Ne tiukat jumppahousut sopii vain harvalle ;)
Joo, olen se typykkä takarivistä. En varsinaisesti kyylää muiden naisten takamuksia, mutta ihan totta pientä itsekritiikkiä peliin. Eilen meinasi tulla jumpassa yrjö löysäperäisen löllöreiden takana. Hyi että ja eihän se pysynyt edes rytmissä.
Kommentit (10)
Dorka. Jumppahousut on jumppaa varten, eikä itsensä esittelyä varten.
Minulla on hyvä, pyöreä, pysty ja kiinteä beba. Mieheni tykkää ja olen kyllä saanut palautetta muiltakin miehiltä. Melkoisia löllöpyllyjä sitä on makkarankuoriin ahdettu. Ap - käytän lyhyitä shortseja
Joo siis miten ne sellulöllöpyllyt kehtaa edes tulla sinne salille! Menis ahmimaan niitä ranskalaisia grillille! Eiku..
Mene eturiviin, jos yököttää.
Vai eikö susta ole siihen? Pelkäät, että joku huomaa ettei sulla olekaan niin tiukka pylly.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:18"]
Minulla on hyvä, pyöreä, pysty ja kiinteä beba. Mieheni tykkää ja olen kyllä saanut palautetta muiltakin miehiltä. Melkoisia löllöpyllyjä sitä on makkarankuoriin ahdettu. Ap - käytän lyhyitä shortseja
[/quote]
HAHAHAHAHAHAHHAA!! Voi tsiisus, mä tukehdun nauruun! KÄÄHKJÄHKJÄH!
Pari kysymystä, vaikka trolli oletkin. 1.) Miten ne löllöpyllyt ikinä kiinteytyvät ja laihtuvat, jos he eivät saa tulla jumppaan? 2.) Miten heidän tulisi pukeutua? Liehulahkeet ovat melko epäkäytännölliset jumpassa ja salilla.
Ihan pakko kysyä vielä: Onko sun täydellisten pakaroiden väliin sijoitettu palauteboksi, vai miten tuo palautteiden anto oikein tapahtuu?
Tirsk!
Ap on pöljä, mutta en minäkään ymmärrä, miten kaikki naiset kehtaa nykyään kulkea niissä tiukoissa kaiken paljastavissa trikoissa?
Mulla ois kroppaa, mutta koen sellaiset trikoot niin lenkillä, salilla kuin jumpissakin liian paljastaviksi. Olen se tyttö niissä vanhanmallisissa leveänpilahkeisissa housuissa :) ja hyvin ne toimii (niinkuin ennenkin!)
Mä en todellakaan ole laiha ja vuosia käytin sellaisia jättipaitoja ja verkkarihousuja kuntosalin jumpissa. Niissä on vain se vika, että ovat hemmetin epämukavia. Hiki pääsee valumaan, liian isot vaatteet häiritsevät, ovat kuumia jne.
Hyvät treenivaatteet ovat järjestään tiukkoja tälläiselle 70 kiloiselle. Usko pois, olen kokeillut lukemattomia urheilukauppojen vaatteita.
Mä olen sitä mieltä, että niitä joita häiritsee mun löllövatsa ja roikkuva perse, voivat siirtyä mun takaata eturiviin.
Hittoako siellä takarivissä piilottelee teräspepun kanssa, jos mäkin kehtaan olla edessä?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 00:13"]Ap on pöljä, mutta en minäkään ymmärrä, miten kaikki naiset kehtaa nykyään kulkea niissä tiukoissa kaiken paljastavissa trikoissa?
Mulla ois kroppaa, mutta koen sellaiset trikoot niin lenkillä, salilla kuin jumpissakin liian paljastaviksi. Olen se tyttö niissä vanhanmallisissa leveänpilahkeisissa housuissa :) ja hyvin ne toimii (niinkuin ennenkin!)
[/quote]
Miten sun vanhanmalliset jumppahousut eroaa näistä AP:n mainitsemista erikoista muuten kuin siten, että niissä on leveämmät lahkeet? Eli kapeat lahkeet = liian paljastavaa?
Käyn salilla jossa kaikilla naisillä on hyvät perseet. Onneksi läskit paskat eivät ole sinne vielä löytäneet!
Nam... Oletan viestisi perusteella että sinulla on kiinteä ja muodokas trikoo Peppu? ;) Käytätkö juoksuhousuja myös arkena? Saanko kysyä mistä päin olet? :)