Miksi mies kiinnostuu, mutta perääntyy, kun tajuaa kuka olen
En ala selittelemään tässä, miten tämä tuli ilmi.
Mutta oli kiinnostunut ulkonäön perusteella, ennen kuin tiesi muuta. Sitten kun tajusi, kuka olen, katosi. Tämä oli jo toinen kerta samaiselta mieheltä.
Mikä minussa voi olla tällainen asia?
Jos joku ei tajunnut, mitä ajan takaa, tilannetta voisi verrata siihen, että joku mies ei halua seurustella missin kanssa. Mies näkee jossain naisen, jonka ulkonäöstä kiinnostuu, mutta tullessa esiin, että nainen on missi, mies perääntyy.
Kommentit (49)
En ole kumpaakaan, Seiska-julkkis tai maksullinen.
Tajusin itsekin, kuinka oudolta aloitus kuulostaaa, mutta en osaa selittää tilannetta paremmin.:-D
Sitä miettinyt, jos hän on kuullut minusta jotain perättömiä juoruja?
-ap-
No kysy siltä tyypiltä? Jos se oli vaan ulkonäöstä kiinnostunut, niin eikö se häipyminen vähän niinkuin kuulu asiaan?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 03:33"]
No kysy siltä tyypiltä? Jos se oli vaan ulkonäöstä kiinnostunut, niin eikö se häipyminen vähän niinkuin kuulu asiaan?
[/quote]
Siis ei päästy muutaman viestin vaihtoa pidemmälle.
-ap-
Jaa, varmaan samanlainen kasa ennakkoluuloja kuin mitä itselläni on dippainssejä kohtaan. Toinen voi olla kiva, älykäs ja oikeasti osata jotain mutta luultavasti juttelen jo seuraavalle miehelle jos kiinnostukseni kohde aloittaa ammattinsa tavulla dip. Tunnen itseäni sen verran että jos yrittäisin jotain säätöä dipan kanssa niin en näkisi muuta kuin todisteita ennakkoluuloilleni joten parempi päästää dippa vapaaksi etsimään henkilöä joka pystyy ilman ennakkoluuloja näkemään hänet oikeasti.
Toinen mikä saa minut perääntymään on alkoholismi tai huumeiden käyttö, oman lapsuuteni takia miettisin pitkään onko minusta elämään pelon kanssa että minulle rakas henkilö ratkeaa käyttämään päihteitä vaikka olisi ollut vuosia kuivilla.
Ja tuohon missivertaukseen, kyllähän minulle joku David Beckham kelpaisi - jos olisi jonkun pikkukylän autokorjaamon komistus mutta koko tuollaisen maailman tunteman kanssa seurustelu ei mahdu tähän suomalaiseen päähän joka kirosi kun oman mökin vastarannalle jotkut tuntemattomat rakensivat itselleen mökin, minä mitään ihmisiä halua seuraamaan touhujani, olisi pitänyt se vastarantakin ostaa että saa olla rauhassa... :D
Ja vielä tuli mieleen, eräs miespuolinen tuttuni avautui kerran ettei voisi seurustella naisen kanssa joka on sairaanhoitaja tai lääkäri, mies itse kuuluu niihin jotka pyörtyy kun joku edes mainitsee sanan veri. Olet tavannut hänet?
Eli: ennakkoluulo, fobia, pahoja muistoja tai joku hämärä aasinsilta kenkiesi kukkakoristeesta siihen punaiseen paloautoon jota mies ei saanut koskaan joululahjaksi. Tai sitten teillä on yhteinen biologinen isä ja mies tietää sen mutta sinä et.
Miksi kysyt täältä neuvoa jos et voi paljastaa sitä syytä miksi mies perääntyy?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 03:47"]
[/quote]
Kun en itsekään tiedä, siksi aloituksen tein.
-ap-
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 03:53"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 03:47"]
[/quote]
Kun en itsekään tiedä, siksi aloituksen tein.
-ap-
[/quote]
"Sitten kun tajusi, kuka olen, katosi."
Tässähän se syy on. Tämän enempää voi tuskin neuvoa, jollet kerro kuka olet.
Väärä palsta. Ei täällä missejä ole.
Enintään missis.
Asia konkretisoituu tietenkin tuohon muuta sanaan. Ulkonäössäsi ei ole siis vikaa, vaan vika on sisimmässäsi.
Problem solved.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 03:41"]
Jaa, varmaan samanlainen kasa ennakkoluuloja kuin mitä itselläni on dippainssejä kohtaan. Toinen voi olla kiva, älykäs ja oikeasti osata jotain mutta luultavasti juttelen jo seuraavalle miehelle jos kiinnostukseni kohde aloittaa ammattinsa tavulla dip.
[/quote]
Diplomi-insinööri ei ole ammatti.
- DI
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 04:25"]
Jaa, varmaan samanlainen kasa ennakkoluuloja kuin mitä itselläni on dippainssejä kohtaan. Toinen voi olla kiva, älykäs ja oikeasti osata jotain mutta luultavasti juttelen jo seuraavalle miehelle jos kiinnostukseni kohde aloittaa ammattinsa tavulla dip.
[/quote]
- DI
[/quote]
Miksi sitten mainosta -DI ddeliäsi.
Miksi et laita -PI
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 04:26"]
[/quote]
- DI
[/quote]
Miksi et laita -PI
[/quote]
Ilmoitin sen siksi, että ko. henkilö ymmärtäisi minun tietävän mistä puhun. DI on tutkinto, ei ammatti.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 04:28"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 04:26"]
[/quote]
- DI
[/quote]
Miksi et laita -PI
[/quote]
Ilmoitin sen siksi, että ko. henkilö ymmärtäisi minun tietävän mistä puhun. DI on tutkinto, ei ammatti.
[/quote]
Miksi et ilmoita -PI
Eli niinQ näki sut paarissa takaapäin ja kävi käsiksi, mutQ näki edestä, niin lopetti?
Tai niinQ netissä sättäs sun kaa, mut ku kerroit nimes, ei enää vastannu? Ja siis kaks kertaa?