Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua ahdistaa niin paljon etten jaksa enää kauaa

Vierailija
04.08.2015 |

Pidän huolta pienemmistä sisaruksistani sillä alkoholisti vanhemmat eivät siihen pysty. He eivät anna turvallista kotia. Olen 20v ja edelleen jumissa äitini luona kun joudun katsomaan ettei äitini hullu miesystävä hakkaa kaikkia. Viime päivät ovat olleet todella raskaita. Kehoni käy todella kierroksilla kun olen itku kurkussa varuillani koko ajan..

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi varmaan nimenomaan olisi että olisi kännissä kun poliisi tulee, niin poliisit veisivät pois. Pyydä samalla sosiaalityöntekijä paikalle, niin pystytte selvittämään miten asia hoidetaan jotta olette turvassa kunhan pääsee putkasta pois. Ole kiltti, tee se nyt, pelkään oman terveytesi puolesta, että romahdat ennen huomista

Vierailija
22/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:47"]

Parempi varmaan nimenomaan olisi että olisi kännissä kun poliisi tulee, niin poliisit veisivät pois. Pyydä samalla sosiaalityöntekijä paikalle, niin pystytte selvittämään miten asia hoidetaan jotta olette turvassa kunhan pääsee putkasta pois. Ole kiltti, tee se nyt, pelkään oman terveytesi puolesta, että romahdat ennen huomista

[/quote]

Minustakin vähän tuntuu, että alkoholistimies vaimoineen tekee kyllä kaikkensa, että saa jatkaa touhujaan. Alkoholistit ovat eteviä valehtelijoita ja teeskentelijöitä ja osaavat manipuloida ihmisiä. Siksi olisi ehkä parempi soittaa poliisi paikalle heti. Yleensäkin aina väkivaltaa tapahtuu, on ilmoitettava poliisille. Muuten on itsekin mahdollistaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut sama tunne 45 vuotta. Sillä olen köyhä!

Vierailija
24/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että Suomessa kukaan ei välitä eikä ketään kiinnosta!

Vierailija
25/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit sanoa noin lapselle. Hän on syytön vanhempiensa juomiseen, eikä ole hänen tehtävänsä tukea heitä. Se pitäisi olla päinvastoin.

Vierailija
26/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä sisaruksesi ovat.  .? Hieno että olet tähän asti jaksanut  heistä huolehtia ja olet löytänyt tiesi edes tälle palstalle jossa edes jotkut haluavat aidosti auttaa hyvä että olet myös tajunnut ettei  sinun täydy jaksaa ikuisesti. . Muuten voit katkeroitua! Ota oikeasti yhteyttänoihin numeroihin voimahaleja! 

Vierailija
27/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on alkoholismi kyseessä, et voi tehdä äitisi hyväksi loppujen lopuksi yhtään mitään. Hylkääminen saattaa olla paras, mitä voit tehdä, alkoholismista ei nimittäin kukaan voi toista parantaa, vain henkilö itse. Ja se hylkääminen tapahtuu ennen kaikkea tunteen tasolla (ja rakkauden ei silti tarvitse kadota, et vain enää kanna toisen ihmisen murheita, "herran haltuun" kaikki).

Sanon tämän alkoholistin aikuisena lapsena (omia lapsia jo) ja toisen, nyt AA:n avulla toipuvan alkoholistin läheisenä.

No, jos jotain haluat tehdä, vinkkaa AA-ryhmästä.

Alkoholismi on tunne-elämän sairaus, ja koskee koko perhettä. Itselleni on ollut suurta apua (erityisesti oivalluksia itseäni koskien) tämän blogin teksteistä, esim: https://kokovartalofiilis.wordpress.com/2014/11/11/alkoholistin-aikuinen-lapsi-pakko-saada-draamaa/ . Myös AlAnonin ryhmään ajattelin mennä.

Mutta ensin tosiaan sitä akuuttia apua jottei sun tarvitse enää kantaa muiden kuormia (vaikka siinä me alkoholistien lapset ollaankin sitten hyviä, ai että! ;) ). Onnea ja siunausta kaikkeen, mitä elämä tiellesi tuokaan.

Vierailija
28/29 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
29/29 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mitä kuuluu, miten voit? Saitko apua?