S u o m i kaksnelja keskustelupa ls ta, paikkakunnat takkuili ??
Sitten jossain vaiheessa tuli ilmoitus/sivu, RIKKI ja jotain venäläiseen liittyvää ei plaa plaa plaa...
En muista mitä siinä luki, mutta jotain kieltoon liittyvää, on se kumma jos kukaan muu ei ole tätä huomannut??
Kommentit (8)
Siellä on arabit muslimit judet ja ortodoksivenäläiset syöttää valheitaan ollut jo vuosia venäläiset hakkeroi nämäkin sivut mutta Suomi 24 on ollut niiden aina .
Eilen jumitti kyseinen palsta. Etusivulla on ylläpidon viesti, jossa listataan suoraan Venäjän infovaikuttamiseen liittyviä viestisisältöjä ja pyydetään ilmiantamaan kyseiset viestit. Ehkä tämä on ollut jollekin liikaa?
Riikonen kirjoitti:
Siellä on arabit muslimit judet ja ortodoksivenäläiset syöttää valheitaan ollut jo vuosia venäläiset hakkeroi nämäkin sivut mutta Suomi 24 on ollut niiden aina .
Niin, suomi24:ssä on kyllä paljon kirjoituksia venskuista, mutta itse en ole mitään niistä kirjoitellu enkä tehny aloituksia. No, pitää odotella, jos joillekkin muille olisi käyny sama , mutta todella outoa jos ei ole muille tullu kuin mulle vaan.
Elävä sana pasila venäläiset myös hakkeroi kaikkea on Suomi24 ja hellari venäläiset sekä rabbeja imaameja siellä eksyttää. Lestadiolaiset.
Vierailija kirjoitti:
Riikonen kirjoitti:
Niin, suomi24:ssä on kyllä paljon kirjoituksia venskuista, mutta itse en ole mitään niistä kirjoitellu enkä tehny aloituksia. No, pitää odotella, jos joillekkin muille olisi käyny sama , mutta todella outoa jos ei ole muille tullu kuin mulle vaan.
jatkan, ja kun yksityisenä kirjoittelen siis näkymättömänä.
Siellä on sekä venäjän Israel juutalaisia eri uskonnoista että muslimeja eri maista myös.
"Suomi24 haluaa torjua Venäjän disinformaation levittämistä palstalla" Tuo siinä luki, miksi minulle tuli tuollainen ? En ole levitellyt mitään!
ettei tyyliin venäläisistä saisi kirjoitella... on se kumma , etttä joku yrittää kieltää kirjoittelemasta, mutta onneksi täällä ei nt ihan tuollaista vielä ole ja outoa tuokin , että s u o m i kaksneljässä tuli tuommoinen ilmoitus minun koneelle? Ehsin hidasteli ihan pitkään ja sit tuli se ilmoitus.