Yököttää parisuhteet, joissa nainen on miestä vanhempi
Kommentit (82)
Onpas todella kiihkeää, suutelette keskellä päivää keittiössä niin miehen täytyy juosta syömään pillereitä että seisoisi.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 22:42"]Riipparit ja veltto vartalo ei kiihota.
Muuten vanhemmat naiset on hyvää juttuseuraa
[/quote]
Joo, niin on. Ja hauskoja. Mutta vain juttuseurana
[/quote]
Totta
Olen miestäni vuoden verran vanhempi. Kylläpä olen yökköttävä puuma ja haen vain omaishoitajaa miehestäni. Eikäku, mites tää nyt menikää?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 10:42"]Olen miestäni vuoden verran vanhempi. Kylläpä olen yökköttävä puuma ja haen vain omaishoitajaa miehestäni. Eikäku, mites tää nyt menikää?
[/quote]
No aattele nyt kun sinä oot 80, on miehesi vasta 79
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:46"]Hyi muakin kun miettii että jo muutenkin ajat katsoo vinoon kun miestensä kans kuljeksivat ja että keskiverto on et samanikäine maine näyttää aika paljo vanhemmalta kun samanikäinen mies ainaki ikäluokassa 25-45. Kolmanneks mite joku voi olla jnk nuoren miehen kans kun keskiverrosti miehet ei muutenkaa osaa mitää ja on mamiksii tai sit naisenhakkaajii ja nekään ei sulje toisiaan pois!
[/quote]
Nyt on sekava viesti
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:04"]Köhöm, moni 45v nainen paremmassa kunnossa kuin moni parikymppinen ja oikeasti jotkut vanhemmat naiset erittäin seksikkäitä.
mikä parasta he ovat fiksuja ja tajuavat elämästä jne toisin kuin 20v liisat.
[/quote]
Haha:) isot on luulot!
Näissä se mies on yleensä ulkomaalainen
Ei yökötä. Hienoa, että ihmiset rakastuu ja rakastaa.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:25"]
Yhhh tuttuni 40v seurustelee 18v pojan kanssa. Yök yök yök! Ei oo poika normaali jos äitinsä ikäsen kaa on
[/quote]
tuolla ikäerolla se ei ole normaalia toisinkaan päin.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:04"]Köhöm, moni 45v nainen paremmassa kunnossa kuin moni parikymppinen ja oikeasti jotkut vanhemmat naiset erittäin seksikkäitä.
mikä parasta he ovat fiksuja ja tajuavat elämästä jne toisin kuin 20v liisat.
[/quote]
Haha:) isot on luulot!
[/quote]
Tämä
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:46"]Hyi muakin kun miettii että jo muutenkin ajat katsoo vinoon kun miestensä kans kuljeksivat ja että keskiverto on et samanikäine maine näyttää aika paljo vanhemmalta kun samanikäinen mies ainaki ikäluokassa 25-45. Kolmanneks mite joku voi olla jnk nuoren miehen kans kun keskiverrosti miehet ei muutenkaa osaa mitää ja on mamiksii tai sit naisenhakkaajii ja nekään ei sulje toisiaan pois!
[/quote]
Say what?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 20:53"]Paskaläjä ap:n yököttely ei ketään hetkauta! Yököttele rauhassa!
[/quote]
Oikein!
Olen vuoden vanhempi miestäni. En kyllä koe itseäni äidiksi hänelle. hih!
Mulla on kymmenen vuotta nuorempi aviomies. Voi yökötys
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:03"]Eikö noihin pakkoajatuksiin ole lääkettä?
[/quote]
Mä mietin että mistä purkista tänään otettu lääkkeet
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 22:14"]Mulla on kymmenen vuotta nuorempi aviomies. Voi yökötys
[/quote]
Ettäs kehtaat;)
Itsekkään en olisi suhteessa jossa nainen vahvempi. Vaimo aina välillä koittaa kun suututtaa jokin joka toinen kuukaus. Annan turpaa oikein kunnolla jos vituttaa. Välillä lyön varuiksi pari kovaa kylkee. Sit mökötetää pari päivää ja sit taas suhde toimii. Tällästä meillä.
t:tosimiäs
Katsoiko joku tiistaina (4.8) dokumentin jossa oli parisuhteita joissa ikäero oli huomattava. Eräskin nainen oli 40 vuotta miestään vanhempi, kulki rollaattorin kanssa mutta miehen sanojen mukaan harrastivat seksiä kuin kanit...
Tuli jostain jim, tv5, ava tms. kanavalta joskus seitsemän jälkeen illalla.