Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haussa täydellinen meikkivoide sekaiholle!

Vierailija
05.08.2015 |

Haussa olisi meikkivoide, joka on:

- peittävä

- kevyt

- pysyy suht mattana t-alueelta rasvoittuvalla sekaiholla

- häivyttää ihohuokosia

- väriltään vaalealle iholle sopiva.

Onko tällaista ihmevoidetta olemassa? Suosituksia kehiin!

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:38"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:33"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:30"]Lumene CC ei ole mikään kevyempi vaihtoehto, teillä menee BB-voiteet ja CC-voiteet nyt sekaisin. BB on kevyempää ja kevyesti peittävää, CC kaikkea muuta kuin kevyttä ja tarkoituksena olla erittäin peittävä ja pitkäkestoinen.   [/quote] Ainakaan minun ihollani CC ei ole juuri yhtään peittävää (saisi olla enemmänkin peittävää) ja voide on koostumukseltaan löysää. Käytän päivittäin.

[/quote]

Oikeasti? Ootko nyt varma ettei sulla olekin BB-voide? CC-voiteen tarkoitushan on olla juurikin peittävä, tasoittaen ihon punaisuutta (Color Correcting) ja sanoo sisältävänsä sekä pohjustuksen, peiteaineen että tavan meikkivoiteen, jolloin peittävyys ja kestävyys maksimoituu. 

Omalla ihollani tuo on kyllä todella peittävää jankkia, en sitä kevyeksi sanoisi kyllä missään nimessä.
[/quote]
Olen varma ja juuri parhaillan levitän voidetta kasvoilleni. Ei peitä kovin hyvin ja siksi sopii luonnolliseen arkimeikkiin hyvin. Mulla on normaali iho, joka kuitenkin kiiltää helposti.

Vierailija
42/55 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:38"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:38"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:33"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:30"]Lumene CC ei ole mikään kevyempi vaihtoehto, teillä menee BB-voiteet ja CC-voiteet nyt sekaisin. BB on kevyempää ja kevyesti peittävää, CC kaikkea muuta kuin kevyttä ja tarkoituksena olla erittäin peittävä ja pitkäkestoinen.   [/quote] Ainakaan minun ihollani CC ei ole juuri yhtään peittävää (saisi olla enemmänkin peittävää) ja voide on koostumukseltaan löysää. Käytän päivittäin. [/quote] Oikeasti? Ootko nyt varma ettei sulla olekin BB-voide? CC-voiteen tarkoitushan on olla juurikin peittävä, tasoittaen ihon punaisuutta (Color Correcting) ja sanoo sisältävänsä sekä pohjustuksen, peiteaineen että tavan meikkivoiteen, jolloin peittävyys ja kestävyys maksimoituu.  Omalla ihollani tuo on kyllä todella peittävää jankkia, en sitä kevyeksi sanoisi kyllä missään nimessä. [/quote] Olen varma ja juuri parhaillan levitän voidetta kasvoilleni. Ei peitä kovin hyvin ja siksi sopii luonnolliseen arkimeikkiin hyvin. Mulla on normaali iho, joka kuitenkin kiiltää helposti.

[/quote]

Olen käyttänyt sekä Lumenen BB- että CC-voidetta ja mielestäni BB-voide oli paljon paksumpaa ja peittävämpää kuin CC-voide. CC on melko kevyttä ja ohutta, eikä peitä isompia punotuksia tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maybellinen Dream Pure -BB voide. Aivan huippu! Kevyt, supistaa huokosia, peittävä, ei kiillä, ei kiristä. Sävyt Light ja Medium.

Lue vaikka loistoarviot, jos et usko ns.markettituotteisiin :)

http://www.amazon.com/Maybelline-Dream-Cream-Clearing-Perfector/dp/B00KJ82NRG

Vierailija
44/55 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis oikeasti olemassa meikkivoide tms, joka estää t-alueen kiiltämisen? En ole tiennyt!! Olen vaan lisännyt puuteria uudelleen ja uudelleen, jolloin etenkin nenä on hirveän pakkelikerroksen alla.. Minun iho on sisältä rasvainen, päältä kuiva. Näppyjä ja valkopäitä tunkee jatkuvasti. Olen nyt käyttänyt Lumenen cc-voidetta, se on han hyvä, sulautuu ihoon. Mutta ei pysy mattana.

Vierailija
45/55 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen Blur-meikkivoide on mulle täydellinen, ja mun kriteerit on samat kuin sulla. Jos on silloin tällöin punoittavia näppyjä tms, niin ne kohdat vaatii peitepuikkoa erikseen, mutta muuten tuo on tarpeeksi peittävää, mutta ei tule pakkeloidun näköistä ihoa.

Lumenen peittävämpää Matt Conrollia en ole vielä kokeillut. Lumenen CC:tä ja Nude Perfectionia kylläkin, ja ne eivät olleet mulle hyviä.

Vierailija
46/55 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dior Forever. Peittää hyvin, pysyy koko päivän ja luonnolliset suomalaiselle iholle sopivat sävyt. Hinta noin 65e, mutta on riittoisaa ja  hintansa väärti.

Vierailija
47/55 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:45"]Onko siis oikeasti olemassa meikkivoide tms, joka estää t-alueen kiiltämisen? En ole tiennyt!! Olen vaan lisännyt puuteria uudelleen ja uudelleen, jolloin etenkin nenä on hirveän pakkelikerroksen alla.. Minun iho on sisältä rasvainen, päältä kuiva. Näppyjä ja valkopäitä tunkee jatkuvasti. Olen nyt käyttänyt Lumenen cc-voidetta, se on han hyvä, sulautuu ihoon. Mutta ei pysy mattana.
[/quote]
Kannattaa koklata jotain mattapinnan jättävää meikkivoidetta taikka sitten jotakin kalliimpia meikkivoiteita ja vaikka kysyä kosmetiikkamyyjältä, mitä hän suosittelisi rasvoittuvalle iholle. Googlettamallakin löytyy kyllä paljon suosituksia rasvoittuvalle iholle sopivista meikkivoiteista. Yksi vaihtoehto on myös mattapinnan jättävä meikinoohjustusvoide, mutta jos sulla on samanmoinen iho kuin mulla (aluksi ihan kuiva, mutta päivän mittaan rasvoittuu) niin meikkivoide ei levity kovin hyvin, kun on alla kuiva iho ja siinä päällä vielä mattapintainen aine.

Vierailija
48/55 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole ihan kalpea niin Isadora High Performance, muuten Clarins Everlasting 103

Vierailija
49/55 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:45"]Onko siis oikeasti olemassa meikkivoide tms, joka estää t-alueen kiiltämisen? En ole tiennyt!! Olen vaan lisännyt puuteria uudelleen ja uudelleen, jolloin etenkin nenä on hirveän pakkelikerroksen alla.. Minun iho on sisältä rasvainen, päältä kuiva. Näppyjä ja valkopäitä tunkee jatkuvasti. Olen nyt käyttänyt Lumenen cc-voidetta, se on han hyvä, sulautuu ihoon. Mutta ei pysy mattana.
[/quote]
Kannattaa koklata jotain mattapinnan jättävää meikkivoidetta taikka sitten jotakin kalliimpia meikkivoiteita ja vaikka kysyä kosmetiikkamyyjältä, mitä hän suosittelisi rasvoittuvalle iholle. Googlettamallakin löytyy kyllä paljon suosituksia rasvoittuvalle iholle sopivista meikkivoiteista. Yksi vaihtoehto on myös mattapinnan jättävä meikinoohjustusvoide, mutta jos sulla on samanmoinen iho kuin mulla (aluksi ihan kuiva, mutta päivän mittaan rasvoittuu) niin meikkivoide ei levity kovin hyvin, kun on alla kuiva iho ja siinä päällä vielä mattapintainen aine.
[/quote]
Niin ja yksi hyvä vinkki jatkuvan puuterin lisäämisen rinnalle on, että painelet paperilla niitä kiiltäviä kohtia kasvoista niin ei tarvitse sitä puuteria lisäillä niin paljoa.

Vierailija
50/55 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cliniquen anti blemish -meikkivoide sävyssä 01.

Hoitaa, ehkäisee epäpuhtauksia, pitää hyvin kiiltoa ja rasvaisuutta koko päivän.

Vierailija
51/55 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysl se ink foundation. musta pullo.

Vierailija
52/55 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
53/55 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:04"]Haussa olisi meikkivoide, joka on:

- peittävä

- kevyt

- pysyy suht mattana t-alueelta rasvoittuvalla sekaiholla

- häivyttää ihohuokosia

- väriltään vaalealle iholle sopiva.

Onko tällaista ihmevoidetta olemassa? Suosituksia kehiin!

[/quote]

Itselläni sekaiho ja rasvoittuva T-alue. Ihoni paikoin kiiltää ja paikoin punottaa. Olen käyttänyt pitkään Clarinsin Skin Illusion -meikkivoidetta, jolla ihosta saa kauniin tasaisen. Puuteria joutuu päivän mittaan lisäämään, mutta iho näyttää hyvältä. Kohtuuhintainen, noin 40 euroa, miellyttäväntuntuinen, kevyt ja imeytyy helposti. Suosittelen.

Vierailija
54/55 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macin meikkivoide todella pysyy koko päivän ja vieläpä hyvännäkösenä! Itsellä todella rasvoittuva iho T-alueella ollut aina iänikuinen ongelma, kun ei tarvitse kun pienen hipauksen nenään niin meikkivoidetta ei enää siinä kohtaa ole. Tämä macin tuote on ollut ihan uskomattoman hyvä, ei voi kun suositella. Ainoa ongelma Pohjois-Suomessa asuvalle on vain heikko saatavuus, pitää aina tilata netistä.

Vierailija
55/55 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimmelin lasting finish nude. Toimii mulla, en lisäile puuteria päivän mittaan ja olen aika... hikisessä duunissa :) samalla aamulärvillä voi lähteä vielä kauppaankin. Vaaleat sävyt. Rimmel kerrankin yllätti iloisesti vaikka oon sitä ihan huonohkona halpismerkkinä joskus pitänyt. Lisäksi vedenkestävä eyeliner on hyvä. Pysyy koko päivän vaikka luomet rasvoittuukin MUTTA lähtee kyllä iltapesun yhteydessä ilman kummempaa hinkkaamista pois eli tuskin nyt ihan uimista kestäisi. Hyvä kuitenkin ihan päivittäiseen käyttöön. Ei valuile vaikka silmät vähän vuotelisi päivän mittaan. Suosittelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä