Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen perijätär, kysyttävää?

Vierailija
05.08.2015 |

.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap oletko sinkku? onko sulla henkilökuntaa? millä sutolla ajat, mitä käsilaukkuja käytät arkena/juhlana? lempi designer?

Vierailija
2/40 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia koruja perit? Kuvaile.

Minua kiinnostaa millainen irtaimisto on sijoitusarvoista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen avoliitossa, henkilökuntana osa-aikainen metsänhoitaja/monitoimimies. Autoni on Volvon maasturi vm-2009. Ei lempidesigneria. Kaikki perusvaatteet mulle ok, ihan henkkamaukasta Burberryyn, ostan paljon aleista. En tunne kovinkaan hyvin muotimaailmaa. Varmaan olen vähän juntti sillä saralla.

Vierailija
4/40 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:16"]

Millaisia koruja perit? Kuvaile.

Minua kiinnostaa millainen irtaimisto on sijoitusarvoista. 

Aika paljon jo iso- ja isoisovanhempien kultakoruja jalokivillä. En ole arvioittanut niitä, joten vaikea sanoa. Vakuutusarvo on muutamia kymmeniä tuhansia. Taide on vähän kallimmaaksi arvioitu. Tarkoitus olisi tehdä jossain vaiheessa arviointi lähinnä vakuutusten ajanmukaiseksi saattamiseksi. Ei ole tarkoitus ainakaan tällä hetkllä myydä.

[/quote]

Vierailija
5/40 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin sait kuulla/tajusit, että tulet perimään paljon?

Vierailija
6/40 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jokin haave minkä ajot toteuttaa varoillasi ? 

Vierailija
7/40 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalta perit tukanvärin ja nenänmuodon? 

Vierailija
8/40 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mieheltä ja multa jää paljon omaisuutta perinnöksi, minkähänlainen tappelu niistä tulee viiden lapsen kesken? en uskalla edes ajatella, pitää varmaan tehdä testamentti.

Vierailija
9/40 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:24"]

Milloin sait kuulla/tajusit, että tulet perimään paljon?

[/quote]

Kyllä sen tajusi varmaan teini-iässä. Eipä tuota juuri kauheasti ajatellut, oma elämä ja opiskelu oli tärkeämpää.

Vierailija
10/40 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:25"]

Onko jokin haave minkä ajot toteuttaa varoillasi ? 

[/quote]

Matkustaminen on intohimoni, joten sitä voi onneksi toteuttaa aikalailla. Lapsen saaminen olisi ihanaa jossain vaiheessa ja siirtää tätä perintöä eteen päin. En ole suuri kuluttaja, pitäisi varmaan enemmän:), jotta  kansantalous lähtisi omalta osaltani nousuun. Matkailua Suomessa tarvinnee siis lisätä, kertokaa kivoja paikkoja, itse olen etelä-Suomesta. ap.

Vierailija
11/40 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:26"]

Kummalta perit tukanvärin ja nenänmuodon? 

[/quote]

Molemmat vaaleahiuksisia, joten vaikea sanoa. Nenä ehdottomasti isän puolelta.

Vierailija
12/40 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin perin metsää. Pitääkö perustaa toiminimi? Kaikilla ystävillä, jotka ovat metsänomistajia, on toiminimi. Tulee ilmeiseksi edullisemmaksi. Kuinka usein kuusimetsä pitää harvntaa ja istutaa? Puiden istuttaminen on kurjaa. 

Vierailija
13/40 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rikkaana jatkuvasti sellainen hyvä, huoleton olo? Joskus olen näin lukenut.

Vierailija
14/40 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:26"]

mun mieheltä ja multa jää paljon omaisuutta perinnöksi, minkähänlainen tappelu niistä tulee viiden lapsen kesken? en uskalla edes ajatella, pitää varmaan tehdä testamentti.

[/quote]

Kannattaa todella, jos riitaa odotettavissa. Meillä vain kaksi perijää ja tosi sopuisasti onnistui. Jo vanhempien eläessä tietty irtaimisto "jaettiin"  meidän mieltymysten ja kiinnostusten mukaan. Nämä suuremmat sitten ihan puoliksi (maat, kiinteistöt jne.) ap.

Vierailija
15/40 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:33"]

Onko rikkaana jatkuvasti sellainen hyvä, huoleton olo? Joskus olen näin lukenut.

[/quote]

Ei ole. Ihan on omat vaikeudet ja surut kuten kaikilla. Vanhempien kuolemat olivat tosi surullisia, olisivat voineet elää pidempään. Ihmissuhteissakin on ollut vaikeuksia. Ei raha tunteita korvaa. Toki on helppoa siinä mielessä, ettei tarvitse kaupassa miettiä mitä voi ostaa ja paljonko maksaa. Suht. nuukana teen kyllä sitäkin (Lidlissä käyn usein)... Helpottahaan se raha peruselämää, en sitä kiellä.

Vierailija
16/40 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinulla on aikaa roikkua täällä? Ystäväni on suurmetsänomistaja ja omistaa myös 6 eri kiinteistöä. Tekee hullun lailla töitä vaikka on alaisia hoitamassa hommia. Ja ennen kaikkea --- miten sinulla on mielenkiintoa olla täällä?

Vierailija
17/40 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen köyhä yh. Maksaisitko ex mieheni aiheuttaman 30 000 ulosottovelkani jotta voisin elää normaalisti? Käyn töissä mutta velka ei tunnu lyhenevän koskaan.

Varakkaat ovat usein pihejä. Pelkäätkö omaisuutesi menettämistä?

Vierailija
18/40 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä perit?

Vierailija
19/40 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin! Ihanaa! Mitä se teet just nyt? Mä otan aurinkoa terassilla Helsingin kattojen yllä.

Vierailija
20/40 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmaksi osaksi metsää, kiinteistöjä ja osakkeita, myös asuntoja. Jonkin verran irtaimistoa kuten taidetta ja koruja yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme