Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetys ja vanheneminen!

Vierailija
05.08.2015 |

En tiedä johtuuko tämä imetyksestä, univelasta, nopeasta laihtumisesta vai kaikista näistä, mutta ihoni on vanhentunut tämän puolen vuoden aikana vuosia! :( Silmäkulmat ovat hymyillessä pelkkää kurttua, suupielissä näkyy juonteita, kaulaan ilmestyy vuosirenkaita, käsissä pullottaa suonet ja ihonväri on epätasainen. Jäänkö tällaiseksi!? Ikää vasta 26 :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes ole saanut yhtään lasta mutta tuossa 25 ikävuoden jälkeen noin kävi mullekin. Yhtäkkiä vaan rupsahdin. Sitten pysyin kymmenisen vuotta aika saman näköisenä, ja sen jälkeen uusi pikarupsahdus, jolloin ihon sijaan rupsahti ihonalaiskudokset, eli alkoi kaikki roikkua.

Vierailija
2/10 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaan, että et jää tuollaiseksi: Ennen pitkää vanhenet väistämättä lisää.

Väsymyksen ja huonon ruokavalion vaikutuksia voi toki korjata nukkumalla enemmän ja syömällä paremmin, sekä kosteuttamalla kunnolla. Tämä tarkoittaa myös, että syömällä kaikkea sitä, mitä imetys kuluttaa normaalia enemmän. Ihonväriin vaikuttaa myös ulkoilu, tupakointi, alkoholi, kahvi, jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi noin, kun ensimmäinen lapsi oli vauva. Juonteet ja ihon ulkonäkö korjaantuivat itsestään. Toki jotain jäi, mutta olenkin sua vanhempi, esikoisen sain 31-vuotiaana ja nyt olen 35. Mutta en niin juonteinen kuin esikoisen vauva-aikana :) Toisen lapsen kohdalla ei tullut niin näkyviä muutoksia.

Muista syödä hyvin ja terveellisesti! Pähkinät, avokado, rasvainen kala, kananmuna, erilaiset kasvikset, maitotuotteet. Pyydä lähete pieneen verenkuvaan, etenkin, jos sulla oli alhainen hb raskauden aikana/synnytyksen jälkeen.

Vierailija
4/10 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:11"]Takaan, että et jää tuollaiseksi: Ennen pitkää vanhenet väistämättä lisää.

Väsymyksen ja huonon ruokavalion vaikutuksia voi toki korjata nukkumalla enemmän ja syömällä paremmin, sekä kosteuttamalla kunnolla. Tämä tarkoittaa myös, että syömällä kaikkea sitä, mitä imetys kuluttaa normaalia enemmän. Ihonväriin vaikuttaa myös ulkoilu, tupakointi, alkoholi, kahvi, jne.
[/quote]

No ruokavalioon voin vaikuttaa, nukkumiseen valitettavasti en. Alkoholia ja tupakkaa en luonnollisedtikaan käytä koska imetän. Ulkoilu tapahtuu vauvan ehdoilla. Juon vettä kuin hullu :D kaipa nainen tosiaan on vanha lehmä kun tän ikäiseksi tulee....
Ap

Vierailija
5/10 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popparit kehiin! :D
Kohta mummoäidit tulee kilpaa kehumaan miten näyttävät edelleen 18-vuotiailta.

Vierailija
6/10 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:18"]

Popparit kehiin! :D Kohta mummoäidit tulee kilpaa kehumaan miten näyttävät edelleen 18-vuotiailta.

[/quote]

Mä olen varmasti sellainen mummoäiti, josta puhut. En näytä 18-vuotiaalta, mutta mulla on ihon alla paljon kollageenia, jonka takia rypistyn ehkä keskivertoa hitaammin. Mutta kuten sanottua, palauduin kyllä tuosta esikoisen vauva-ajan haamulookista ajan mittaan. Mulla oli synnytyksen jälkeen tosi alhainen hb, sain verensiirtojakin, joka varmasti rasitti elimistöä kovasti.

Saitko jo poppareita, vai vieläkö ovat mikrossa?

4

Vierailija
7/10 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:14"]Mulle kävi noin, kun ensimmäinen lapsi oli vauva. Juonteet ja ihon ulkonäkö korjaantuivat itsestään. Toki jotain jäi, mutta olenkin sua vanhempi, esikoisen sain 31-vuotiaana ja nyt olen 35. Mutta en niin juonteinen kuin esikoisen vauva-aikana :) Toisen lapsen kohdalla ei tullut niin näkyviä muutoksia.

Muista syödä hyvin ja terveellisesti! Pähkinät, avokado, rasvainen kala, kananmuna, erilaiset kasvikset, maitotuotteet. Pyydä lähete pieneen verenkuvaan, etenkin, jos sulla oli alhainen hb raskauden aikana/synnytyksen jälkeen.
[/quote]

Joo mun anemiaa hoidettiin synnytyksen jälkeen punasoluilla, eli täytyykin ottaa myös tuo huomioon. Tällä hetkellä vauva vähän sanelee ruokavaliotakin kun olen maidottomalka ja kananmunattomalla imettsdieetillä :(

Ap

Vierailija
8/10 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:22"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:14"]Mulle kävi noin, kun ensimmäinen lapsi oli vauva. Juonteet ja ihon ulkonäkö korjaantuivat itsestään. Toki jotain jäi, mutta olenkin sua vanhempi, esikoisen sain 31-vuotiaana ja nyt olen 35. Mutta en niin juonteinen kuin esikoisen vauva-aikana :) Toisen lapsen kohdalla ei tullut niin näkyviä muutoksia.   Muista syödä hyvin ja terveellisesti! Pähkinät, avokado, rasvainen kala, kananmuna, erilaiset kasvikset, maitotuotteet. Pyydä lähete pieneen verenkuvaan, etenkin, jos sulla oli alhainen hb raskauden aikana/synnytyksen jälkeen. [/quote] Joo mun anemiaa hoidettiin synnytyksen jälkeen punasoluilla, eli täytyykin ottaa myös tuo huomioon. Tällä hetkellä vauva vähän sanelee ruokavaliotakin kun olen maidottomalka ja kananmunattomalla imettsdieetillä :( Ap

[/quote]

Ihan sama tilanne siis, mäkin sain verensiirtoja synnytyksen jälkeen. Mäkin jouduin muuten jättämään maidon pois, mutta kananmunia saatoin syödä. Kannattaa sitten vetää paljon pähkinöitä, avokadoa ja rasvaista kalaa. Rasva on ihan tosi tärkeää, kun imettää. Mä jouduin tässä vähän aikaa sitten pitämään refluksin takia sellaisen kuurin, jossa syötiin myös tosi vähän rasvaa, ja kun imetin samalla, niin tulipa flashbackit esikoisen ajasta: mulla meni heti alapään limakalvot ja jalanpohjat ihan korpuksi, enkä jaksanut mitään. 

Eli toivoa on, todennäköisesti tuo ulkonäkösi muuttuu, kun syöt paremmin ja pääset jossain vaiheessa nukkumaan enemmän.

4

Vierailija
9/10 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valioravinto Ferronol tehojuomaa kehiin. Ihan uutta puhtia ja näköä elämään.

Tässä on käynyt niin että ikää tulee, mutta aikuisille naisille luontainen itsevarmuus ei ole vielä ehtinyt mukaan.

Lapsen saaminen on fyysisesti niin rankkaa että kyllä se näkyy ja varmaan myöhemmin palaudut entiseen kukoistukseen, varsinkin jos itsetuntosi ja varmuutesi vähän kohenee naiseuden myötä.

Älä tutki liikaa niitä näppyjä. Sama se.

Vierailija
10/10 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:26"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:22"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:14"]Mulle kävi noin, kun ensimmäinen lapsi oli vauva. Juonteet ja ihon ulkonäkö korjaantuivat itsestään. Toki jotain jäi, mutta olenkin sua vanhempi, esikoisen sain 31-vuotiaana ja nyt olen 35. Mutta en niin juonteinen kuin esikoisen vauva-aikana :) Toisen lapsen kohdalla ei tullut niin näkyviä muutoksia.   Muista syödä hyvin ja terveellisesti! Pähkinät, avokado, rasvainen kala, kananmuna, erilaiset kasvikset, maitotuotteet. Pyydä lähete pieneen verenkuvaan, etenkin, jos sulla oli alhainen hb raskauden aikana/synnytyksen jälkeen. [/quote] Joo mun anemiaa hoidettiin synnytyksen jälkeen punasoluilla, eli täytyykin ottaa myös tuo huomioon. Tällä hetkellä vauva vähän sanelee ruokavaliotakin kun olen maidottomalka ja kananmunattomalla imettsdieetillä :( Ap

[/quote]

Ihan sama tilanne siis, mäkin sain verensiirtoja synnytyksen jälkeen. Mäkin jouduin muuten jättämään maidon pois, mutta kananmunia saatoin syödä. Kannattaa sitten vetää paljon pähkinöitä, avokadoa ja rasvaista kalaa. Rasva on ihan tosi tärkeää, kun imettää. Mä jouduin tässä vähän aikaa sitten pitämään refluksin takia sellaisen kuurin, jossa syötiin myös tosi vähän rasvaa, ja kun imetin samalla, niin tulipa flashbackit esikoisen ajasta: mulla meni heti alapään limakalvot ja jalanpohjat ihan korpuksi, enkä jaksanut mitään. 

Eli toivoa on, todennäköisesti tuo ulkonäkösi muuttuu, kun syöt paremmin ja pääset jossain vaiheessa nukkumaan enemmän.

4

[/quote]

Kiitos vastauksistasi :) Eiköhän tämä tästä, vauvakin alkaa toivottavasti nukkua paremmin kun allergiat saadaan karsittua. Ehkä äitikin vielä muuttuu ihmisen näköiseksi :D

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi