Mikä ammatti miehessä turn on
Kommentit (30)
Heii, kyllä samaa mieltä! Poliisit on pahimpia roistoja, mutta todella kaksinaamaisia ja tyhmiä, valta noussut hattuun yms sovinistisia. Hyi siat!
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 18:23"]Heii, kyllä samaa mieltä! Poliisit on pahimpia roistoja, mutta todella kaksinaamaisia ja tyhmiä, valta noussut hattuun yms sovinistisia. Hyi siat!
[/quote]
Hahah, mielenkiintoinen mielipide. Oon kanssasi jyrkästi eri mieltä.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 18:23"]
Heii, kyllä samaa mieltä! Poliisit on pahimpia roistoja, mutta todella kaksinaamaisia ja tyhmiä, valta noussut hattuun yms sovinistisia. Hyi siat!
[/quote]
Oletko sinä sitä roskaväkeä kun itsenäisyyspäivänä huppu päässä rikkoo näyteikkunoita?
Teidät voisi kaikki jauhaa minkinrehuksi, olette täysin turhia tälle yhteiskunnalle.
Rekkamiehet. En tiiä mikä siinä on mutta ne on aina sytyttäny. Vaikka suurin osa onki idiootteja. :D
[/quote]Luin muuten vahingossa että turn off...Noo, se käy ilmi mun kommentista kyllä : D
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 18:23"]
[/quote]
Oletko sinä sitä roskaväkeä kun itsenäisyyspäivänä huppu päässä rikkoo näyteikkunoita?
Teidät voisi kaikki jauhaa minkinrehuksi, olette täysin turhia tälle yhteiskunnalle.
[/quote]
Vahinko alapeukku!
[/quote]
meinaatko turn off?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 18:21"]
Mulla ehdottomasti poliisi.
[/quote]
Ei ole ainakaan mulla, on sen verran tullut seurattua työpaikalla kyseisen ammattikunnan touhuja ja itsetehostuksen tarvetta.
Miljonääri