Onko kroatiassa aaltoja ja onko kiva paikka?
Onko kroatian meressä aaltoja? Onko kiva paikka. Rakastan aaltoja.
Kommentit (5)
Ihana, "onko aaltoja"! :D
Olen itse lähdössä kuun lopussa Kroatiaan ja hotellimme on saarella jossa pelkkää hiekkarantaa. Itsekin tykkään uidessa aalloista mutta ei ollut tullut itselleni tällainen kysymys mieleen. Ja nyt jäi itseänikin mietityttämään!
Mallorcalla on välillä ollut ihan kivoja aaltoja. Oiskohan siellä jotain samankaltaisia?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:59"]
Ihana, "onko aaltoja"! :D Olen itse lähdössä kuun lopussa Kroatiaan ja hotellimme on saarella jossa pelkkää hiekkarantaa. Itsekin tykkään uidessa aalloista mutta ei ollut tullut itselleni tällainen kysymys mieleen. Ja nyt jäi itseänikin mietityttämään! Mallorcalla on välillä ollut ihan kivoja aaltoja. Oiskohan siellä jotain samankaltaisia?
[/quote] Pelkää hiekkarantaa Kroatiassa. Hah. Varaudu uimakengillä.
Kivisiä on tosiaan rannat, uimakengistä voi olla aika paljon iloa. Itse käytin ihan flip-flopeja uidessa. Kun sitten siirryimme paikkaan, jossa oli hiekkaranta, tuli ikävä niitä Kroatian rantoja. Ei ainakaan tarttunut hiekkaa joka ikiseen vaatteeseen, nyssäkkään, kroppaan jne.
En itse mutta Xenia on ollut tai on menossa. Lue Xenias day blogia!
No ei siellä yleensä mitään Altantin tai Tyynenmeren maininkeja ole, niin kuin ei Välimeressä muutenkaan. Hiekkarantojakin on niukasti, mutta vesi on kirkasta.