuus pitää raahata mukana, se ärsytti ihan hirveästi, mietin että kohta tulen alasti töihin. Töissä ollessa tuli ja tulee vieläkin hirveä paniikki missä on vaikka pankkitunnusluvut

enkä pääse niitä tarkastamaa kuon kotona ja huoli jäikö hella päälle. Se on ihan hirveää kun ei muista.