Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla merkityksellinen työpaikka?

Vierailija
05.08.2015 |

Mitä ajattelet työpaikastasi suhteessa yhteiskuntaan ja ympärilläolevaan maailmaan? Saatko osallistua yhteiskunnan rakentamiseen, vai jääkö duunistasi käteen vain se rahapalkka?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnallisesti tärkeää kyllä., mutta itse en jaksaisi työtäni enää päivääkään.

Vierailija
22/30 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin auttavani ihmisiä mutta olenkin vain täyttämässä lappuja ja lomakkeita jotta ministeriöissä olisi työntekijöillä olemassaolon oikeutus. Nykyään teen mahdollisimman vähän "töitä" kun sillä ei ole mitään merkitystä yhdenkään ihmisen elämään. Tärkeintä on että laput on täytetty oikein niin saadaan laskutus pyörimään. Viis siitä onko ihmisten tilanteissa tapahtunut mitään kehitystä, kunhan hänet on raportoitu oikein iän, sukupuolen, koulutuksen ym. mukaan. Oksettaa tämmöinen ihmisten kyykyttäminen 9 € takia. Joo, tiedän, olen paska kun olen osaltani pyörittämässä systeemiä mutta tarvitsen tuon rahan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkani on hyvin merkityksellinen Suomen, Euroopan ja koko maailmanlaajuisesti. Yksi suurista EU-instituutioista.

Vierailija
24/30 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä sitten, onko yhteiskunnallisesti tärkeää mutta ihmisten terveyden kannalta tärkeää ainakin. 

Palkka on huono eikä työtä pahemmin arvosteta. Mutta saapahan enemmän rahaa  kuin Kelasta.

-laitoshuoltaja-

Vierailija
25/30 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 22:46"]Luulin auttavani ihmisiä mutta olenkin vain täyttämässä lappuja ja lomakkeita jotta ministeriöissä olisi työntekijöillä olemassaolon oikeutus. Nykyään teen mahdollisimman vähän "töitä" kun sillä ei ole mitään merkitystä yhdenkään ihmisen elämään. Tärkeintä on että laput on täytetty oikein niin saadaan laskutus pyörimään. Viis siitä onko ihmisten tilanteissa tapahtunut mitään kehitystä, kunhan hänet on raportoitu oikein iän, sukupuolen, koulutuksen ym. mukaan. Oksettaa tämmöinen ihmisten kyykyttäminen 9 € takia. Joo, tiedän, olen paska kun olen osaltani pyörittämässä systeemiä mutta tarvitsen tuon rahan.
[/quote]
Siis kk palkan, en 9€. ap

Vierailija
26/30 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman mun työtäni maailma pyörisi samalla tavalla, joten yhteiskunnalle olen aivan yhdentekevä töineni...

Kansainvälisten pikakuljetusten myyntiedustaja

P.s. Huono palkka, saavuttamattomat provikat

Vierailija
27/30 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

18: Eikö työsi ole ainakin välillisesti tärkeää kaikille niille, jotka tarvitsevat tuotteita nopeasti? Maailman pyöriminen muuttuisi oleellisesti, jos palaisimme höyrylaiva-aikaan ja joutuisimme odottelemaan yhtä sun toista kuukausikaupalla.

Minun työni ei ole tärkeää, muttei se minua haittaa. Eikä siitä juuri rahaakaan jää.

Vierailija
28/30 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Olen te-hallinnossa töissä ja työssäni pystyn konkreettisesti edistämään ihmisten työllistymistä ja kouluttautumista.

Vierailija
29/30 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:19"]

pystyn konkreettisesti edistämään ihmisten työllistymistä ja kouluttautumista.

[/quote]

Paskapuhetta.

Vierailija
30/30 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te-keskuksen sais lopettaa. On olemassa vain sitä varten, että omilla työntekijöillä on duunia. Akateemisille työnhakijoille opetatte, kuinka tehdä CV - älkää ny viittikö naurattaa!