Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joskus on ikävä uskonystäviä.t.ammattivalittaja

Vierailija
05.08.2015 |

Siis ei tietenkään kaikkia uskovaisia mutta aikanaan se yhteisö oli tiivis ja kun oli nuori ja vetreä niin oli kaikenlaista vapaaehtoista puuhaa. Esim olin apuemäntänä lasten leirillä, joskus järjestettiin myyjäisiä yms niin aika kului melkoisen hyvin vaikka työttömänä olikin. Muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sut erotettiin vapaaseurakunnsta?

Vierailija
2/4 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtui?

Mee ihmeessä takaisin johonkin srktaan!! Nykyään on mistä valita..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vähän mulla. Olin ennen helluntailainen, mutta kolmmikymppisenä menetin uskoni ja lähdin seurakunnasta. Kaikki mun ystävät ja sosiaaliset suhteet oli sitä kautta käytännössä. Ne jäivät kun lähdin seurakunnasta. Pärjään yksinkin, mutta joskus on kyllä ikävä ihmisten kanssa juttelemista ja erilaisisa seurakunnan iltojakin.

Vierailija
4/4 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:32"]

Sama vähän mulla. Olin ennen helluntailainen, mutta kolmmikymppisenä menetin uskoni ja lähdin seurakunnasta. Kaikki mun ystävät ja sosiaaliset suhteet oli sitä kautta käytännössä. Ne jäivät kun lähdin seurakunnasta. Pärjään yksinkin, mutta joskus on kyllä ikävä ihmisten kanssa juttelemista ja erilaisisa seurakunnan iltojakin.

[/quote]Mut erotettiin vapaaseurakunnasta ja sinne tosiaan jäi kaikki ystävät. Sen jälkeen kukaan ei kävellyt edes samalla puolella katua eli se on totaalista yksinjäämistä jos tuollaisesta uskonyhteisöstä eroaa/erotetaan.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi